Malibu - Vintage/Mod

Aloittaja Tipitii, toukokuu 22, 2013, 19:38:58

« edellinen - seuraava »

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Hilja - huhtikuu 13, 2016, 20:31:04
Tähän kategoriaan lisäisin Hair Fair Barbien vuodelta 1968. Onko niin että Hair Fair Barbie myytiin vain päinä? Pakkaukseen kuului hiuslisäkkeitä ym. Omalla nukellani on TNT vartalo mutta suorat jalat. Asuna Travels Together vuodelta 1967.

Hair Fairista on ainakin erikseen "pääpaketti" jossa pää ja erilaisia hiuslisäkkeitä - minulla muutama brunetti ja blondi Hair Fair ne ne ovat kaikki TNT vartaloisia ja taipuvilla jaloilla.

Upea brunetti Travels Together asussa. Punainen laukku ja avokkaat viimeistelee asun  :palvoo:

Franciet on iki-ihanat kauniissa mekoissaan  :hbeat: Mekot on juuri sopivat näille kaunottarille  :smiley:


Hilja

Kiitos avotuli ja Tipitii  :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Tipitii

Olit Hilja ihan oikeassa  :peukku:  :smiley: Hair Fairit on vaan pääpaketteja - ilman vartaloa.

Minulle tulleet on vaan sattuneet olemaan päitä TNT vartaloissa joten olin siinä luulossa että
tämmöisiä ne on - vaan tässäkin taas kävi niin, että luulo ei oo tiedon väärtti  :D

Siitä tämä harrastus on mukava, että aina oppii uutta  :peukku:

Maritsa


Silky

Franciet uusissa mekoissaan ovat tosi söötit -mekot näyttävät just heille sopivilta  :cuteyes: Ja ihan samaa mieltä uuden oppimisesta  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hilja

Kolmaskin Francie liittyi mukaan :smiley:

Keskellä on Growin' Pretty Hair Francie vuodelta 1970. Joku on asetellut nuken kampauksen nätisti ja muutenkin nukke on lähes virheetön. Silmäripset on saatettu uusia - vintageista ei voi olla varma.


Leikkiä ikä kaikki

Milia C

#36
Oi, miten nättejä ja nämä taas houkuttaa... en ole vieläkään ostanut yhtään Francieta mutta pitkään on ollut katselulistalla
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

HelloDolly

Todella suloinen Francie-trio!  :cuteyes:

Tipitii

Kauniit tyttöset Hiljalla  :hbeat:

Rana

Kuvasin tässä miun vanhinta neitiä ensimmäistä kertaa vaikka onhan tuo täällä hengannut jo päälle pari vuotta. Kaipa tämä Malibu Christie on - olen koittanut syynätä interwebsiä ja siltä minusta tuntuu. Mut siirtääkää toki oikeaan ketjuun jos meni miun tunnistus metsään.



Minusta tämä on niin kaunis nukke, että ei mitään järkeä. Olin ihan pähkinöinä kun sain tämän kympillä Snadista. En sitten tiedä onko se paljon vai vähän, mutta ei sen väliä, kun kerran oli varaa hankkia  :D Onhan sillä tukka jäänyt jonnekin, mutta minusta tämä on söpömpi lyhyellä tukalla. Oikeastaan tuon tukan takia minä tämän huomasinkin. Hieman kun saisi intoa istuttaa lisää takaraivossa olevien kaljujen kohtien peitoksi  :cuteyes:



Löytyi tälle jostain kirppispussista tulleelle uimapuvullekin käyttäjä. Ääw tää on vaan niin nätti  :hbeat: Huoh... tosin tämä neiti sai aikaiseksi pahan vintagekuumeen  :-\ Jospa sitä oppisi vähän kunnostamaan näitä niin voisi olla mahiksia saada Christielle kavereita  :dance-to-the-groooowe:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

^Onpa hän kaunis!  :palvoo: Upeat kasvot ja voi herranjestas mikä ryhti!  :faint:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalmina

Onnittelut hienosta löydöstä Rana!  :smiley:
Pakko kysyä, että mikä tuo taustalla oleva juttu on? Hyvältä näyttää nukkekuvassa sekin  :cuteyes:

Rana

Tuo tausta onkin niin merkillinen kuin liskon terraarion tausta seinä ja siihen kuuluva vesielementti. Puoliso osti jostain eläinkaupan konkurssimyynnistä extempore. Meillä ei ole liskoa niin se on vain koristeena olkkarin nurkassa ja siinä on kiva valokuvailla kaikkea.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Kaisa