Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

BMR:t on mukana vertailussa, itseltä taitaa ne kaikki Kenit jo löytyäkkin! Looksia saa niin huonosti, että venailen paraneeko tilanne koskaan.. Molemmat Looks Kenit kyllä tahtoisin ja niillä on sen verran kova hinta, että pidän ne ihan omilla päillään jahka joskus ne saan. BMR:t ovat hieman halvempia, niin niitä voi kyllä 'uhratakkin'. Samoin tämä pyörätuoli Ken on ihan passeli hinnaltaan näihin puuhiin!

Freyr

Jos pyörätuoleja kertyy liiaksi nurkkiin, niin voin pari ottaa lahjoituksena tuunaus/maalausharjoitus käyttöön.  :D
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Poris

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - heinäkuu 23, 2021, 01:45:50
Tuossa myös yksi rajoitteeni, kun en vaan pysty irrottamaan vaihtamaan päätä nukelta, joka on "mint and complete". Jonkun toisen pitää tehdä se. :D :chuckle:
Uudet nuket olen ostanut yleensä lähinnä kropan vuoksi, joten sehän on selvä, että kotiin tullessa nukke irrotetaan varovasti paketista, kerätään siltä vaatteet varastoon ja otetaan pää irti ja toivotaan, että kropan väri on sopiva jollekin hienommalle päälle.

Pitäis varmaan myydä pois nuo kertyneet vaatteet, kun enhän minä niillä mitään tee (eikä kyllä noi mun nuketkaan :D )

Aliisa

Puppeteer, Tuo pitkähiuksinen Ken on tosi kiehtova mukke. :blush: Lempeä katse on kiva ja tykkään hiusten värisävystä. Välillä käynyt mielessä, että voisin laittaa hankintalistalleni. Onko sillä muuten ns. "pikselisilmät" vai maalatut?

Puppeteer

Eiköhän tuolla ole ne ns. pikselisilmät. Olen asiasta lukenut, mutta itseä ei ole vielä häiritsevästi minkään nuken silmät pikseleiltä näyttänyt, joten en ole paras arvioimaan asiaa :D

Aliisa

Puppeteer, Itse olen kans huomannut, että "pikselisilmät" näkyy selvimmin netissä olevissa lähikuvissa, mutta livenä nukeilla sitä ei niin helpolla huomaa. :smiley:

Puppeteer

Se voi olla! :D Minä ihan silmät kipeiksi katson noiden silmiä, mutta en huomaa mitään! Toki, en ole asian suhteen ehkä niin tarkkakaan kuin moni muu.