90-luvun Barbiet

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 27, 2013, 04:07:06

« edellinen - seuraava »

whitney

Karri ja Letizia
juu taisivat olla aika yleisiäkin nukkeja Suomessa tuolloin 1990-luvun alussa.  Meilläkin oli kotona kaksi Ibizaa, jotka molemma olivat muistakseni minun :tongue:

whitney

#16
Costume Ball Barbie 1990.



Kampauspöytäsetti on omasta lapsuudestani säilynyt, kovasti leikeissä ollut, mutta vielä ihan hyvässä kunnossa. Foorumin kirppikseltä löydetty Barbie tuli täydentämään setin. Niin ihanan pinkkiä!  :hbeat:

Letizia

#17
Jotenkin kaikkein makeimpia ovat sellaiset nuket, joista piti tai olisi pitänyt lapsena ja joista pitää edelleen. Eipä minulla näitä nukkeja ollut 90-luvulla, mutta onneksi 2010-luvulla ovat asiat paremmin. :> Marina (Benetton-), Kaisa (Lights & Lace Christie) ja Saara-kissa (ja nämä olivat nyt viimeiset kuvat tältä päivältä, huh).









Ivla

 :faint: Letizian kuvat aiheuttavat tänään pyörtyilyä useammassakin ketjussa. Aivan upeat ysärit - mitkä värit ja valaistus.

PS: Saara-kissa on todella suloinen  :hbeat:

Täti Monika

 :Look_Up: Juu nyt kyllä Letizia ampuu kovilla (villaus) panoksilla  :hbeat:  :neurotic:
Punaisen ja mustan yhdistelmä on aina yhtä tyrmäävä  :faint:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Vivi

Letizian kuvat ovat mitä parhainta väriterapiaa tähän edelleen aika ankeaan talveen (kun ei oo edes kunnolla valkoista  :blaah:)! Marinalla on mahtava tukka! Oletko kenties tuuhentanut tuota otsatukkaa vaan muokannut vain olemassa olevaa? Miten vain, hyvältä näyttää! Ja tuo kissa silmät kilillään...  :hbeat:

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - tammikuu 18, 2014, 19:29:28
:Look_Up: Juu nyt kyllä Letizia ampuu kovilla (villaus) panoksilla  :hbeat:  :neurotic:
Punaisen ja mustan yhdistelmä on aina yhtä tyrmäävä  :faint:

Joo, tosi kovilla ampuu, kun miekin keltaisen vihaaja tykkään kohta tuosta mekosta kuin hullu puurosta!  :D
If it makes you happy...

Letizia

Kiitos! :)

Lainaus käyttäjältä: Vivi - tammikuu 18, 2014, 21:33:44
Marinalla on mahtava tukka! Oletko kenties tuuhentanut tuota otsatukkaa vaan muokannut vain olemassa olevaa?

Päin vastoin, otsatukkaa on litistettu. :D Alkuperäinen oli todella pöyheä ysäriotsis; tukka on suoristettu kuumalla vedellä ja otsatukka leikattu. Tukassa oli vähän leikityn tukan karheutta, mutta siitä huolimatta tai ehkä sen vuoksi siitä tuli kampaamalla ja suoristamalla tuollainen.

Christielle on tehty jotakuinkin samat jutut, mutta tukan laatu on erilainen eikä se sattunut asettumaan ihan yhtä hyvin -vino leikkaus on tahallinen, joskaan ei ihan niin kuin piti. Olen pitänyt sillä välillä pantaa päässä, jotta otsatukka taas asettuisi paremmin. Kuumavesikäsittely kannattaisi vielä uusia, mutta on laiskottanut enkä ole halunnut ottaa sitä irti tuosta vartalosta, jota en halua uittaa..

Tuo on kyllä ihmemekko, en minäkään noin yleensä juuri keltaisista vaatteista välitä!

Jasmiina2

Splash 'n' Color jengiä 90-luvulta  :smiley:


Rana

Oi minulla oli pienenä tuo Barbie  :Look_Up: Tykkäsin siitä valtavasti, mutta sitten annoin sen kaverilleni leikittäväksi ja tämä mursi siltä vahingossa niskat  :naamakämmen: Äiti nakkasi nuken roskiin, kun mitä sitä rikkinäisiä säilyttämään. Harmittaa kamalasti, kun nyt tietää, että pienellä kropan vaihdolla asia olisi korjaantunut. Aaaa, tuli niin ihana fiilis tuosta kuvasta < 3 < 3
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Letizia

Kauniit nuket nuo Splash'n Color. Olin unohtanut, että Skipperillä on ollut tuollainenkin kasvomuotti! :)

Ninni-doll


whitney

 :Look_Up: :Look_Up: suloiset bikintytöt! Hienoa kun saa kerättyä useamman nuken samasta sarjasta :)

Letizia

Näitä otsatukkatyttöjä täällä.



(Aiemmassa viestissäni jostain syystä osa kuvista oli lakannut toimimasta, vaikka kyllä niiden pitäisi olla olemassa. Hmm.)

whitney

Voi, minulla on joskus ollut tuollainen tukka kuin noilla neidoilla. Tulipa haikeus, on se vaan niin toimiva tukkatyyli pitkään tukkaan :)

Letizia

Lainaus käyttäjältä: whitney - kesäkuu 09, 2014, 20:43:35
Voi, minulla on joskus ollut tuollainen tukka kuin noilla neidoilla. Tulipa haikeus, on se vaan niin toimiva tukkatyyli pitkään tukkaan :)

Joo, mullakin oli joskus! Melkein yhtä pitkä ja musta... tuonkaltainen otsatukka tosin oli minusta vähän hankala näin ihmiselävänä, se kun kasvaa niin pian yli. Pitkää tukkaa on kyllä välillä ikävä. :<