Malibu - Vintage/Mod

Aloittaja Tipitii, toukokuu 22, 2013, 19:38:58

« edellinen - seuraava »

Tipitii


Malibu  :barbie:

vanha neito, jossain klooni mekossa - auto Vintage Austin Healey.







Malibu PJ - hiukset uudet








Adalia

Mullakin on vihdoin  ::) oma Malibu, Täti Monika möi :D

Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Jee, onnittelut Malibusta Adalia! Tipitiin PJ on aivan ihana  :cuteyes:

Ninni-doll

Uuden vintage-vitriinin päälle tuli Malibu-perhe rantapäivän vietossa  :D


Tipitii


Ivla


Letizia

En kerää vintage- tai mod-ajan nukkeja, mutta minullakin oli yksi ehdoton haave joka piti lopulta toteuttaa. :> Christie lensi Malibulta Suomeen ennen ensilunta...





En ole aivan varma, mikä versio tämä on koska olen näissä melkolailla amatööri. Pidän siitä, että nukke on tosi tumma, vetää vertoja South Africalle. Mutta arvokas rouva ja pitkänhuiskea tytär saisivat ryhtyä pukeutumaan hieman lämpimämmin!


Adalia

He ovat vielä Malibu-tunnelmissa  :hbeat: Ihanat tummat neidot  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Tipitii

Ihanainen Malibu Christie - ja keltainen uikkari on niin kaunis  :hbeat:
(puuttuukin minun Christieltä ...)

Ninni-doll


Ninni-doll

Ihanat löydöt tänään Suuri Snadi markkinoilta. Malibu PJ ja Christie


Letizia

Oo, onnea löydöistä, Ninni! Christie on tosiaan ihana. :) Ja PJ:llä on söpöt saparot.

Ninni-doll

Ja vaan 35€ maksoivat yhteensä nuo Malibut  ^^ PJ:n tukka oli auki ja laitoin itse nuo saparot. Vielä kun saisi sen pinkin uikkarin sille jostain. Enää uupuu Malibu-perheestä Francie....  ::)

DarkJedi

Malibu Christie on kyllä todella ihana.  :hbeat:

Täti Monika

Malibut on kyllä kestosuosikkeja  :cuteyes: Christie on varmaankin yksi Mattelin upeimmista tummaihoisista nukeista ikinä, jotenkin uljas kasvomuotti.
Vaikka tunnustaudunkin Malibu- faniksi ja itselläkin niitä jonkin verran on, niin aika vähän on tullut kuitenkin niitä kuvattua  ::) Tänään päivitin Malibu Francien lookkia nykypäivään ja näihin Malibun rantoja viileämpiin olosuhteisiin sopivammaksi. ( Vähän pakkokin käytää "modernimpia" vaatteita, sillä mulla ei valitettavasti ole montaakaan alkuperäistä Francie- asua. Niitä olisi ihana hankkia, mutta ovat haluttuja ja hinnoissaan  :gonna-cry: )

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"