Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Kiitos  :smiley: Hiukset on muistaakseni väriä Burnt Orange Aviksen pajalta ja sitten joukkoon on lisätty vähän blondia hiusta jota jäi yli joltain toiselta nukelta.  :dance-to-the-groooowe:

Freyr

Aivan ilmiömäisiä muodonmuutoskia.  olisipa ylimääräistä rahaa itsellä palkata joku maalaamaan ja roottaamaan yksi extrapää monstereitteni CAM varaosapussista...

Olisi ideanpoikastakin siihen mielessä
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Marianne

Ihana Skipper! Paljon paremman näköinen maalattuna kuin alunperin.  :hbeat: Ja tykkään tukan sävystä myös.  :peukku:


Mä tein Poppy-version Angelina Joliesta, ja tämä saattaa päätyä myyntiin, mutta en ole ihan varma vielä. Kyseessä on kaikkein vaativin ja kovatöisin nukkemaalaukseni tähän mennessä.  Julkkisnuket ei ole mitään helppoja.  :faint: Mutta ajattelin tehdä pari Barbie-Angelinaakin sitten kun tilatut Louboutin-nuket saapuu. :chuckle:
















Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

 :Look_Up: Kylläpäs on upea!  :palvoo:
Noita silmiäkin kun katsoo niin ihan pitää uudestaan katsoa että onko se maalattu vai lasisilmä. Aivan ihana!  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:

Jasmiinojen Skipperi muuttui todella edukseen ja uus hiustenväri on ihan nappi valinta.  :smiley:

Ninni-doll

Upein mitä eläissäni olen nähnyt!  :palvoo:

Tinttufia


Marianne

Kiitoksia!  :hug: Laitoin silmiin ja niiden ympärille vähän tavallista enemmän varjostusta. Se ilmeisesti kannatti, vaikka veikin pienen ikuisuuden.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Hurjan kaunis. :palvoo: Jälleen loistavaa Aurora-laatua. :peukku:
Todellinen söpöliini, Poppy -kasvomuotti sopii tosiaan Angelinalle tosi mainiosti.

Marianne

Kiitos Aliisa! Tuon on tarkoitus olla sellainen nuori versio Angelinasta jolla ei ole tatskoja. Paitsi on sillä yksi: mun nimmari niskassa, koska maalasin nuken myytäväksi.  :shock: Mutta harkitsen sitä vielä.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Aivan uskomattoman kaunis!  :hbeat: En ole uskoa silmiäni - mikä taideteos  :aplause:

DarkJedi


Jasmiina2

Upea on!!! En oo koskaan ymmärtänyt miten joku osaa maalata nukkeja ihmismallien mukaisiksi. Itse en pääsisi edes alkuun  :D

Jennijee

Erittäin tarkkaa ja huolellista jälkeä Aurora!  :cuteyes:

Marianne

Kiitos kaikille!  :hug:

Jasmiina2: Piirtämisen harrastaminen on hyvä pohja maalaamiselle. Mä olen joskus piirtänyt ihmisten kuvia mallista. Tosin maalaaminen on vaikeampaa - varsinkin näin pienelle pohjalle!  :faint:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Mulla teettää suurta vaikeutta pitää sitä nuken päätä kädessä samalla, kun maalaan. Käteni alkaa aina tärisemään tarkassa työssä. :eieieiei: Paperille maalaamisessa ei mulla ole tuota käden tärinää. Mun pitäs varmaan kehitellä joku teline nuken päälle ja omalle kädelle, että käsi saisi tukea jostain. Saattais olla kyllä aika vaikeaa semmosen telineen teko.