Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Iidula

Täällä on kyllä ihan mielettömän taitavaa porukkaa  :shock: :hbeat:

rainbowie

Ai että täällä on taitavia käsiä! Itse tykkään tehdä erilaisia mekkoja, mm Pocahontasille tein tuossa vähän aika sitten mekon joka muistuttaa alkuperäistä, kuvaa tulee kun saa kameraa nainaan :)

Iidula

Ängen omat amatööri luomukseni tältä päivältä tänne. Ommellut olen koko ikäni, mutta pienimmät on ollut vauvanuken vaatteita, niin olihan näissä näpertämistä. Virheitä nään itse joka puolella mutta leikkiin varmaan kelpaavat. Kankaat ja langatkin ensimmäiset jotka käteen sattui.. Jostain se on kuitenkin aloitettava. :D


Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Jennijee

Kiva nähdä tässä ketjussa pitkästä aikaa jotain! :aplause: Minä olen aloittanut pari kansallispukua. Koulu, työ, koti ja rakennuspuuhat viel kaiken harrastusajan. Ehkä talviaikaan sitten...

Jussi

Onhan se nyt pakko uskaltautua esittelemään omat luomuksensa täällä :)

Näin instagramissa hipstapunzin ja oli ihan pakko päästä tekemään vintagemekko Barbeille, en vaan löytänyt sopivaa kaavaa joten tein sellasen ite.

Näitä onkin nyt tullu tehtyä joka ikisestä retro tms kankaasta mitä löysin.

Toinen juttu mitä halusin kokeilla on kimonot, niihinkin näin jossain videon ja kaavakin ois ollu mutta kun en omista tulostinta niin oli pakko piirtää kaavat ite  :D

Näissä melkein hauskinta on noiden obien väkästely kun voi ite keksiä millasen tekee

Sellaisia on tullut tehtyä :) Lisäksi pitäis väkästellä tuolle mini-minä nukelle vaatteita :)

Poris

Oikein hyvännäköisiä juttuja täällä taas. :smiley:
Valmiskaavoissa on yleensä niin isot toleranssit, että ne sopivat kaikille kroppatyypeille eivätkä sitten oikein millekkään, joten kyllä paremmannäköistä saa itse tekemällä.

FatFashion

Ooh!! Ihania kimonoja Jussi!! Mä haluun kans kaavat näihin!!  ^^ :hbeat:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Jussi

Jep, löysin tällasen videon
https://www.youtube.com/watch?v=_ec4ZOgQLEA

ja sitten tuon pohjalta ite tein kaavat :)

HelloDolly

Onpas ihania mekkoja ja kimonoja! Kivoja kankaitakin olet niihin löytänyt, Jussi!   :cuteyes: :peukku:

Satumaa

Hienoja nuo Jussin vaatteet!  :cuteyes:

Munkin nukeille kelpais, erityisesti tuo sinikukallinen ja keltaruskea mekko :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Jussi

Eihän sitä koskaan tiedä jos sais tehtyä muutaman myyntiinkin  ;)

Jennijee

#522
On tullut tehtyä suomalaisia Barbien kansallispukuja minulle ja muille. Näissä kuvissa on Kivennavan neidon kesäpuku.





Puppeteer

Upeita asuja olette kaikki tehneet! Jennijeen kansallispuku on upea! Toivottavasti laitat kuvat kaikista puvuista joita teet, nuo ovat niin upeita!

Teignmouth

Skottiruutumekko tuli tehtyä kun jäi jämiä yöhousuista.