Esittäydyn

Aloittaja susanna, syyskuu 02, 2020, 12:32:00

« edellinen - seuraava »

susanna

Heippa kaikille!

Aikuisiän Barbie-leikkini alkoivat vaatteiden ompelulla ja pienimuotoisella keräilyllä viime vuosituhannen lopussa, mutta ryöstäytyivät käsistä vasta kun olin nelissäkymmenissä. En pidä itseäni keräilijänä, vaan leikkijänä. Teen koteja ja dioraamoja, ompelen vaatteita ja valokuvaan tyyppejäni. Ja tietysti keksin tarinaa, jota olen julkaissut Instagramissa vuodesta 2015 alkaen.

Mulla on päähahmoina Ken ja Kaarna, jotka ovat molemmat kyllä nykyisin ihan minime-tyyppisiä terapianukkeja. Elämänmuutoksen myötä olen joutunut vähentämään rakennelmia ja nukkeja aika radikaalisti, mutta leikkiminen jatkuu.

Saako tähän esittelyyn jo laittaa linkkejä?

Instagramissa löytyy @ken_thesecondcoming

Tilin yksityisyyttä ei kannata säikähtää, vaan voitte halutessanne pyytää lukuoikeutta. Se on yksityinen tili, koska enää en hamstraa seuraajia, vaan pääasia mulle on kommunikointi muiden nukkeihmisten kanssa ja se, että seurajaani oikeasti ovat kiinnostuneita tarinoistani.

Louhi


Adalmina

Tervetuloa!
Oma nukkeilukin alkoi aikuisiällä nuken vaatteiden ompelulla. Ihan vaan ajattelin hyllykoristeeksi mutta käsistähän se keräily lähti hyvin pian  :rofl:

Kiva tietää suomalaisia instagram käyttäjiä. Täytyy käydä pikapikaa pyytämässä lukuoikeutta  :blush:

avotuli

Hei! Kiva kun tulit tänne! Kenin seikkailuja olenkin seurannut jo kauan  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :aplause: Linkkejä saa laittaa. :peukku:

Paukku

Ikuinen pikku tyttö