Lempparikasvomuotit

Aloittaja Milli, marraskuu 29, 2012, 21:46:48

« edellinen - seuraava »

Adalia

Onnea noista - oli kiva myydä sellaiselle, joka todella todella tahtoo jonkun nuken  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Kyllä minun suosikkini on Kira/Marina, josta tykkäsin jo lapsena. Ajattelin, että kymmenen kappaletta niitä olisi sopiva pyöreä lukumäärä, mutta kun se tuli täyteen niin on jo mielessä ainakin viisi lisää. :D Pidän sen salaperäisestä hymystä ja korkeista poskipäistä. :>

Diva on muottina myös suosikkeja, vaikka niitä ei monta omassa kokoelmassa ole. Uudemmista Mbili, Lea ja Goddess ovat myös mieleen kunhan maalit ovat kohdallaan.

Vanha kunnon Steffiekin on söpö, nimenomaan ne vanhat ja viattomat. Ehkä 80-luvun mustaihoisilla nukeilla Steffie on minusta kauneimmillaan.

Marianne

#17
Mun kaikkien aikojen suosikki on ilmestymisestään lähtien ollut Louboutin, etenkin silloin kun se ilmestyi Barbie Basic -sarjassa ekan kerran.  :peukku: Ostin sen kuitenkin vasta muutama kuukausi sitten. Sitten keväällä jokin klikkasi päässä, ja oli saatava lisää... :D




Yhtä aloin maalata eilen, ja ainakin toinen olis tarkoituksena vielä maalata ja sitten myydä ne maalatut pois. Vois noita vielä muutaman haalia ihan maalaamista varten! Hahah! :rofl:

Vanhat suosikit on Goddess, Daria, Lois Lane ja Mbili. Steffiekin menee sopivana annostuksena. Nyt mulla on yksi maalattu ja kaksi alkuperäisellä naamalla. Niille kahdelle pitää ehkä jossain vaiheessa tehdä jotain, tai myydä toinen pois sellaisenaan. Mulla on nykyään paljon vähemmän Barbeja kuin FR-nukkeja. Olen myynyt aika paljon pois, mutta suosikit on tallella, esim. se Exotic Intrigue, jolla on Mbili-kasvo. Se on mun mielestä kaikkein kaunein kasvomuottinsa edustaja. Tukankin olen säilyttänyt alkuperäisenä, vaikka yleensä puran kaikki kampaukset.  :blush: Se on ollut pitkään muusakropassa, ja tahtoisin sille nivelletyn kropan jos jostain löytyisi sopivan tumma sävy.

Mulla onkin yksi Dynamite Girls -nukke, jonka ihonsävy olisi tarpeeksi tumma, mutta ei sitten kuitenkaan yhtä 'lämmin'. Ja Exotic Intrigue on siis tämä nukke:





Mulle kelpaisi myös se Goddess-kasvoinen latinoversio tuosta.  :cuteyes: Exotic Intrigue on muuten ollut mulla maalausmallina ihan alusta asti. Päätin että sillä on luonnollinen iiristen koko, joten mun kaikki maalatut nuket ovat saaneet samankokoiset iirikset.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Minua jälleen askarruttaa muutamat muusien nasut. Onko Hard Rock Cafe#3 Generation girl? En löydä sitä tuosta nasutaulukosta. Entä mikä HRC ykkönen on? En löydä netistä lähikuvaa, näyttää Laralta tai Afroditelta.

Nasutaulukko:

http://mmbarbies.wikifoundry.com/page/Model+Muse+Barbies+by+Face+Mold

Vivi

#19
HRC ykkönen ei ainakaan voi olla Aphrodite, koska se kasvomuotti tuli vasta 2009 Kentucky Derby ja Aphrodite Barbien myötä. HRC taas on julkaistu jo v. 2003. Mielenkiintoisia kysymyksiä, täytyypä ottaa selvää... Mitä taas tulee kroppatyyppiin, niin kumpikaan noista HRC-nukeista ei ole muusakroppainen. Siksi ne ei myöskään ole MMWikissä.
If it makes you happy...

Ninni-doll

#20
Täh?! Eikö ne ole muusia??? No sitten ei ole ihmekään ettei niiden nasuja löydy! Mulla on kaikki muut HRC:t paitsi juuri nuo kaksi, ja ne muut kyllä on muusia. Se nro 2 tosin on vähän erilainen....Kävin oikeen vitriinillä luuraamassa, niin se kakkonenkaan ei ole muusa! Oon koko ajan ajatellut sen olevan!!!!!  :faint:

Sehän on ihan loogistakin, HRC:t 1-3 ei olleet muusia ja siitä eteenpäin loput oli. Taas opin jotain uutta. Kiitos Vivi  :D

Vivi

Eipä mitään!  :smiley:  Tässä  :barbie: -maailmassa tulee vastaan kaikenlaista uutta joka päivä, miullekin!  :D Molemmat noista nukeista on julkaistu ennen kuin muusakroppa tuli markkinoille. Tai no, HRC kakkonen tuli alkuvuodesta samana vuonna kuin ekat muusat eli 2004.
If it makes you happy...

whitney


Jennijee

Mahtavaa! Mackie on minun lemppari kasvomuotti. Näit niitä aikalailla meillä ja kaikkihan eivät olleet edes esillä :D

Letizia

#24
Pohdin, että mihin lykkään tällaisen ryhmäkuvaräpsyn, mutta ehkäpä tähän ketjuun varmemman vakuudeksi... sängyn alla laatikossa on vielä kaksi alasti. -__- Ääh!

// Ja hyllyssä on vielä yksi vaatteissakin, tajusin että tämä unohtui kuvasta.


TaruinenAave

Louboutin ehdottomasti.  :cuteyes: Se on vaan niin kaunis.

Xelha

Naisnukeissa on vaikea päättää mikä olisi suosikki, goddess vaiko teen Skipper vai Steffie... Tällä hetkellä ehkä tuo teen Skipper. Mukeista tämän hetken suosikki kasvomuottini on ehdottomasti Ryan.  :D Komea sellaisenaan ja erinomainen pohja mukkekustomeille... :dance-to-the-groooowe:

Nata

Ihana "ryhmäräpsy", Letizia! Säästin aikoinaan monta (tai ainakin luulisin, että monta  ::) ) viikkoa viikkorahoista, että sain ostettua Island Fun Marinan ja kyllä sillä on sitten leikittykin! Pitäs laittaa se ja sen kaunis naama kuntoon, mutta pitää kyllä harjoitella ensin jollain merkityksettömyyksillä...
"Light up the darkness"
* Bob Marley

whitney

ihi, eipä Letizian lempparikasvomuotti ole jäänyt aiemminkaan epäselväksi mutta tuo kuva  :Look_Up: vahvistaa kaiken  :D

avotuli

Jokos tätä on luukutettu tarpeeksi, kasvomuottisivu
modelmusewiki  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas