Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Milo

Pisteet Merineidille hienosta ideasta! Kiva collegepusero  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

sartsavaan

VINKKI: Joskus tuli semmoinen mainosläpyskä kuin kuponkiuutiset tms. sen kautta sai tilata nimikointinauhaa vaatteisiin. Ompelin tuolloin itelleni paljon vaatteita, niin teetin tuollaista nimikointinauhaa omalla "vaatemerkillä" :-) Aika halpoja olivat ja ehkä 100kpl paketissa.
Löysin tänään sen paketin, luulin jo hukanneeni sen (puolenkymmentä muuttoa + muita vastoinkäymisiä). Valmistaja näyttäisi oleva Euroteam Oy, Kurikka. Oliko tämä vanha vinkki? Oli heti pakko hehkuttaa tätä iloista asiaa täällä! :-)

http://aijaa.com/6p9rOU

Saa muuten päheet omat merkit! Omista vaatteista voi tulla keräilykamaa, joita merkkien perusteella ajoitetaan, vertaillaan, kerätään... <3 Eihän sitä koskaan tiedä... ;-)

Satumaa

Hee, muotipaita Angry Birds!  :cuteyes:

Sartsa; meillä oli lapsena kans meidän sukunimellä vaatemerkkejä, äiti tilas. Oli varmaan sama paikka...  :peukku:
En tiedä onko jäljellä, ja enää mullei tyttönimee olekaan, mutta oli kyllä harvinainen nimi kun on suojattu sukunimi. Vaan meidän suvulla siis käytössä.
Meidän merkeissä muistaakseni vaan luki yläreunassa: "This belongs to" ja sitten alla sukunimi.
Olispa vieläkin jossain sellaisia edullisesti saatavilla, olisko vähän siistiä laittaa omatekoisiin Barbien kuteisiin!  ^^
Vois tehdä just niitä omia "merkkivaatteita".
Vinkatkaas jos tulee jossain vastaan!!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

#213
www.euroteam.fi

Firma näyttäisi olevan edelleen toiminnassa :-)

(Nuo lasten nimikointinauhat on vieläkin siellä + omaa designia varten merkkejä, kannattaa vertailla eri vaihtoehdot, on hieman eri pakkauskoot ja hinnat.) :cuteyes:

Jos on jokin lyhyt ja ytimekäs "vaatemerkki", niin yhdestä nauhanpätkästä saa pätkittyä vaikka 3 kpl. Jos nuo hinnat/määrät tuntuu isoilta. Voi aatella vaikka kimppatilaustakin sitten.

Satumaa

Kiitos  :Look_Up: pitääpä miettiä tilausta  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

#215
Satumaa, jos kiinnostaa kimppatilaus, niin tsekkaapa tuo muokattu viestini. Tarttisin itse ehkä muitakin merkkejä kuin ns. haute couture -linjaa. Ja sama viesti muillekin! Tää voi olla hieman lennokas ajatus ja turhaa kikkailua, mutta ite tykkään, että yksityiskohdat on tärkeitä  :D

Sitten, kun keksii sen vaatemerkin, niin kannattaa googlettaa se, ettei se tarkoita mitään omituista tms.

Satumaa

Mun nimimerkki on 6-kirjaiminen, mitä käytän jo tekemissäni koruissa. Että se olis periaatteessa aika lyhyt jossei siihen laita mitään "Desing by"-tekstiä.
Ja senkin voi esim. lyhentää "Dby"
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

Siirretäänkö tää keskustelu tuonne kimppatilauksiin? Nyt olisi siis yhdelle henkilölle vielä paikka keksiä 6-merkkiä sisältävä oma vaatemerkki ja joka ekana ilmoittautuu, pääsee kimppaan. Hinta 11eur per naama 100kpl. (16eur per naama 150kpl)

Satumaa

Tee vaan Sartsa ketju sinne kimppatilauksiin. Viitsitkö hoitaa myös tilauksen, jos maksut tulis sun tililles?
Ja liimapohjalla vois varmuuden vuoks ottaa, jos se olis kätevä.
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

Mä voin hoitaa tilauksen ja otetaan se 100kpl, meinaan on tuo 5eur:kin rahaa kumminkin + että tehdään kuten Barbie tekee ja vaihdetaan jotain detaljeja seuraavaan erään. Ja jos into ei riitä tehdä niin paljon vaatteita (tms.) niin ei jää turhia merkkejä nurkkiin.

Kirjoitan kimppatilauksiin jatkot, kunhan kerkeen, katotaan ilmoittautuuko kukaan jo tässä ketjussa...  :deal:


Satumaa

Joo totta, vitonenkin on rahaa.  :smiley:
Mä varmaan lisäisin joihinkin vanhoihin vaatteisiinkin niitä jälkeenpäin, niin ompa merkitty omat tuotokset.
Ja saahan niitä lisää sitten  :D
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

Korjaan: Hinta on 9,35 per naama ja tässä ketjussa tai kimppatilauksissa voipi ilmoittautua mukaan, eka ilmoittautuja pääsee kimppatilaukseen ja jatketaan sitten neuvotteluja yksityiskohdista... :deal:

avotuli

Se liimapohja ei ole kätevä... ommella pitää silti. Kudottu kangasnauha nätimpi.
Meilloin kaikkia sortteja tuolta ku mummonkin kamoja pitää hoivakodissa merkata. Saapastarraa ja AviksePajan tägiä ja sukuniminauhaa ittelle mut sitä halpaa liimataus-printattua joka on hiukan ruma.
Ostinpa askin pikakiinnikkeitäkin.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

No, Sartsavaan, pitäiskös meidän jättää liimapinta pois? Mulle ei niin kauheesti nätteydellä oo väliä jos piilotageiksi lähinnä tulee, mutta jos tuo liimataus on kerta huono/turha...?  :Look_Up:
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

Joo, sopii mulle ja mulle kävis se valkonen pohja sinisellä tekstillä, jossa oli nopein toimitusaikakin. Mitens ois?  :palvoo: