Vaatelöytöjä

Aloittaja Sunako, tammikuu 18, 2018, 17:08:17

« edellinen - seuraava »

Sunako

Sori, en löytänyt valmiiksi sopivaa aihetta, niin tein uuden... Löysin että tossa minun lähikaupassa, K-Supermarketissa, on myynnissä nukenvaatteita jotka on Barbie-nukelle sopivia. Niitä on vaikka kuinka monta erilaista ja ne maksaa 2,95 kpl.

Minusta nää on kivoja kun olen kaivannut nukeille tällaisia "perusvaatteita". Mattelin valmistamat vaatteet tuppaavat olemaan sellaisia vähän turhan... duoda noin... sellaisia vähän turhan seksikkäitä bilevaatteita joita kukaan ei normaalisti käyttäisi. Olen kaivannut tällaisia arkivaatteita jotka näyttävät normaaleilta. Ja tietty näitä voi sitten yhdistää johonkin glitterimpään niin että tulee kiva kokonaisuus.



Malleina Elsa ja Sylvia



Aliisa

:Look_Up: Kivannäköisiä vaatteita ja olivat kyllä edullisia. :peukku:

Tein muutama viikko sitten mukavan vaatelöydön. Yhdellä hyväntekeväisyyskirpputorilla oli myynnissä paljon nukkeja. Kun olin katsonut nuket ja valinnut mitä niistä ostan, olin jo lähdössä kassalle. Kunnes katseeni osui "hattulaatikon" kokoiseen laatikkoon, jossa taisi olla päällä lappu "0,50€/kpl" ja jotenkin päätin kurkistaa sisälle. Hämmästys oli suuri, kun huomasin sen olevan täynnä Barbien vaatteita. :shock: Tuommoisesta yllätyksestä oon voinut vain unelmoida. Innoissani sitten aloin valitsemaan mitä niistä ostan. Kaikki olivat ilmeisesti vain 50 senttiä / kpl, siellä näytti olevan vanhempaakin vaatetta. Mietin sitten samalla, että kuinka pitkään sekin laatikko on ollut siellä, kun ehkä kukaan ei ole tullut avanneeksi. Kun ei siitä päällepäin arvaisi mitä siellä on. Se on saattanut olla siellä ehkä jopa vuosia, kun ei ole kukaan löytänyt. Tuollainen penkominen on kivaa, kun ei yhtään tiedä mitä sieltä voi löytyä. :aplause:

Tutu

kivoja! Menisiköhän tnt-mallin barbienkroppaan?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Sunako

Lainaus käyttäjältä: Tutu - tammikuu 22, 2018, 00:43:37
kivoja! Menisiköhän tnt-mallin barbienkroppaan?

En tiedä kun minulla ei ole sellaisia. Näille minun nukeilleni nämä ovat ehkä hilkkusen verran isohkoja.

Sylvia ja Elsa esittelevät vielä tämän toisen vaateparin minkä ostin. Pitää jonain päivänä käydä ostamassa vielä lisää!



Tutu

On ainakin näillä barbeilla sitten varaa lihoa  :tongue:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.