Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Adalia

Ihana! Soma suu, kun huulet suljetut  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

  :Look_Up: Kiitos! Joo soma on aika hyvä sana kuvaamaan tätä tyttöä  :cuteyes: Minä olin ajatellut että en tykkään nykyajan playline nukeista kun ovat niin moderneja ja "väärän" näköisiä mutta tämä on jotenkin tosi kaunis minusta  :cuteyes:

Adalia

Uudet Fashion Luxe -nuket saatavilla mm. Prismasta + cdon.comista - tosi mageet vaatteet, mutta mitäs tekis nukeilla :D

http://cdon.fi/lelut/barbie-fashion-luxe-doll-vaaleansininen-takki-p26299638
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

#183
http://cdon.fi/search?category=1817&q=luxe+doll


:Look_Up: Miten niin "ruokapöydän ääressä"? Missä se ruokapöytä on?  :rofl:

Noh, mulle kelpaisi ainakin tuon sinitakkisen kuteet. Pitää laittaa tilaukseen. Enpäs tiennyt että cdon.comista saa myös nukkeja. Sieltä saa tosi usein ilmaisen postituksen ainakin kirjoille ja CD-levyille.  :kaffitanssi:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tinttufia



Mun Dreamhouse tytöt katselevat telkkaria...

whitney

Voi miten ihana kotoisa kuva! Ihan tyttöjen ilta- fiilis, siellä selvästi juhlitaan naistenpäivää  ;)

Mutta voi miten upea takka!! Keraaminen ja ihan aidon näköinen muutenkin.

Milli

Ihana tunnelma tuossa kuvassa!  :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Tinttufia



Kiitos! Takka on tuikku"kuppi" ja olen ostanut sen kirpparilta 5 eurolla....

Letizia

#188
Kaivoin esiin pari ei-niin uutta kuvaa.

Leslie (Charm Girls Kayla) on poikkeusluvalla punapäinen, koska se on kokoelmani ensimmäisiä nukkeja ja muutenkin aika spesiaali tapaus. ;> Pop Life -tunnelmissa myös muottitoveri Livia (Star Skater Barbie, joka muistaakseni liittyi jotenkin Salt Lake Cityn olympialaisiin).







// muokattu, koska kuvat eivät näkyneet.

Adalia

Ihanat pop-neidot, värikästä = tykkään  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Upeita nukkeja!  :aplause:
Ihan erikoista nähdä Letizialta muu kuin tummahiuksinen nukke  :D

avotuli

Herkullisia värejä ja upeat kuvat!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

HelloDolly

Upeat neitoset ja hienot stailaukset!  :hbeat:


Miksei mun oma Kayla näytä ollenkaan noin hyvältä...?  ::)

Letizia

Kiitos kommenteista. :)

Oon nyt yrittänyt 10 minuuttia miettiä, että mihinköhän ketjuun tämä kuva kuuluu, joten menköön tähän. Very Velvet Kira, jolle pitäisi keksiä nimi.


Jasmiina2

Ohoh, Very Velvet Kira on minulle ihan uusi tuttavuus. Barbien olen toki nähnyt, mutta Kiraan en ole törmännyt  ^^

Nichelle kuvasi taiteellisena tyttönä oman näkemyksensä Alice in Wonderlandista  :photo: