Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

HelloDolly


Louhi

Oliko noita SIS-nukkeja myynnissä Suomessa missään?

Ninni-doll

Laitoin äsken playlinet omaan erilliseen hyllyynsä. Haluan että nämä ovat esillä koska ovat ihan uusiakin kaikki (mukana myös Auroran kustomoima Gilbert) mutta eivät silti vie keräilynukeilta tilaa vitriinistä


Adalia

#18
Tässäpä nämä minun S.I.S-nukkeni. Yksi on pelkkä pää ilman kroppaa...








Ostin kaikki 5 kerralla eräältä kaverinkaverilta Irlannista :D  Saa antaa identiteetit näille ;)
Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Louhi, en ole ainakaan itse ikinä näitä Suomessa myynnissä nähnyt  :-\

Ihania S.I.S.-neitosia Adalialla  :cuteyes: Nähdäkseni identiteetit ovat seuraavat: Ekassa kuvassa vasemmalla Rocawear Grace (second version; ruudullinen mekko) ja oikealla  Stylin' Hair Kara. Alemmassa kuvassa kaksi Chandraa: vasemmalla  It Takes Two - Love 2 Shop Trichelle And Chandra -setin Chandra (sama kuin minulla  :D) ja oikella Pastry Chandra (first version, valkoinen paita).

Pidän näistä kovasti, ja voin lupailla lähiviikkoina lisää kuvia   :photo:

Adalia

Kiitos Ivla  :deal:

Se  S.I.S .poikanukke olisi kanssa kiva, sekä tietty ne pikkusiskot  :D
Life in plastic
It's fantastic!

MarjaanaS

Kauppareissulla Lidlissä huomasin perusblondeja hintaan 6,99. Oli kolmea blondia, pieni ero meikissä, tukan sävyssä ja vaatteissa. Yksi tarttui mukaan, ehkä lahjaksi siskontytölle.

Ninni-doll

Minäkin otin yhden Lidlin Barbien kaiken varalta  :D

Jasmiina2

Ohoh, Barbieita Lidlissä. Pitäisiköhän mennä kurkkimaan  :D

Ninni-doll

Lidlissä on kolmea erilaista, ei niissä suuria eroja ole. Piti taas ostaa kun halavalla sai  :cuteno:

Adalia

Samoin :D Sain hienon  :barbie:-sormuksenkin sitten paketista :D
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

 :Look_Up: Juu ja minua sitten harmitti että olisimpa ottanut pinkki luomivärisen nuken niin olisin saanut pinkin sormuksen  :rofl: Ei mutta ihan tosissaan, kyllä sellaista voisi miitissä käyttää pikkusormessa!

Ivla

Jännää, Barbeja Lidlissä  ^^


2013 So in Style Baby Phat -sarjan Chandra ja Kara.

Adalia

Lidlissä on ollut ennenkin Barbeja :D

Noilla S.I.S-nukeilla on tosi mageet asut  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina

Kauniit nuket Ivlalla!
Heti pisti silmään että onkos noilla fashionista kropat vaihdetuilla jaloilla? Omalle Chandralleni etsin aikanaan oikean väristä nivellettyä kroppaa ja vaihtojalkoja mutta ei tullut vastaan silloin joten oli pakko investoida toinenkin alvin kropaksi  :naamakämmen: