Lempparikasvomuotit

Aloittaja Milli, marraskuu 29, 2012, 21:46:48

« edellinen - seuraava »

Milli

Mikä on kenenkin lemppari? Jos ei muotin nimeä muista niin vinkatkaa nukke. Kuvilla ja ilman.

Mie tykkään siitä muusamallisarjan Teresa-muotista. Oli ne kolme sarjaa, tavis, resort ja hair. Tavis on kaunein kasvomaaleiltaan.

Toinen vanha suosikki oli Steffie, jota nykyään näkee jo vähän liikaa, vaikka tosifanit ei varmasti valitakaan! Steffie on parhaimmillaan kokonaan huulipunattomana, se suun herkkä kuoppa tulee esiin, mutta punainenkin on aika herkku. Tämä muotti siis esim. tuon mallisarjan Summerilla, tunnetaan myös foorumin ikiomana Lilahina. :D

Sitten on tietty myös se Dr.No Bond-tytön muotti, miun kaikkien aikojen lempinukke. <3
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

#1
Minun lempparit on Lea/Kayla-kasvomuotti ja sitten Goddess-muotti, sekä tuo Millin mainitsema Lara/Drew-muotti (vaikka Teresa-nimi hämää). Steffie-muottikin on söpö... ehkä enemmän juurikin ne "vanhemmat" viattoman näköiset (80-90 luvun?).
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milli

Joo Lara-muotti se nimi oli! Tänks.

Joo se Teresa hämää tuossa kun se klassikko-Teresa on ihan oma ihanuutensa.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

jenniliini

Lainaus käyttäjältä: Milli - marraskuu 29, 2012, 21:46:48
Sitten on tietty myös se Dr.No Bond-tytön muotti, miun kaikkien aikojen lempinukke. <3

Kuin myös! Ja sitten Glimmer/Louboutin-muotti <3

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Milli - marraskuu 29, 2012, 22:27:47
Joo Lara-muotti se nimi oli! Tänks.

Joo se Teresa hämää tuossa kun se klassikko-Teresa on ihan oma ihanuutensa.

Mie tykkään tosi paljon vanhasta Teresa-kasvomuotista. Mulla on yksi sellainen OOAK:kin jolla on Teresan silmät, huulet vaan maalattu uudestaan ja hiukset vaihdettu. Kivan luonnollinen lopputulos tuli. :)

Aliisa

#6
Kayla/Lea lienee suosikki ja kasareista taaskin ehdoton suosikki on Steffie. Esim. just joku Jewel Secrets Whitney tai ysärien Ultra Hair Whitney. :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - joulukuu 01, 2012, 17:26:15
Jewel Secrets Whitney tai ysärien Ultra Hair Whitney. :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Juurikin nuo  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Mackie, Goddess, Mbili, Daria, Aphrodite ja Louboutin. Ja Chacha, sekä persoonalliset erikoismuotit... Desiree myös, ja se vanha Raquelle.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

Moderneista barbieista ihan ykköslemppari on tämä muotti ja tämä nimenomainen hahmokin eli FF Gillian:



Mitähän muita nukkeja on tehty tällä muotilla? Tietäisikö joku ( niin voisin alkaa villaantumaan  :D )
Ja tästä nukesta menee villauspisteet Adalle, jonka nukkehyllyssä tämän ekan kerran näin muutama vuosi sitten ja vissiin yritin ostatellakin, huonolla menestyksellä tosin :D

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Lähinnä sydäntä on Steffie, niitä löytyykin muutama vitriinistä, niin nykymuusia kuin vanhempiakin. Jännä juttu, että vähiten pidän Midgestä, mutta PJ:llä se nasu sen sijaan toimii (ja mielestäni täydellisesti)

Jennijee

Onko PJ:llä ollut alussa Midgen kasvomuotti, mutta jossain vaiheessa muuttunut Steffieksi?

ShoeCat

^ Juu, näin on. 70-luvun Pj:t ovat steffie-kasvoilla.

Niin, lempparini on myös steffie. Se muotti toimii todella hyvin vielä nykypäivänäkin, todellinen kestonaama!  :D Sitten Twist'n Turn -muotti saa myös sydämen sulamaan.
Eka Barbien muotti tietysti kiehtoo, ne kohollaan olevat silmäluomet...  :faint: Niitä on onneksi kopioitu myös muiden nukkien pariin -joten suosin myös sellaiset luomet omaavia klooneja.  :peukku:

Ai niin, täällä on kasvomuotteja kuvien kera. Uusimpia ei kylläkään ole...

whitney

Kiitos Shoecatille linkistä. Tiedän nyt minäkin mistä puhutaan.

Steffie-kasvoiset ovat kyllä ihastuttavimpia, tunnustaudun minäkin Totally Hair Whitneyn faniksi :cuteyes: Siinä on kauneimmat kasvot koskaan.

Kuitenkin olen niin tylsä että fanitan täysillä myös ihan perus superstar-kasvoja - siis sehän on se ainoa oikea barbie, jonka takia Petrat, Cindyt ja muut eivät koskaan kelvanneet  ;)

Täti Monika

#14
Huomasin että tuosta omasta edellisestä viestistä on hävinnyt kuva  :gonna-cry: En tiedä missä se on.
Mutta joka tapauksessa, oma lempparikasvomuottini on tämä ( mikä virallinen nimi on? Onko tää Goddess? Gillian?)



Vasemmanpuoleinen on FF Gillian, jonka ostin viime vuonna ja oikeanpuoleinen on Barbie Loves Benetton Moscow, joka on ollut toivelistani kärjessä siitä asti kun sen Adalian kokoelmassa ekan kerran näin vuonna 2009. Ja Adaliahan sitten ystävällisesti myikin tämän lemmikin mulle, tuhannet kiitokset vielä  :hug:  :cuteyes:

Adalla on upea kokoelma toinen toistaan hienompia keräilynukkeja, mutta nämä kaksi nukkea ovat olleet omat ehdottomat lempparini sieltä ja nyt viimein nämä on itsellänikin. Gillianhan on aika helppo löytää ebayltä, mutta jostain syystä toi Benetton Moscow näkyy myynnissä harvoin, itse en ole koskaan ebayssä nähnyt  :gonna-cry:
Joku tässä kasvomuotissa itseäni todella viehättää, en oikein tarkemmin osaa määritellä mikä  :cuteyes:  ::)



Muoks: mun viestistä olivat taas kuvat kadonneet? Voisiskohan liittyä noihin flickr- muutoksiin, kun osa postauksista on kadonnut?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"