Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Tutu

Nekalan kirppiksellä oli myynissä juuri barbien kotiin sopiva puinen "kaappikello" joka oli oikeasti lämpömittari
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Merineiti

Prismassa, ainakin Hyvinkäällä oli tämmöisiä keraamisia kylpyammeita, olisko jotain kylpyhuonetavara-alustoja mut just passeli koko Barbille! Ei ollut muistaakseni edes kovin kalliita - tosin sillä hetkellä oli kun oli vaan kymppi mukana ja ostoslista, toivottavasti on vielä ens viikolla näitä :P

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

Ostin pariisista samanlaisen käsisaippua kylpyammeen
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Louhi

Aivan ihana amme! Nyt ei saa mennä Prismaan! Onneksi ei ole oikein aikaakaan  :naamakämmen: .

Satumaa

Tämän päivän löydöt Tigeristä ja Tokmannilta (kaikki 1€/pkt). Mahtavat nuo pyyhekumi-hamppariateriat, juuri oikean kokoiset ja näköiset.

sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Satumaa

Nuo alemman kuvan kamat, tarra-koristenauhat (ajattelin johonkin vaatteen liepeeseen ym.) sekä paperiset tms. auringonkukat. Olivat jostain korista jossa oli hintalappu "koulutarvikkeet 1€"

Ninni-doll

Satumaa, minäkin oon aiemmin ostanut noita "aterioita" ja ne näkyy huomenna julkaistavassa Silky Streetin jaksossa.
Tigerista ostin pyyhekumeja myös, kylläkin musa-aiheisia. Siinä on yksi vinyylilevy, pieni mankka ja mm barbille sopivan kokoiset kuulokkeet. Ja samalla löysin ihanan puulaatikon, jossa on puinen aita ympärillä! Sopii vaikka mihin barbijuttuun. Mutta valitettavasti en saa lisättyä tänne kuvan kuvaa kun kone vaatii salasanaa :( Mulla olisi tosi paljon muitakin uusia juttuja esiteltävänä teille  :eieieiei:

Satumaa

Mäkin kattelin sitä musakumisettiä, ja ajattelin että ne kuulokkeet ei sopisi Barbien päähän. Mutta jos sopiikin, niin pitääpä koittaa jos ensi tiistaina vaikka ehtis hakea niitä jos on vielä. Se tossa kausitavarassa on siellä ärsyttävää että loppuu niin pian eikä tuu lisää. Tosin en tiä onko toi kausitavaraa, kun on siellä normihyllyssä.
Sellaista puulaatikkoa en nähnyt, kävin parisen viikkoa sitten, ehkei siellä ollut... tai sitten niillä on vaan erilaista valikoimaa samaan aikaan eri kaupungeis.

marihau

En tiiä onko tässä nyt mitään uutta kellekkään:
Puisien pääsiäis munien myynti lokerikko kiva hylly, kynsi siirtokuvia astioiden yms koristeluun. Huulipuna näytteiden hylsyjä juomalaseksi, pullon tiivisteitä lautasiksi. Koru riipuksia mm aterimet, työ kalut, koriste esineitä... Erinlaisia pullon korkkeja astioiksi, valaisimiksi, maljakoiksi ja kukkapurkeiksi. Drinksu tikuista pullot, kynsikorujen pulloja, silmätippa pulloja, erinlaisia helmiä etualalla tehty korukumilangan kanssa hius pompuloiksi tai somisteiksi, leluiksi ja nappeja kulhoikis, lautasiksi yms. pikkuhelmistä koruja, joku kiinalaisen ruokailusetin kulho käsienpesulavuaariksi. Kirja minipillereitten ohjekirja lyhennettynä. Rintakoru josta sininen kivi keskeltä poistamalla kiva kehys, pieniä kehyksiä tauluille tai peilille kehukseksi. Aakkos pastaa sisustus tekstien materiaaliksi. Viherkasveja mansettien yms osista, posliini (tai metallisiakin) sormustimia ruukuiksi/maljakoiksi. Lyijykynän kuminpidin säilykepurkin aihioksi. Kakkukynttilöistä lyhemtämällä pöytä kynttilöitä. Puisen kertakäyttölusikan pesästä maalattu tarjotin.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

Nois on kaikkee mahtavaa ja paljon uutta mulle!  :aplause:
Kynsitarroja löytyy, kun kynsientekoharrastus on jäänyt. Huulipunanäytteitä on kasa, pieni ruuvirasiallinen,kun äitin kanssa oltiin ennen kosmetiikkaedustajia (tai on äiti vähän vieläkin).
Korunosia ja helmiä löytyy uksille ja saranoille kun erään kampaamon kulmauksessa on harrastepöytäni/myyntipisteeni omatekoisista koruista; nyt noista helmihatuista keksin uutta tästä, eli kynttilänjalkoja noille kakkukynttilöille jotka mulla on ollutkin jo käytössä. En tosin oo tajunnu lyhentää niitä, oon vaan sen pituisena käyttäny.

Merineiti

Aaa ihania uusia ideoita! Ei aina tule edes ajatelleeksi...

tigerissä oli niin tyly(ttävä) myyjä viimeksi, että menin oikein sanattomaksi - olin aikeissa käydä hakemassa vielä vaikka mitä muuta,, mutta menin niin lukkoon sen nenäkkään tiuskimisen jälkeen, että maksoin sen yhen kynäpaketin joka sattui kädessä olemaan ja lähdin... Vaikken sitä edes halunnut :P samassa kauppakeskuksessa on toinen askartelukauppa, hieman kalliimpi ja myyjä on tosi ujo mutta mieluummin kyllä ujo myyjä kuin nenänvartta katsova... Turun tigerissä oli kyllä aina tosi kivat myyjät, että ehkä vielä uskaltaa uudestaan..
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Satumaa

Tässä nyt juomalasisetti huulipunanäytteiden korkista, löysin tuollaisia kivoja leveneviä. Koristeena kynsitarrat. Marihaun neuvojen inspaamana.  :smiley:
Noista tulisi kivat kynttilänjalatkin, kun liimaa vaikka sen kakkukynttilän tuonne pohjaan että pysyy suorassa. Tai laittaa jotain pikkuhiekkaa tai kynsikoristehilettä yms... tulis niinkuin Partyliten tyyliset.
Noissa vaan lukee isolla tuo firman nimi, lasissahan se menee, kun on muutenkin kaikkia juomamainoslaseja. Kynttilänjalassa vähän hämäävä - vois sitä joillain tarroilla peittää.

marihau

Tosi ihanat tuli!  :aplause:
Kivan malliset, mulla kahta korkeutta tollasia suoria pötkylöitä (Oriflamen tai Yves Rocherin luulen)
Jossain pintresin ihmeellisessä maailamssa eilen näinkin kynttilän tollasessa "lasissa"