Fashionistat

Aloittaja Alice, joulukuu 01, 2012, 18:09:58

« edellinen - seuraava »

Alice

Nätti Raquelle  :Look_Up: Ja tuo blondi kiharapää on mahdottoman suloinen  :hbeat:

Osaako kukaan sanoa, mikä näistä uusista fashionistoista tai style-nukeista  on kokonaan nivelletty? vai onko yksikään? Kaupassa näin niitä uimapukuisia ja niillä ainakin oli vain kädet nivelletty. Haluaisin kokonaan nivelletyn barbin jolla olisi myös se nilkkanivel, jotta lättäkengätkin sopisivat.

Tinttufia


Alice

Kiitos!  :hug: Tuon haluan ehdottomasti!

Adalia

Nyt on ihan uusia Fashionistoja Suomessakin! Tosin TRU:n nettikaupan varastossa ei vielä... menenpä kai Tammiston liikkeeseen piipahtamaan...

http://www.toysrus.fi/haun-tulokset?q=barbie%20fashionister
Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Tässä uusimmat Fashionistat, numerot 5 ja 6. ToysRUsin nettikaupasta. Lekmer.fi:stä tulossa vielä kolmas ensi viikolla :D Uusia on yhteensä 25 kpl, Suomessa tarjolla suunnilleen 12 kpl (valikoima vaihtelee...)  ::)

Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Oi, tuota vasemman puoleista on tullut vähän niinkuin kuolattua.  ^^

Louhi

Hyvää kaupantekoa laittaa kivan näköisiä päitä tönkköihin kroppiin. Tajuaakohan ne, että näin ne saa myytyä enemmän nukkeja ja sitten jää vain raatoja ja osia käsiin pyörimään, joista voi tehdä lisää nukkeja ja luuppi pyörii taas.

Alice



Tänään on nukkepäivä  :D Toysrusin käynnin saldona oli kolme barbia ja postista hain vielä Blythe-paketin, kivasti piristää tätä harmaata marraskuista päivää! Vihdoin sain ostettua tuon blondin fashionistan, jota olen yrittänyt aina kauppojen leluhyllyiltä bongailla, tähän asti turhaan. Tummaihoinen fashionista oli heräteostos, sillä on niin kiva kasvomuotti etten voinut jättää kauppaan  :smiley:

Xara

^ Kivat ostokset! Onko tuolla vaaleatukkaisella siilitukka tuossa sivussa vai harittavatko silmäni?

Alice

Ei, kyllä sun silmät on ihan kunnossa, sillä on sivusiili  :tongue:

Jussi

Mä taidan olla niitä harvoja jotka on ihan rakastunu noihin tönkköihin vartaloihin :D Jos olis rahaa ja valtaa niinkuin on mieli niin vaihtaisin vaikka kaikki nivelletyt fashionistani noihin posekroppiin  :blush:

Hilja

#101
Kiva nukkesaalis Alicella :smiley:

Minäkin olen viime aikoina hurahtanut fashionistoihin. Posekropalla on puolensa, sääret ovat nukella kauniimmin muotoillut ja piteleveät nukkea paremmin asennossa kuin nivelletyt. Nivelletyt kädet ovat mielestäni kuitenkin ilmeikkäämmät  :smiley:










Leikkiä ikä kaikki

Alice

Kivoja kuvia Hilja! Punapäinen Skipper on kyllä  :hbeat: täytyy jossain välissä se hankkia itsellekin.

Ninni-doll

en ole pyörinyt lelukaupoissa, mutta näitä uusia ei ilmeisesti saa vielä kaupoista? Mulla on vaan 1 jonka sain Italian Conventionissa lahjaksi

Xara

Lainaus käyttäjältä: Alice - marraskuu 21, 2015, 13:44:34
Ei, kyllä sun silmät on ihan kunnossa, sillä on sivusiili  :tongue:

Hauskaa, että ei olla liian konservatiivisia sivusiiliin Mattelilla. :D

Minä tykkään nivelletyistä nukeista eniten, koska lapsenakin olisin halunnut että nuket olisivat olleet leikeissä taipuisampia. Olen kai edelleen yhtä leikkimielinen. :cuteyes: