Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Freyr

Kapas, Puppeteer ja Barbiedoll myös napannut tuon suloisen tumman kaunottaren.
Itsellä kauhea vaatteiden rakentelu menossa täällä, samalal tuunannut löytötexiltä ostettuja kiina-vaatteita "Doll outfit - Includes clothing"  Ovat söpöjä, mutta satunnaisia virheitä niissä on.  Ompelun suhteen tai suunnittelun, ni sit hieman ku heiluttaa neulaa ja tekstiililiimaa niin tulee nättejä niistääkin. Ja eivät edes maksa kuin pari euroa. 

Odotan innolla USA-paketin saapumista että se minun kurvikas tanssija-mtm saapuu niin pääsen sille sitten iskemään näitä vaatteita mitä teen tällä hetkellä.

Tampereen Turtolan cittrain MtM tilanne on aika meh tällä htkellä, muutama jalkapalloilija ja karateka siellä on, sitten kaksi vaaleaa joogaajaa. Ja ei tietoa milloin tulee lisää, hieman tekisi mieli ostaa se kurvikas joogaajakin, mutta saa nähdä.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

kibeth83

Mie tilasin nyt mtm-nuken itselleni, Barbieharrastus on ollu tauolla pitkän aikaa ja pieni tyttäreni on leikkinyt aiemmin itselleni ostamilla barbeilla. Tilasin sen punaruskeatukkaisen curvyn, odottelen innolla paketin saapumista.
Nämä on kyllä kadonnut ja loppunut tosi monesta paikasta, ei kai suurta suosiota saavuttaneet?

Freyr

En sanoisi, että ei olisi suosiota.
Täällä minun lähicittarilla ainakin tasaisesti niitä tulee lisää ja niitä hyllystä katoaa, muissa isommissa kaupoissa ne olekkaan aikoihin käynyt selaamassa, mutta kyllä tuntuvat käyvän kaupaksi.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

kibeth83

#183
Tulis vaan reilusti lisää tuonne nettikauppoihinkin, pienet on valikoimat.

Xara

Minä taas kovasti odotan, että se tall Made to Move ilmestyisi Euroopan markkinoille. :)

Aliyah82

Mie ostin jo tall barbien netistä. Olin pettynyt kun jalat ja kädet on "normipituiset" niin kuin peruskroppaisella mtm barbilla. Mutta muuten hyvämeikkinen ja virheetön nukke on :)

Xelha

 :Look_Up: Onko tämä se yksi joogaajista, jolla on nuttura vai onko ilmestynyt uusia..??  :blush:

Miiuli

Koripalloilija on ainakin tall mtm, muttei ilmestynyt vielä suomessa.

Puppeteer

Sivulla 11 itkin mtm Barbieni meikkejä ja päänvaihdon tuskaa. Näin kauan siinä meni, mutta minä vaihdoin sille tänään pään.


Ongelmiahan tällä oli sekä silmissä, että..


poskipunissa!

Aluksi aioin vain nuo poskipunat poistaa, mutta en sitten saanut ostettua isopropyylialkoholia apteekista ja homma jäi. Viime vuonna aloin pohtimaan taas pään vaihtoa ja suoritettuani hieman epämääräisen päänvaihdon tajusin uuden päänkin kärsivän poskipunaongelmasta. Pienemmästä, mutta häiritsevästä silti. Ja kas, löysin kynsilakan poistoainetta ja tuhersin sillä molempien päiden poskipunia. Tadaa!


(Koneella tämä kuva näyttää selkeämmältä, mutta ilmeisesti kuvapalvelin ei tykkännyt siitä..)




Silmät eivät ole vieläkään hyvät, mutta tykkään kummastakin nukesta nyt enemmän! Ensikatsomalta värisävyt mätsäsivät, mutta lopulta piti todeta että pinkkitukkaisen pää on tummempi. Ajattelin vain elää sen asian kanssa.

Jasmiina2

Valmistujaislahjaksi tuli pari sporttista Puma tyttöä. Tytöt eivät kai virallisesti ole Made to Move sarjaa, mutta laitan nyt tänne kuvat, kun heillä kerran Made to Move kropat on.  :D




Freyr

Mahtavia. Itse kanssa noista (tai ainakin toisesta) haaveilen, mutta hinta on vähän liian korkea noissa.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Sunako

Minunkin piti hankkia tämmöinen. Puin nyt neidin tämmöisiin vaatteisiin. Tykkään kyllä tästä nukesta, pitää hankkia hälle kaveri!



Sunako

Tilasin nyt vielä lisää näitä tytsyjä  ^^  Tykkään tästä kropasta hirveästi, tahtoo lisää! Muutenkin pitkä aika siitä kun olen viimeksi ostanut Barbie-nukkeja niin onkin jo aika välillä olla innostunut niistäkin  :D

Sunako

Minulle tuli kolme uutta tyttöä!



Sunako

Tytöt sai vaatetta päälle!