Kysymyksiä Barbeista - Kysy ihan mitä vaan

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 01:11:33

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Itsellä kävi mielessä sellainenkin että esim. USA on iso maa ja jossain etelässä jossa ei ole lunta koskaan talviurheilunuket ei välttämättä möisi hyvin. Joten samoista nukeista tehdään sitten talviset ja kesäiset versiot.

sylvi

Kysyisimpä paremmin tietäviltä että millä konstein barbin tukkaa voi värjätä ja millä aineilla muut meikkaa nukkeja?

whitney

sylvi, tuolla foorumin Kustomointi-osiossa on käsitelty myös hiusten värjäämistä, mm. tässä ketjussa:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=135.0

Karrieerik kirjoitti vähän aikaa sitten Kampaukset ketjussa hiusten värjäämisestä elintarvikeväreillä. Tässä suora lainaus Karrieerikin viestistä:
Itse olen värjännyt nuken tukan turkoosiksi elintarvikevärillä :blush: Kuppiin kiehuvaa vettä ja väriä, nuken hiukset sinne ja antaa olla niin kauan että vesi jäähtyy. Sen jälkeen huuhtelee ylimääräisen värin pois ja tarvittaessa värjää uudelleen. Väri lähtee osittain pois jos pesee saippualla, mutta muuten pysyy aika hyvin.

Maikka

No kysyisin vaan että onko tämä oikea foorumi,kun minulla olisi vanhoja( 1980 luvulta) barbeja ja yksi tosi hieno Amerikasta hankittu Barbi auto,"amerikanrauta".
Kooltaan n.60cm,pitkä.ym.Barbikamaa?

tokkopahka

Mihin tarkoitukseen oikea foorumi?
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jennijee

Barbeja ja kamaa täältä löytyy sekä myynnissä että keskustelussa. Muitakin muotinukkeja on, kuin barbeja. Lueskele ihmeessä niin löydät paljon kaikenlaisia aiheita.

Se onko tämä oikea foorumi sinulle, en tiedä, kun et kertonut mihin tarkoitukseen oikea? :peukku:

Maikka

Ai niin,olisin valmis myymään ne barbit ,kamat ja auton,jos ostajia löytyy

Satumaa

Toki täältä varmasti ostajia löytyy, 5 viestiä kun olet kirjoittanut aukeaa tuo kirppispuoli!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

avotuli

Ensimm'inen jo jonossa autoa ostamaan, mutta t'm' on toki ensisijaisesti keskustelupalsta nukkeker'ilij;ille, ja siksi aukeaa vasta viiden viestin jalkeen kirppis.

Mulla on koodaus sekaisin sori outo merkisto.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Jee laita tänne vaan myyntiin kun kirpputori aukeaa sinulle :cuteyes:

Maikka

Joo kunhan vaan pääsisin sinne kirppikselle.Ne mun barbit ovat myös tosi kauniita ja paljon oheiskamaa mukana.

sylvi

Miksi FR nuket on niin kalliita tai mikä niissä maksaa? Käykö fr pää johonkin toiseenkin kroppaan ja onko ne pidempiä kuin normaalit barbiet?

Milia C

 :Look_Up: Laatu ja merkki maksaa, Fashion Royalty on Integrity Toysin yksi merkeistä.
Ne ovat Fashion Royalteja, eli muodin aateliaa...
ja aikuisille suunnattuja keräilynukkeja ja ei ole suuniteltu edes playline linjaa, kuten Mattel on tarkoittanut leluksi mutta MYÖS omat nukkensa aikuiskeräilijöille.

Jotkut FR päistä käy Mattelin kroppiin ja toisinpäin. Riippuu aina sävystä FR caucasian sävy käy esim. Jazz Baby tai vastaavanlaisen vaalea ihoiseen kroppaan.
Ovat pidempiä kun Barbiet mutta DG /Dynamite Girls ja Misaki, Poppy Parker-ovat Barbie pituisia.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

sylvi

Mistä sellaisia jazz babyja voi ostaa? Tarvitsisin juuri hyvin vaalean kropan..

Alice

Moikka Sylvi :) Kävin hieman vakoilemassa ja huomasin, että ostit kuumalta Jemin pään, etsit siis varmaankin juuri sille kroppaa? Jem and the Holograms on yksi Integrity Toysin nukkesarjoista, esim. ebaystä löytyy lisää sarjan nukkeja:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.Xintegrity+toys+jem&_nkw=integrity+toys+jem&_sacat=0&_from=R40

FR eli Fashion Royalty on eri nukkesarja samalta valmistajalta.

Eikös Jemillä ole sama kroppa kuin Color Infusioneilla, tietääkö kukaan? CI-nukkeja on välillä aika edullisesti ebayssä.
Joku jazz baby maksaa helposti melkein saman verran kuin CI, ainakin mitä joskus itse niitä katselin.

Oma mielipiteeni on myös, että IT:llä on jonkin verran laadukkaampia nukkeja kuin Mattelilla...