Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

 :Look_Up: Tosi hienot löydöt ja niin hyvässä kunnossa. Onnittelut. :peukku: Mua kiinnostaa kaikki nuo kengät ja sukat, mutta ymmärrän hyvin, jos et myy niitä erikseen. Cool Bluellakin on alkuperäiset kengät jaloissa.

Dandelion

Ei Aliisa sattuisi tunnistamaan tuon keskimmäisen vaatetusta? Tai onko kengät jostain muusta setistä?

Mieluiten myyn nuket kokonaisina, paitsi tietenkin Hula hulan.

Ivla

Hienokuntoisia löytöjä Toukkerolla  :cuteyes:

Jasmiina2

Lapsuuden Steffi Love Aerobic Fun nukeilla oli tuollaiset valkoiset sukat ja vaaleanpunaiset lenkkarit, jotka hulalla on jalassa. Tosin tuo lienee aika yleinen yhdistelmä, että voivat hyvin olla jonkun muunkin nuken.  ::)

Aliisa

Toukkero, En tiedä valitettavasti mikä tuo keskimmäinen asu on. Mulle tuli keskimmäisen kengistä ja sukista ekana mieleen Strollin' Fun Barbie http://farm9.staticflickr.com/8508/8576100702_7b92ec244e_h.jpg mutta nyt tarkemmin katsottuna ei taidakaan olla se, koska Strollinin kenkien varret näyttävät pidemmiltä.

Satumaa

Mä olisin kiinnostunut tuosta Hula Barbiesta, ihan nakuna vaan.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Dandelion

Jasmina, en onnistunut löytämääm sellaisesta Steffistä kuvaa? Voisiko se olla Condy, koska samassa pöydässä, mistä ostin nuo, oli myös yksi Cindy myynnissä? Mietin, että vaatteet on saattaneet sekoittua ajan kanssa.

Satumaa, laittele ihmeessä tarjousta vaikka yksärillä :) Myyntiin joutaa kyllä, vaikka on tuo tukka äärettömän ihanan värinen... noh, ehkä joskus sitten ostan oman.

Dandelion

Ei. Hyvää. Päivää  :-\
Juuri viimeviikolla myin Parfume pretty barbien asun pois, kun olin ostanut sen väärän nuken päällä.
No arvatkaapa mikä löytyi tänään kirpparilta alkuperäisillä korviksilla, sormuksella ja kaulakorulla  :naamakämmen:
Tunnistaako kukaan tuota pinkkiä asua? Siihen kuuluu korkkarit ja tuollainen punainen tukkanauha vissiin?



Jokin kirppari-henki oli vissiin kuullut kaikki toiveeni, kun löysin myös toisen Blossom beauty Teresan kun juuri harmittelin, että joudun ehkä laittamaan edellisen suoraa myyntiin. Nyt voin toisen jättää tytölle leikkeihin. Kengät oli myös tällä tallella. :aplause:

Muutenkin oli reissu kyllä antoisa löytyi mm. myös poneja :)

Louhi

Olisi Baby Lemon Drop kelvannut mullekin  :devil:.

Adalia

Täti Monikan kirppikseltä Lahden Miniatyyri markkinoilta ostin Skipperien kaveriksi High School musicalin tytyn (MIKÄ?) Pirtsakka tapaus :) Asu myös Miniatyyriä.

Life in plastic
It's fantastic!

Tinttufia



Tämä on Gabriella... mutta mikä versio en tiedä  :smiley:

Aliisa

#191

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Mahtaisko Toukkeron pinkki asu olla tästä kokoonpanosta, Fashion Avenueta:

http://www.ebay.com/itm/1996-BARBIE-FASHION-AVENUE-PARTY-Clothing-Set-15865-Pumpin-Pink-NRFB-/140886185611?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item20cd78968b&nma=true&si=4bZEMo2LAiNu3vyKypTEgPygGdY%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Kannattaa vielä katsoa millainen lappu on sisällä?

Jos olet myymässä sitä mekkoa ja kenkiä, olisin kiinnostunut ostamaan, jos on hyväkuntoinen?  :blush: Tuo hiusnauha ei liene asuun kuuluva, jos on tuosta asusta, siinä näyttäisi olevan sukkikset ja laukku lisäksi vaan.
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Minäkin laitan tähän ketjuun eiliset löydöt Lahden Miniatyyrimarkkinoilta. Tein ihan huippulöytöjä, rahaa meni reilu 20 ja löysin juuri ne tavarat mitä pitkään oon etsinyt!

Täti Monikalta löytyi vihdoin viimein se vuoden hakusessa ollut vessanpönttö! (ei ole kuvassa koska ei sopinut siihen  :cuteno:)
Kuvassa oleva kirjoituspöytä tuoleineen löytyi myös Täti Monikalta, samoin tuo sänky joka oli vielä lootassaan. Nimenomaan oon etsinyt kirjoituspöytää dioraamoissa käytettäväksi sekä tuollaista pienehköä sänkyä (2 nukkea mahtuu nukkumaan mutta itse hökötys vie pienen tilan!) Ja paras löytö Täti Monikalta oli tuo intialainen Barbie joka kuvassa sängyllä makaa  :dance-to-the-groooowe:



Kuvassa muita löytöjä pelikortit barbille (niitäkin oon etsinyt  :D) ja sitten ostin parit verhot nukketaloon ja vieläpä pöllökokoelmaan löytyi eurolla täydennystä!  :aplause: