Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Kaisa

Mikäs on vinyyli syöpä?

pippa

Island Fun Christie nukkea on tosiaan suomessa myyty, koska siskoni sai kyseisen nuken lapsena. Ja ihan suomalaisesta lelukaupasta semmoinen ostettiin. Tosi kaunis nukke kyseessä, upea löytö kyllä!  :smiley:

myrva

#1502
Oijoi, mikä Christie ! :cuteyes:

Piiiitkästä aikaa tein löytöjä nukkerintamalla... ^^
Tällaisen ihanan ysärisäläsetin nappasin kainaloon:



Tähän kuuluisi vielä sulkakynä, mutta se oli kadonnut. Avattu paketti mutta muut tavarat tallessa ja uusia.

Joitakin vaatteitakin nappasin matkaan, Shelly/Kelly koon lähes uudenveroisia rytkyjä (myös ysäriä) ja joitakin Fashion Avenue asujen osia, jotka myöskin lähes präniköitä. Ei huano ! :hbeat: :peukku:


avotuli

Lainaus käyttäjältä: Kaisa - lokakuu 09, 2016, 11:59:59
Mikäs on vinyyli syöpä?


Vinyylisyöpä on vinyylin epäpuhtauksien aiheuttama jalkojen laikuttuminen.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Kaisa


Jasmiina2

Ihana tuo tavarasetti Myrva!  :cuteyes: Tässä pari viimeisintä kirppislöytöä. Rockers Diva ja Skating Star Barbie Calgaryn talviolympialaisnukke 1988.


Aliisa

Jasmiina2, Wau mitkä löydöt!!! :faint: :palvoo: Erityisesti vielä tuo luistelijanukke ja kukkakimppukin tallella. En ole edes nähnyt tuollaista livenä missään.

harakka

Hienoja löytöjä, varsinkin Rockers Diva (kun on yksi lemppari kasvomuottejani :D)

rainbowie

Voi että ihmiset olette tehneet hyviä löytöjä  :shock: :hbeat:

Itse löysin tänään tosella hyvässä kunnossa olevan Tarzanin Jane nuken alkuperäismekossaan,Tycon Arielin ja kaksi vintage sindyä  :peukku: Ostin myös sekalaisen pussin jossa oli barbie ja bratz kenkiä mutta seassa oli myös Great Shape Barbien asu ja yksi säärystin :)

Susannak

Hienoja löytöjä kaikilla! Itse löysin muutama viikko sitten huippukuntoisen california dream barbien hintaan 0,50€!!  :aplause: Raukkaparka oli vain kokonaan vaatteeton, ilmeisesti alettava metsästää oikeaa asua hänelle!

Aliisa

Susannak, Se on aina niin hieno tunne, kun löytää jotain kiinnostavaa ja vielä edullisesti. :smiley:

Olin uudenvuoden aattona kirppiskierroksella Lappeenrannassa ja saalis oli kyllä melkoisen hyvä. Yhdellä kirppiksellä oli iso kasa barbeja, ihan kuin jostain unesta mitä oon nähnyt. Ja vielä tosi edullisesti, vaan jotain kolme euroa kappaleelta. Tosin siellä oli ollut aikaisemmin varmaan mitä vielä entistäkin enemmän siitä päätellen, että noilla ostamillani nukeilla oli päällä vaatteita, jotka kuuluivat muille barbeille. Ostin jätti-ison kassillisen barbeja, barbien lapsia ja hevosenkin, eikä ne olleet yhteensä kuin neljäkymppiä. Toiselta kirppikseltä löysin Pedigree Sindyn, en ole ikinä ennen nähnyt niitä missään kirppiksillä myynnissä. Sindy-parka oli vaan menettänyt osan silmämaalistaan. Mutta ostin sen silti. :smiley:

Xara

#1511
Aliisa, wau! :D Kuulostaa hauskalta kirppisreissulta. Minä kävin eilen pitkästä aikaa kirppiksellä kun oli matkan varrella muiden asioiden lomassa. Löysin Barbien Prince-puudelin! Se on kyllä hieman rumankaunis otus eikä ollut ihan halpa... Mutta menneistä virheistä olen oppinut, että ei kannata ikinä jättää mitään ostamatta, heh.

Oikeastaan kerään vain Barbie-kokoisia collieita, harmi ettei löytökoira ollut Turkoosi! :cuteno: On tuo villakoirakin ihan hieno ja tuli sillä harja ja ruokakupit sentään mukana.

Aliisa

Mulla jatkui vielä tuuri, sillä löysin seuraavalta kirppiskierrokselta vielä toisenkin Pedigree Sindyn ja tällä kertaa vielä tosi hyväkuntoisen. :shock: Samalta kirppikseltä myös 80-luvun alkupuolen Skipper ja Ken. :smiley: Hassua, kun ikinä en ole vanhoja Sindyjä löytänyt niin yht'äkkiä sitten kahdelta peräkkäiseltä reissulta löytyy.

Xara, Prince-puudeli on hyvä löytö! :aplause: Lapsena aina haaveilin Barbien lemmikkikissoista ja -koirista, mutta koskaan en saanut aitoja Mattelin lemmikkejä. Nyt sitten aikuisena tullut hankittua. Ne on sellainen mukava piristys vitriineissä nukkejen seurana. :smiley:

Nata

Voi että! Onnittelut Aliisa! Olisi kyllä jotenkin erityisen ihanaa löytää Pedigree Sindy livekirppikseltä ja jos olisi vielä hyväkuntoinen ja edullinen...! Ja tietty aina muutkin vanhemmat löydöt ilahduttaa omalla erityisellä tavallaan.  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

pippa

Pedigree Sindy on kyllä harvinainen näky kirppareilla nykyään. Itsekin niitä kerään ja voi vitsi miten hyvältä tuntui löytää tummahiuksinen Sindy kirpparilta joulun aikaan. Daisy nukkejakaan enää harvemmin löytää. Liekö ihmiset jo myyneet kaikki vanhat kamansa ja konmari buumin myötä ei enää nurkissa ylimääräistä tavaraa.. Mutta kirppareilla on silti niin ihana kierrellä vaikka ei mitään löytyisikään, sillä aina on olemassa se löydön mahdollisuus  :smiley: