Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Ihan käsittämätön taas tuo Auroran tekele  :faint: Satumaan lankatukka on myös ihana! Minäkin haluan tuollaisen nuken  :hbeat:

Satumaa

Kiitos!  :cuteyes:
Toi oli juuri sopivasti "aitojen" hiusten väristä. Valitettavasti en tiedä mikä tuo on, oon ostanut sen tuttavan jämistä vajaana keränä ilman vyötettä.  :eieieiei:
Olis kiva jotain tuontapaista saada lisääkin, pitääkin taas katsoa sillä "Barbie-silmällä" noita paksumpiakin lankoja, kun yleensä aina ettii ohuita vaateneulomuksiin...

Mä en oikeen jaksa tuota "hiuksilla" roottaamista, kun on mulle liian vaivalloista. tosin oli tämäkin aikaaviepää, mutta senverran paksua ettei tarvinnu rootata kuin pään ympärys, ja peittää suht hyvin kaljun sekä tuo paksuutta tukkaan, muttei myöskään niin helposti liikaa, kuin ehkä hiustupoilla vois tulla. Eikä tarvi apulangan kans hosua, kun riittää että tekee solmun tuplalankoihin ja sen pitäis pitää.  :D

Mietin kans tuota säikeiden avausta, koska yksi lähti jo vähän rumasti purkaantumaan otsikolta, mutta sain peitettyä niin en sit avannut. pitäis ehkä joskus kokeilla. Tosin ehkä tykkään että on enemmän rasta, kun on paksu, ettei taas sit avaamalla tuu äkkiä liian ohuita suortuvia...  ::)
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Onko tuosta villalankaroottauksesta muuten ohjetta missään? Itse en ole vielä koskaan rootannut yhtään nukkea ja mietin, olisko tuo villalangalla roottaus vähän helpompaa kuin hiuksilla?

Satumaa

Musta ainakin tuntuu helpommalta, ku oon vähän hiuksillakin kokeillut...
Aikaa vie kyllä tämäkin, mutta ei tosiaan tarvi niin montaa tuppoa laittaa kun jo peittää ja tulee paksuutta.Riippuu tosin siitä jättääkö auki, jolloin tarvis enemmän, vai ponnarille.

Joku vois laittaa jonkun ohjeen, ite en ottanu mitään kuvia, ja siinä tehdessäkin vähän tyyli muuttui. Eka oli tarkoitus vetää yksi lanka (solmu päässä) läpi, mutta sitten neulaan pujotettua teinkin solmun kaksoislangalla, siis molemmat langanpäät yhteen, vedin ns. lenkkinä läpi ja pistin noin keskeltä poikki.
Tuntui olevan ihan helppo ja yksinkertainen tapa, ongelmia tuotti lähinnä saada neula osumaan aina haluamaansa reikään, kun se tahtoi tulla läpi mistä tahansa.  :chuckle:Ja kaarevalla neulalla tietty tein.
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

#94
Villalangasta tuli hieno rastatukka!  :peukku: Mä en olekaan kokeillut sellaista roottaukseen.

Tässä yksi eilen valmistuneista leideistä, vampyyri Ingrid.  :D












Tämä on menossa myyntiin kunhan olen saanut kuvattua tarpeeksi.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

HelloDolly

Hieno vampyyri,  on muuten Madonnan näköinen.

Tatlana on todella upea, käsittämättömän hieno muutos!    :shock:  :faint:

Milia C

Aurora, onpa upea vampyyri. Ihan aidon oloinen!  :shock:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2


Marianne

#99
Kiitos kaikille!  :hug:

Tässä Imelda, joka valmistui samaan aikaan Ingridin kanssa ja joka on myös menossa myyntiin kunhan keksin minne ne listaan...













Ja molemmat yhdessä.



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Imelda on myöskin tavattoman kaunis  :hbeat:  Täälläkin yksi tyttö sai pienen muodonmuutoksen. Kaivoin laatikoista ylijäämähiuksia ja laitoin hiukset yhdelle kaljulle kasarille, niin se pääsee sitten huuto.nettiin erinäisten muiden kasarien kanssa  :D


Satumaa

Voi kun kaunis Imelda!  :shock: Onko nuo hiukset hänen alkuperäiset?
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

#102
Hieno tukka kasarilla. Varmasti parempi kuin alkuperäinen. Ne alkuperäiset kasarihiukset on aikamoista höttöä, ainakin niillä mun lapsuuden nukeilla.  :D



Lainaus käyttäjältä: Satumaa - heinäkuu 31, 2013, 19:34:39
Voi kun kaunis Imelda!  :shock: Onko nuo hiukset hänen alkuperäiset?


Juu, on. Tuo on Mission Control Imogen alkujaan. Mulla on jo yksi siitä tehty OOAK. Tuon ostin kropanluovuttajaksi, joten tuolla on nyt Misaki-kroppa. Harkitsin tukan vaihtoa, että saisin nukesta mahdollisimman erilaisen ekaan MC Imogeniini verrattuna, mutta sillä on niin upea tukka että en raaski.  :cuteno: Imelda on menossa myyntiin sen takia kun muistuttaa liikaa Elliotin India-siskoa, jonka maalasin sokeaksi.  ;)



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Munkin piti itseasiassa kysyä noista Imeldan hiuksista, kun ajattelin että onpas onnistunut otsatukka ja kivat kiharat latvoissa, mutta onkin sitten siis alkuperäiset tehdashiukset  :D Ripset olet vissiin itse laittanut...vai oletko?

Marianne

Joo, maalauksen ja maalin sinetöinnin jälkeen laitoin ripset. Sekä Imeldalla että Ingridillä on liimatut mustat ripset.  :smiley: Indialla taas on rootatut ruskeat ripset, koska se on sokea eikä käytä ripsiväriä.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.