Tämän vintage nuken/vaatteen haluaisin (entä kipuraja?)

Aloittaja Maritsa, toukokuu 30, 2013, 17:19:16

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Laitanpa tällaisenkin aiheen tänne!  :smiley:

Kenelläkään ei varmaan ole kaikkia vintage nukkeja/vaatteita.  :eieieiei: Ja jokin kipurajakin kaikista löytyy...  :blush:

Kyselenpä siis: mikä olisi ykköshankintasi kategoriassa vintage nukke/vaatteet?  ::)

Ensisijaisesti minulla on hakusessa vakio barbie (Standard Barbie). Siitä voisin maksaa (vaatteineen) hyväkuntoisena ehkä 60 €. Nudena hiukan vähemmän.

Vaatteista olen jo jonkin aikaa etsinyt Barbien vaatesettiä "Mood for Music". Voisin maksaa siitä ehkä hyväkuntoisena n. 20 €.

Eli laitelkaa toiveitanne tähän ketjuun ja tietoja siitä mitä olette valmiita maksamaan nukesta/vaatteesta (hyväkuntoisena tai pikkuvikaisena)... :cuteyes:


Ninni-doll

Minulta puuttuu 60-l alkupuolen/puolivälin sakista American Girl ja Swirl Ponytail. Jälkimmäinen on koko ajan hakusessa mutten suostu maksamaan 60€ enempää. Nuken ei tarvi olla täysin hyväkuntoinen sillä pidän pienistä ajan tuomista ruhjeista  ;)

Myös minulla on haussa Standard Barbie josta voin maksaa saman 60€ mutta kunto oltava tosi hyvä

Vaatteita on haussa aika moniakin mutta mainitaan tässä nyt se tärkein: Live Action Barbien asu. (se ihana hippiasu) Asussa pitää olla pusero, housut ja lättänät kengät vintagea. En kuole siihen paikkaan jos vyörimpsu ja rannerimpsut olisi reprot, mutta mielellään nekin vintagea. Päänauhaa ei tarvi olla, sen voin kietaista itse  :smiley: Tästä asusta olen valmis maksamaan 40€ (jos mystisesti löytyisi rimpsuineen päivineen joltakin)

Adalia

 :Look_Up: Ei :D

Titian Swirl olisi ihana  :hbeat: Maksimihintaa en osaa sanoa...
Life in plastic
It's fantastic!

piina

Ei todellakaan :Look_Up: :Look_Up: vain hiljaiseloa, kun saavuttamaton hakusassa

:drewl:
Barbie Color Magic doll (1966) :hbeat:
Mitä maksaisin?...en tarpeeksi!
Kaikki jää  aina viimetippaan ....

Aurello

Mä haaveilen myös Swirl Ponytailista sekä Fashion Queenista peruukkeineen. Live Action barbien asu on vaatteista myös haaveena, ja Balleriina Barbielleni haluaisin vintage balleriina asukokonaisuuden #989, tästä voisin hyväkuntoisena maksaa 30-40euroa...

Milli

Alkupuolen vaatteista kelpaisi monikin. Kipurajana pidän sataa euroa harvinaisesta täydellisestä suht leikkimättömästä setistä. Ikinä en tosin ole sellaista ostanut, vaikka pääsinkin Saksassa aikoinaan hiveltämään lentokapteenin ja lentoemännän asuja tilpehööreineen pussin läpi.

Nukeista en välitä, mutta ne 50-60-lukujen tyyliset vaatteet!  :hbeat: Vintagea on vaan vaikea ostaa, kun en yhtään osaa arvioida kuntoa suhteessa hintaan, vanha kun on aina vanhaa ja sen näköistä ja miun silmä on turhan tottunut ihan uuteen.
Siksi omistankin vain yhden vintagevaatteen, mutta siitä en ihan heti olekaan luopumassa.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

MarjaanaS

Koko ajan on etsinnässä Skipperin asu Fancy Pants ja Francien jakkuasu Checkmates. Nukeista tummatukkainen Midge saattaisi olla hinnaltaan saavutettavissa. Tahtoo!

Tipitii

Sama nukke tähtäimessä kuin piinalla  :smiley:

Vintage Color Magic  :barbie: - leiskuvan punaisilla hiuksilla ...
on yli kipurajan  ::)

Avasund

Olen jo pitkään kytännyt Skipperin Day at Fair asua, sitä jossa on pikkuinen Barbie-nukke taskussa.

Kipuraja on n.50€, nyt sitä olisi Ebayssa suunnilleen kipurajahintaan, mutta kun ei oo rahaa syytää siihen. Nukkekin olisi odottamassa valmiina.
Töihin siitä!!

Ninni-doll

Avasund, sun täytyy kysellä Toukkerolta. Hän nimittäin löysi tänään kirpparilta kasan Skipperin vintagea ja kasassa oli mm tuo mekko ja pikku nukke  :peukku:

Avasund

Kipuraja alittui, löysin Ebaysta koko asun. Huutokaupan jälkeen hinnaksi posteineen tuli 40€. Kanadasta saa usein edullisia löytöjä.
Töihin siitä!!

piina

Tämä tarvi nostaa, kuinkahan on näiden hankintojen käynyt? Itse tyydyin reproon Color Magic nukkeen, kun ei aitoa ollut mahdollista saada :cry:
Kaikki jää  aina viimetippaan ....