Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

avotuli

Onpas sievä lammastyttö! Ei haittaa vaikka lisääkin kuvia tulis...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliyah82

Oisko kellään kuvia kustomoiduista Ken nukeista? Enkä tarkoita nyt perus Fashionista kroppaa vaan esim. vintage kenin pään vaihtoa toiseen, esim. nivellettyyn kroppaan. Itsellä vanhempi Color splash John Smith odottaa artikuloidumpaa vartaloa, ongelmana ois vielä saada oikean sävyinen. Vinkkejä?

Tämmöinen...


Nata

Oi miten mielettömän hieno tuo Auroran Leijonakuningas, josta kyllä itellekin tuli heti mieleen Pete Parkkonen.  ;)

Oli myös hyvä tulla taas täältäkin lukemaan noita taannoisia keskusteluja lakoista, kun oon jostain syystä kuitenkin päätynyt Army Painteria ostamaan ja sitä hieman testaillut, mutta ei se tosiaan kuivu kunnolla vinyylissä, joten ei pääse alkua pidemmälle. Pitäisi siis hommata Mr Super Clearia jostain, mutta ainakaan Think Pink!:ltä se ei enää onnistu, kun koko paikkaa ei ole enää olemassakaan...  :sad_no:  :whaddado: Olisiko kellään mitään ostopaikkaehdotuksia tällä hetkellä?
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Rana

Tässä on vampyyri Luka. Ammatiltaan radiojuontaja ja ikuinen pessimisti. Tämä on yksi versio tästä roolipelihahmostani. Niitä on ehtinyt tulla monta kymmenen vuoden aikana  :D



Varmaan viiden vuoden projekti on nyt siinä kondiksessa, että voi kuvan laittaa. Aina on jokin mennyt pieleen (toisaalta se on hyvin hahmouskollista  :D) ja olen nakannut hanskat tiskiin tän kanssa. Dynamite Girl Sooki oli tässä pohjana. Hion rinnat pois ja paikkasin Milliputilla. Pitää vielä joskus maalata kropan sävyiseksi kunhan viitsii.



Tukan tein jo aiemmin liimaamalla pörrölankaa päähän. Lanka hermostui kuumavesihoidosta, kun laitoin päätä takaisin kroppaan. Pitää varmaan liimailla uusiksi. Naaman maalasin tänään ja siitä tuli kiva. Jospa tämän joskus saisi ihan valmiiksi. Onnistuin katkaisemaan lonkkatapin ja söhräämään kroppaan jääneen puolikkaan siitä pikaliimalla jumiin. Eli tässä kaverissa piisaa vielä työtä.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Louhi


Rana

Kiitos  :cuteyes: Tykkään tästä koko ajan enemmän.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Adalmina

#426
Superman arkilookissa.



HelloDolly

Arkilook toimii kyllä paremmin! :cuteyes:

Täti Monika

Ehdottomasti samaa mieltä: arkilook  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Komppaan arkilookkia! Onpas loistava muutos, istutitko tuon kumitukan pääle vai veistelitkö pahkaa pois?
Olet sää taitava!  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina

#430

Kyllä sitä piti veistellä. Sen verran korkee kukkula kuitenki tos päälaella. Jännitin kyllä koska veistän päähän reijän enkä ihan kalloa myöten uskaltanu veistää.

avotuli

Kiitos erittäin valaisevista kuvista!
Se tunne, kun veistelee tollasta, ja miettii koska lipsahtaa  :neurotic:
Kauppiaasta keräilijäksi taas