Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

kitecat

Itselläni oli ikävä yllätys kun ostin curvy mtm-nuken. Vasen käsi irtoaa tosi helposti, sieltä ylhäältä, ei ranteesta. Onko muilla ollut samaa vikaa? Tilasin nuken Amazonilta, kun olin aivan varma, ettei nukkeja tule Suomeen, enkä viitsis millään alkaa sompaileen Amazonin kans. Nukkea voi käyttää, kunhan varoo toista kättä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Freyr

Kitekat:  itsellä ainakaan ei ole moista ollut, lähinnä vain ärsyttävän löysät nilkat, ettei asennot tahdo pelittää, mutta muuten ei ole ollut ongelmia.
Mutta kuten lupailin, tässä on hieman maistiaisia:

Agent Kane by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliyah82

Lainaus käyttäjältä: kitecat - syyskuu 26, 2018, 08:19:10
Itselläni oli ikävä yllätys kun ostin curvy mtm-nuken. Vasen käsi irtoaa tosi helposti, sieltä ylhäältä, ei ranteesta. Onko muilla ollut samaa vikaa? Tilasin nuken Amazonilta, kun olin aivan varma, ettei nukkeja tule Suomeen, enkä viitsis millään alkaa sompaileen Amazonin kans. Nukkea voi käyttää, kunhan varoo toista kättä.
Taas uusi ongelma mitä en ole kuullut aiemmin, voi harmi :eieieiei: Ostitko tanssijan vai joogacurvyn? Toisaalla olen kuullut irtoavista jaloista. Pystyisitkö pyytämään hinnasta hyvitystä jos laittaisit kuvan irronneesta kädestä myyjälle? Mie satuin ostamaan oman joogacurvyni ensimmäisten joukossa ja ihme kyllä, ei ole mitään ongelmia ollut. Naama oli kamala mutta meni vaihtoon.

Adalmina

#168
Olipas ikävä tuo kitekatin käsijuttukin  :eieieiei:
Mulla on ollut monella jäykkä kyynärnivel. Pitänyt lämmittää ennenkuin taittuu, mutta sen jälkeen toimii hyvin. Joillain taas jää toinen käsi kauemmas vartalosta kuin toinen, enkä tiedä mikä auttaisi siihen vaivaan  :whaddado:

Freyrn nukella on muuten upea luomus  :aplause: Hyvän kokoiset pantterin pilkutkin!

Vielä piti marmattaa, että tulispa taas niitä kaikista vaaleimpia mtm kroppiakin, siis tavallistakin eikä vain curvyä.

Silky

Freyr, ihana kissakuosi!  :aplause:

Ikäviä nuo niveljutut -ei kai vaan ole kuuluisa laadunvalvonta pettänyt..?  :naamakämmen:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Freyr

Itsellä on ihana kasa  kivoja juuri barbiehommiin sopivia kankaita. Ollessani kuntouttavassa työssä Tampereen Nextiili-pajalla, sieltä löytyi aivan mahdottomasti kivoja kankaita, ja ostin niitä sitten mukaan. jossain kohti pitäisi tehdä jotain kivasta kirkkaanpunaisesta PVC-kankaasta.  lisäksi olisi sadetakkikangasta sun muuta.  Mutta niitä sitten miettii kun perjantain leikkauksesta toivuttu. Alunperin piti tuon mekon olla valkoinen, mutta tyrin niin monta asiaa sen kanssa, ettei sitävoinut enää järkevästi korjata, joten tein uusiksi kokonaan, muttei olut valkoista enää jäljellä, joten käytin sitten tuota ihanaa leopartdikangasta. Tein mekon jälkitellen Agentti Lana Kane:n mekkoa  Archer-sarjasta.  Vielä jossain kohti parempi vyö tehtävä (tuo on hieman liian lyhyt, eikä tarra pidä kunnolla) sekä kunnon asevyöt.  Mutta itse mekko onnistui vallan mainiosti kun muutin hieman barbienvaatekirjan  talvipuseron kaavaa ystävättären avustuksella. Katsotaan mitä sitten viikonlopun jälkeen alkaa valmistumaan.

Toivottavasti nuo nivelonkelmat on vain satunnaisia, eivätkä ala tapahtumaan kovin tiheään. luulisi Mattelin haluavan pitää hyvän maineen nukkevalmistajana.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Täti Monika

Mäkin urputan tässä vähän, vaikka onhan noi MTM:t nyt huippuveto mattelilta yleisesti ottaen. Eli mullakin on curvyllä tosi rajoittunut toinen kyynärnivel ( pitää kokeilla tota lämmittämistä) ja kaikilla ämteeämmillä on kauhean lötköt nilkat: tuen nuken joko jalustaan tai johonkin keppiin tai teippaan nilkat kuvaamista varten.
Ja mä myös toivon niitä vaaleita kroppia ( mitä se eka joogaaja-Lea oli) ja vieläkin enemmän toivon, että mattel lisäisi kroppiin vyötärönivelen:lecture: Sitten ei ois ( ehkä) mussuttamista  :D
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Siama

Mä oon aivan rakastunut näihin kroppiin.. Virheistä huolimatta ❤

Liittäisin kuvia tänne, mutta en nyt osaa  :naamakämmen:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Siama - syyskuu 29, 2018, 07:55:08
Mä oon aivan rakastunut näihin kroppiin.. Virheistä huolimatta ❤

Liittäisin kuvia tänne, mutta en nyt osaa  :naamakämmen:
Flickristä saa suoran BBC -koodilinkin jolla saa tänne kuvat, sitä käytän itse.
Josset sitten tarkoittanut että semmonen olo ettet osaa sillä hetkellä :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Löytyi uus virhe  :-\  Toisessa nilkassa (siinä nivelkohdassa) sulavikaa.... ehkä. Olishan sen hokannut paketista, jos olis älynny kattoo. Oli curvy joogaaja. No tyypillä on arpi jalas. Ehkä nappaan kuvan myöhemmin....

Uudet mtm:t oli tehnyt kauppansa, ainakin tääläpäin. Ihan sai tehdä töitä, että vielä löysi etsimänsä!

efichu

Itse kävin ostamassa tanssijan itselleni ja yllätyin, kuinka löysät nilkat tällä on! Ei mitkään ideaalisimmat tanssimiseen. :D Muuten ihan jämäkkää tekoa onneksi. Sit pitäis vielä pää etsiä tälle, alkuperäinen naama kun ei miellytä... Nätit silmät ja hauska hiustenväri, mutta skulpti on ihan megatylsä.

Kuopiolaisille muuten heads-up, Partaselta löytyy vinot pinot Made-to-Moveja! Curvyjäkin riittää; ainakin neljä tanssijaa ja kolme joogaajaa jäi jälkeeni.

Louhi

Kajaanin Citymarketissa oli yksi tanssija ja kaksi joogaajaa (curvyjä). Ostin toisen joogaajan pois. Toisella puuttui puolet hammasmaaleista ja toisessa silmässä jokin sotku. Olen kyllä tyytyväinen tähän ostokseeni  :aplause:.

Se vanhempi kiinalainen MtM-joogaaja on ollut varsinainen murheenkryyni. Aivan hirveä liimapää ja pään poistokin riskaabelia, kun kaulassa valmiina murtuma ihan siellä pään sisällä  :head-to-the-wall:. Tällä hetkellä olen antanut miehelle vapaat kädet tehdä mitä haluaa sen liimalle. Sitten poistan pään ja otan riskin, jos ei tapahdu mitään.

Puppeteer


Uusin Mtm:ni on ilmeisestikkin nukkeilija!


Miiuli



Täällä sama neitonen  :smiley:

Puppeteer

Barbiedoll, pinkki kyllä sopii näille!  :D