Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Marianne

#60
Niin, no mä maalaan tosi huonossa asennossa. Istun tuolilla kyykyssä ja pidän nukkea polven päällä.  :D ::) Ei tarvitse tukea nukkea muuten kuin päästä vasemmalla kädellä kun maalaan oikealla, ja voin tukea käsivarren jalkaa vasten myös. Selkä kärsii tässä hommassa, joten pitäisi keksiä jokin parempi konsti. Voisihan tuolia laskea alemmas että saisi nuken pöydälle, mutta kyllä sekin varmaan tuntuisi selässä.  :chuckle: Kokonainen nukke on helpompi tukea kuin pelkkä pää, joten mieluummin maalaan niitä niin että pää on kiinni kropassa.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

Apua, ai oikein kyykky kyykyssä!  :shock:  Siinä tulee sitten niinku jalkalihas treeni samassa  :D

Marianne

#62
Selkä tuolin selkänojaa vasten ja jalat koukussa, nukke polvien päällä. En mä sen paremmin osaa kuvailla, eikä varmaan tarvitsekaan.  :rofl:

Mulla on aina nukke suojattuna nenäliinoilla tai talouspaperilla kaulasta alaspäin. Omia vaatteita en suojaa, mutta aika harvoin niihin mitään tarttuu.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Tuohan kuulostaa ihan miun normaalilta istuma-asennolta tässä atk-tuolilla. :chuckle: Tiedän kyllä ettei pitäisi olla pitkään tässä asennossa, mutta en oo oikeen tottunut tähän uuteen atk-pöytään, joten kyyhötän tuolilla. Pitääpä testata samaa asentoa ens kerran maalatessa. :smiley:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - toukokuu 06, 2013, 23:34:41
Mulla teettää suurta vaikeutta pitää sitä nuken päätä kädessä samalla, kun maalaan. Käteni alkaa aina tärisemään tarkassa työssä. :eieieiei: Paperille maalaamisessa ei mulla ole tuota käden tärinää. Mun pitäs varmaan kehitellä joku teline nuken päälle ja omalle kädelle, että käsi saisi tukea jostain. Saattais olla kyllä aika vaikeaa semmosen telineen teko.
mitä olen nähnyt väen tekevän, on et työntää kynän nuken pään sisään ja on helpompi kynä esim teipata johonki sopivaan kiinni että toimii telineenä.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ninni-doll

Tässä illaksi viihdettä; tuunasin 12 minuutissa vähän yhtä Shirkulta ostamaani Keniä.

Tässä Reijo on ennen urheilullisena miehenä:

Kuvan ottanut Shirkku

Ja tässä jälkeen alkoholisoitunut Reiska Moilanen:

Milia C

Ohhoh! Voe urheilullisen Reiskan pullon henki vei :naamakämmen:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Voi Reijo, Reijo, kui sää tolleen päästit ittes meneen hunninkolle? Huipputuunaus!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Voi kääk, mikä muutos :rofl: Mahtava pikatuunaus!!!  :aplause:

Ninni-doll

Kiitän  :rofl: Eilen puin Reiskalle farkut ja 80-l vyötärömittaisen tuulitakin (pinkkiä ja neonkeltaista) ja askartelin K-kaupan kaljapussin käteen  :rofl:

Ninni-doll

"Hei böönat, maistuuks bisse?"

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Hahah tuo K Market pussi  :rofl:

Louhi

Pökkelö-Keneistäkin saa näköjään vaikka mitä!  :aplause:

Adalmina