Moi kaikki!

Aloittaja Mayas Barbies, toukokuu 06, 2019, 15:14:05

« edellinen - seuraava »

Mayas Barbies

Nimeni on Maija, olen kolmekymppinen Barbie-entusiasti. Olen aina rakastanut Barbeja (ja myös muita nukkeja, kuten Daisy, Sindy ja Petra), mutta Barbie on ollut se ykkönen.

Mulla ja mun siskolla oli lapsena paljon Barbeja ja muita nukkeja. Ne ovat olleet n. viimeiset 20 vuotta kaappien perukoilla ja vintillä. Maaliskuussa perustin Instagram-tilin mun ja siskoni barbeille. Tilin idea on antaa "toinen elämä" meidän ihanille Barbeille :) Ja nyt kun tuohon hommaan ryhtyi, niin kas kummaa, sen jälkeen olen myös ostanut Barbeja yli 20 v. tauon jälkeen :D Vähän sillä idealla, että jos vastaan tulee käytetty sopivan hintainen Barbie, niin saatan sen omakseni hankkia. Minua kiinnostaa eniten oman lapsuuteni nuket 80-90-luvuilta. Pakko myöntää, että uutena ostin Totally Hair-Barbien repron ;) Mulla on myös se alkuperäinen, mutta ei enää sen mekkoa. Eli jos jollain on ylimääräinen, niin ostaisin mielelläni.

Mun suosikki on Barbien lisäksi ollut Teresa. Se on vaan niin kaunis! Mulla on itselläni ruskeat pitkät hiukset, samoin äidilläni, joten ehkä Teresa viehättää senkin takia. Yhtään Midge-nukkea en omista, mutta sellaistakin olen yrittänyt käytettynä etsiä.

Pitää pian lisätä tunnistettavaksi toiseen viestiketjuun eräs 90-luvun Barbie, jonka löysin kirppikseltä toissa viikolla. Olen koittanut selvittää, mikä Barbie se on, mutta tehtävä osoittautui yllättävän hankalaksi. Samoin eräs toinen Barbie, jonka hiukset nyrhin silloin ysärillä.

Jos kiinnostaa, niin IG-tilini löytyy nimellä Mayas_Barbies.

Ihanaa kevättä kaikille! <3

Adalmina

Tervetuloa ja  :barbie: täyteistä kevättä sinnekkin!  :D

HelloDolly


avotuli

Tervetuloa mukaan! Kuvia galleriaan ja  :barbie: fiilistä ilmaan!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :smiley: Laittele ihmeessä kuvia tuntemattomista nukeista niin yritetään tunnistaa ja myös muitakin nukkekuvia, niitäkin katsellaan mielellään. :peukku:

Paukku

Ikuinen pikku tyttö