Repro

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 19:20:43

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Reproduction-Barbiet eli uusintaversiot vanhoista vintage-nukeista.

Adalia

Pan Am repron sain mieheni työmatkalta Kanadasta :) Itse asiassa hänen työkaverinsa rouva etsi nuken paikallisesta Toys'r'Usista, oli niin ystävällinen ja auttoi miestäni tärkeän tuliaisen hankinnassa  ;D

Life in plastic
It's fantastic!

Tipitii


Tässä samainen Pan Am repro nukke vähän erilaisessa asussa.

Vintage mekko Sorority Meeting - kultainen vyö Silkstonelta.






Adalia

Lentoemo vaihtoi vapaalle :)
Life in plastic
It's fantastic!

myrva



Ysärikin käy välillä vintagesta... :photo:


Adalia

 :Look_Up: hyvinkin käy  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

Jeps, ysäri käy mainiosti, ihana kuva!  :cuteyes:

Vanha ja uusi vierekkäin  :smiley: Vaalea on siis repro.
Barbie repro Sophisticated Lady 2000  + vintage Bubblecut 1962 wearing Sophisticated Lady 1963 by Silky, on Flickr

Onhan tää Anniversary Skipperkin repro...
Skipper 50th Anniversary by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii

Kaunis on repro Skipper  :peukku: aivan kuin vintage.
Minulla on myös tuo sama vaalea repro BC  :smiley:

Silky

Kiitos! Joo, tää Skipper on todella söpö. Missasin sen ekan vaaleatukkaisen ja päädyin sitten tähän kun sain halvemmalla. Minusta tää onkin kivempi  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hilja

#9
Reprot ovat ihan kivoja itsessään tai kalliin vintagen korvikkeena. Minulla on kaksi ponytail reproa, niitä ensimmäisten vintage Barbien kopioita. Myös American Girl on ainoastaan reprona.

Uusin tulokas on Francie, johtunee nykyisestä Francie kuumeestani ;)

Francie no bangs, alkuperäinen on vuodelta 1969 - vaikeasti saatava ja kallis vintagena. Repron nimi on Smashin' Satin vuodelta 2005. Mielestäni harvinaisen kaunis ja alkuperäisen näköinen (mekko Fashion Fever):





Silkstone Francie Kitty Corner on myös saman vintage No bangs Francien kopio. Mahtaako kenelläkään olla sitä, olisi kiva nähdä kuvaa :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Nata

Oiii, onpa ihana! 3 reproa asuu täälläkin, mutta tämmöinen voisi ehdottomasti muuttaa niille kaveriksi!  :cuteyes:
"Light up the darkness"
* Bob Marley