Lempparikasvomuotit

Aloittaja Milli, marraskuu 29, 2012, 21:46:48

« edellinen - seuraava »

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Ninni-doll

Tuolta muusasivustolta aina katselen nasuja ja vertaan mitä mulla on ja mitä vielä ei  :cuteyes:

Vivi

Ah, vanha kunnon MMWiki!  :hbeat: Mie oon itse asiassa ollu yksi ylläpitäjistä, mutta on vähän homma lipsunu. Laiska mikä laiska!  :blush: Onneksi Felicity jaksaa päivittää sivustoa ja sanoisinpa, että on tehnyt upeaa jälkeä!  :aplause:

Kattis Dolls on uudistunut myös. Katarina on vihdoin ja viimein saanut ison urakkansa hyvälle mallille. Uusi etusivu on tuolla: http://kattisdolls.net/. Sieltä on myös linkki vanhalle sivustolle.  :peukku:
If it makes you happy...

Paukku

Nyt mä sen hokasin, olen tykästynyt Whitney kasvoisiin nukkekin.
Princess Laura on aarteeni ja eilen löysin kirppikseltä Ultra Hair Whitneyn.
Nämä päivät olen sitä katsellut ja huokaillut kuinka kauniit kasvot ovatkaan.
Nyt vaan tarttis selvittää nuo takkuiset hiukset...
Ikuinen pikku tyttö

Tinttufia



Steffie on mun ehdoton suosikki  :hbeat: :hbeat: ja hyvänä kakkosena tule Mackie

Letizia

Uusi ryhmäkuva.



(Kuva ei ole kovin hyvä, mutta sitä klikkaamalla sen näkee hieman suurempana Flickrissä.)

Jasmiina2

 :palvoo: Upea ryhmäkuva ja ihania stailauksia.

Freyr

Itse en ole paljoa perehtynyt näihin, mutta lempparini ovat näiden kahden kaunokaisen kasvot jotka omistan, eli Made to move Lea ja Made to move Asha.
haluaisin kyllä Nichelle moldilla olevan nuken, mutta näyttävät olevan aika hinnoissa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Täti Monika

Letizialta aivan ihana ryhmäkuva  :palvoo: Ei jää lempparimuotti epäselväksi  :cuteyes: Samaa mieltä kuin Jasmiina tuossa aiemmin; olet myös taitava stailaaja.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Kirsikka


Kirsikka

benetton moscow on kyllä, todella viehättävä <3 voi kun, löytäisi jostain kohtuu hintaan..

Miiuli

Mackie, Steffie ja Superstar ovat omia suosikkejani. Itselläni tosin ei ole yhtäkään mackieta ja steffietä vielä.