Hääpukuja ja/tai vallan valkoista

Aloittaja Tipitii, maaliskuu 06, 2013, 20:54:47

« edellinen - seuraava »

Paukku

1996 Angel Princess Barbie #15911
Siivet tulevat mukana. Selässä on vipstaaki jolla ne saa levitettyä auki ja kiinni.
Itse olen sen ostanut irrallisena.
Ikuinen pikku tyttö

Aliisa

Nyt kyllä innostun kysymään, milloin Linnanmäellä oli Barbie-näyttely? Oijoi, se olis ollut kyllä kiva nähdä. :smiley:

Paukku

Suomen Mattel järjesti Barbie näyttelyt Kouvolan Tykkimäellä 1997, Helsingissä Linnanmäellä 1998 ja Heurekassa 2001. 1997 oli kans Kemissä näyttely jos oikein muistan ja Aira Samuliinin luona oli näyttely, vuotta en muista kävin kyllä sielläkin.
Ikuinen pikku tyttö

Kuutar

#18
Äiti teki mulle aikoinaan lahjaksi morsiuspuvun Barbielle. Alla on pari vaaleanpunaista tyllihametta, pitkä laahus on irrallinen ja kolmikerroksinen huntu yhtä pitkä kuin laahuskin. Olisin tietty voinut olla vähemmän innokas ja malttaa siistiä puvun parinkymmenen vuoden varastoinnin jäljiltä, mutta en malttanut. Kuvaajanakaan en ole kummoinen, mutta silti on kiirus laittaa ihanuudesta tänne pari kuvaa.







Jassoo, kuvia ei näköjään voikaan klikata isommaksi. Laitan alle linkit, joista ne pääsee näkemään suurempina.
http://aijaa.com/VnXdw5
http://aijaa.com/6e1wnj
http://aijaa.com/sgIhhk

Milli

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Vau, ihana näköinen puku!

Noi aijaan kuvat ovat jostain syystä alkaneet temppuilla täällä  :eieieiei:

Bambi

Fashion Avenue-sarjan hääpuku jostain 90-luvun puolestavälistä taitaa olla ainut hääpuku mitä multa löytyy. Siinä sarjassa oli silloin muitakin iltapukuja ja muistan kuinka ne olivat kauniisti esillä "näyttelymaisesti" Stockan Helsingin keskustan tavaratalon leluosastolla.

Kemin Barbie näyttelyn muistan minäkin vuodelta '97. Näyttelyn  :barbie: logoinen pinssikin on vielä tallella  :smiley:

minnastardust


Nata

Siis aivan pökerryttävän ihanat noi ketjun ensimmäiset neidot ja puvut!  :faint: Ja tuo Vivin kuva on tosiaan ihana.  :hbeat:

Ite täällä odottelen, että Priscilla ja sitten yks muu hääpuku tulis postista. En muuten ole niin järin innostunut hääpuvuista, enkä ylipäänsä juhlapuvuista kauheasti (ainakaan tähän mennessä  ::) ), mutta sen verran on näköjään perusmorsiamen vikaa itessäkin, että alkoi tälleen häiden alla kiinnostaa tehdä jonkunlainen "morsiannukkeasetelma".  ;) Yks uudempi Sindy tuossa jo odotteleekin seuraa, toivottavasti saa sitä pian. :)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Satumaa

Kevätmorsiamet ulkokuvauksissa pihallamme:







sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Aivan ihastuttavia kevätmorsiamia satumaalla :) kauniita kuvia, hehkuvan keväisen luonnon keskellä.

Letizia

Kylläpä nuo kukat (pihlaja vai tuomi vai molemmat?) ovat sopivan kokoisia nukeille kimpuiksi ja kruunuiksi. Ihanaa, että nuketkin pääsevät nauttiimaan aidoista luonnonkukista! Todella kaunis valo etenkin ensimmäisissä kuvissa.

Satumaa

Kiitos!  :blush:

Noissa ekoissa kolmessa kuvassa on Tuomi-Pihlaja, ja vikaa en muista, olisko joku Angervo??
sometimes being invisible has it's advantage

kitecat

Muistaakseni nuo Linnanmäen hääpuvut on Barbie-keräilijän tekemiä kaikki. Olen tavannutkin itse tekijän ja ostin häneltä 2 hääpukua. Asui silloin Turussa. En vaan nyt millään muista nimeä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Siama

Ihania hääpukuja ja kuvia! Satumaan viimoisessa kuvassa ne kukat on Norjanangervoja. Täydellisiä nukeille =) Ja muutkin pienkukkaiset angervot. Mein pihalla kasvaa vaaleanpunaisia keijuangervoja ja nekin sopii just!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -