Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Louhi

Kajaanissa oli halvalla kahdessakin eri loosissa monstereita, mutta en noita itse keräile. Kaikilta puuttui vähintään ranteesta käsi tai sitten kyynärpäästä tai jalka polvesta.

Dandelion

#241
Pitkästä aikaa pääsi kunnolla kiertämään kunnon kirppiksiä. Mökkipaikkakunnan kirppiksiä pohjois-pohjanmaalla en laske, sillä niissä oli aivan järjettömät hinnat: kaikilta barbeilta kaulat poikki, silti hintapyynti sekä niistä että feikeistä 10€ kpl...

Tällaisia neitokaisia löysin nyt. Osaisiko joku antaa taas kerran tunnistusapua? Kultaisessa takissa on Cindyn lappu sisällä, mahtaakohan punainen haalarikin olla Cindyn? Entä punainen turkki? Ruskea turkki saattaisi olla käsin tehty.
Barbiella on sormus sormessa, jossa on kaksi tähden kuvaa. Tummalla barbilla on otsis, mutten osaa sanoa onko se itse leikattu vai alkuperäinen.

Löysin myös Marokko-barbien, mutta se unohtui autoon :) Kuvaan sen myöhemmin.





Help, anyone?

::EDIT::

Tässä on tuo minun Mikoni, mutta tässäkään ei sanota mistä sarjasta hän on peräisin:
http://www.ebay.com/itm/MIKO-KIRA-ASIAN-BARBIE-DOLL-NUDE-FOR-ONE-OF-A-KIND-/350795440446?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51ad09a13e
Silmämaalit on justiinsa nuo ja otsatukkakin kuuluu kuvioon.

Letizia

#242
Toukkero, voisiko tumma nukke olla Tropical Miko? Kroppatyyppi täsmäisi myös.

Meikki muistuttaa aika paljon myös erästä omaa nukkeani, jonka olen ostanut vuosia sitten huutonetistä Arctic Barbiena (ja Arctic Barbien vaatteissa) mutta ihan hiljattain tajusin, että sen meikki on ihan erilainen kuin Arctic Barbien kuvissa yleensä.

Tuon sinun nukkesi maali näyttäisi olevan vähän niin kuin noiden kahden välistä. Joka tapauksessa mahtava löytö! Ja Marokko-Barbiekin vielä, vau! : )


// Hmm, no ehkä ei ole Tropical Miko, tukka on aika erilainen kun katsoo tuota ebaylinkkiä.

// Aa, hienoa että löytyi naamalle nimi. : )

Dandelion

#243
Löysin sen! Kyse onkin Wet and Wild Kirasta  :aplause:

::EDIT::

Ja vaalea taitaakin olla Super Star Barbie joskin harmillisesti ilman korviksia. Tämä nukke on muutenkin kärsinyt, kun sen vasen käsivarsi hilseilee oudosti. Mistähän moinenkin mahtaa johtua  :grumble:

Eikä kummallekaan osunut omat vaatteet päälle. Keksiikö kukaan noiden vaatteiden alkuperää?

karrieerik

Hienot löydöt! :cuteyes:

Kultainen takki taitaa kuulua Superstar Sindylle, niitä taitaa olla hieman vanhempi sekä uudempi versio :smiley:

Dandelion

#245
Kiitos karrieerik!  :aplause: Tuo takki se tosiaan on. Mahtaisiko pinkit haalarit olla barbien?


Ja tällainen oli tämä:



Otsalta puuttuu killuke ja kenkiä ei ole. Muuten oikein kiva.  :cuteyes:

Jasmiina2

Ihana Marokko Barbie  :hbeat: Hieno löytö. Olen tuon jo kauan halunnut kokoelmaan. Onnittelut kauniista nukesta  :aplause:

MarjaanaS

Ihanat löydöt Toukkerolla, antaa itsellekin uskoa noiden kirppisten kiertämiseen, että kyllä joskus voi tärpätä! Minä löysin hintaan 1,50 tällaisen nudisti-auringonpalvojan, ja olin ihmeissäni, että tällaisenkin sarjan olen ihan missannut! Nettihän sen minulle kertoi, että nukke on Mattelin Wee 3 Friends Stacie. Nukke on n. 25 cm pitkä.

Dandelion

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - kesäkuu 28, 2013, 22:07:11
Ihana Marokko Barbie  :hbeat: Hieno löytö. Olen tuon jo kauan halunnut kokoelmaan. Onnittelut kauniista nukesta  :aplause:

En näitä DOTW nukkeja kerää, joten tarjouksen saa kyllä esittää, jos kiinnostaa :)
Nappaan yleensä kaikki sopivan aikakauden (kasari, ysäri) barbiet kirpparilta mukaan, kun hyvässä kunnossa näen, mutta valikoin omaan kokoelmaani vain kaikkein kivoimmat joilla on oikeat vaatteet päällänsä.
Kira ja Super star Barbie joutavat myös.

Aliisa

Upeita löytöjä Toukkerolla. :aplause: SuperStar Barbiella näyttää olevan tosi hyvässä kunnossa oleva tukka. :peukku: Ja tuo Meksiko on mahtava, onkohan tuon joku ostanut matkoilta. En muista nähneeni Suomessa DOTW-sarjaa lapsuusaikani jälkeen.

Ja söpö tuo Marjaanan Wee3Friends. :smiley: Itsellänikin on noita nukkeja muutama. Vinkkinä, että foorumin Ivlalla taitaa olla noita myynnissä muutama (ellei ole jo myyty). ;)

Ivla

Hienoja löytöjä kaikilla  :cuteyes: Marocco erityisen mahtava  :peukku:

:Look_Up: Ai niin, We Three Friendsini sain jo myytyä  :D Kiitos kuitenkin vinkkauksesta, Aliisa  :aplause:

Dandelion

Aliisa, tukat on kunnossa kummallakin ss-barbilla ja Kirallakin kun availin tuon letin. Vähän kahden vaiheilla jättäisikö kokoelmaan ensimmäisen aasialaisen barbien. Kiralla on ihan mahtava, musta tukka. Harmi että tuollainen perus uikkarinukke on vähän tylsä.

Satumaa

Tuo Kiran päällä oleva v.puna-raitainen body saattaisi olla Pia Marian asusetistä...?
sometimes being invisible has it's advantage

Dandelion

Satumaa, mistä setistä?  :shock:

Letizia

Vähän offiksi menee, mutta oli pakko selvittää tämä, kun jäi vaivaamaan...

Lainaus käyttäjältä: Letizia - kesäkuu 28, 2013, 19:26:36
Meikki muistuttaa aika paljon myös erästä omaa nukkeani/url], jonka olen ostanut vuosia sitten huutonetistä Arctic Barbiena (ja Arctic Barbien vaatteissa) mutta ihan hiljattain tajusin, että sen meikki on ihan erilainen kuin Arctic Barbien kuvissa yleensä.

Sain nyt selville, että vuosikausia Arctic Barbieksi luulemani nukke onkin Picture Pockets Kira vuodelta 2000... Vähän nolo moka, mutta joku sen mulle aikoinaan myi Arctic Barbien vaatteissa. Sinänsä mulle ei ole nuken iällä tai henkilöllisyydellä väliä, vaatteetkin on myyty eteenpäin ja vartalo vaihdettu - pääasia on että se on minusta yksi kauneimpia Kiiroja. ♥ ♥

http://www.ebay.com/itm/2000-Barbie-Teresa-Kira-Picture-Pockets-Dolls-Lot-of-3-NRFBs-/200937339570?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ec8cc7ab2

http://www.flickr.com/photos/snowwhiteeva/4533554550/in/set-72157623761530215

Tuossa kuvassa vasemmalla sama nukke, oikeanpuoleinen taas taitaa olla oikea Arctic Barbie. Ehkä sekin sitten menee toivelistalle. Kaunis täti. ^__^

Lainaus käyttäjältä: ToukkeroVähän kahden vaiheilla jättäisikö kokoelmaan ensimmäisen aasialaisen barbien. Kiralla on ihan mahtava, musta tukka. Harmi että tuollainen perus uikkarinukke on vähän tylsä.

Haluaisin kannustaa pitämään ja vaikkapa laittamaan uuden asun. \o/ Kaunis nukke on!