Moikka

Aloittaja Barbella, maaliskuu 22, 2019, 13:12:46

« edellinen - seuraava »

Barbella

 Hei kaikki foorumilaiset  :wink:

Olen nelikymppinen 5-vuotiaan tytön äiti, joka "ihastui/hurahti" uudelleen barbien maailmaan tyttären myötä. Lapsuudesta minulla on ihania muistoja 6-7-vuotiaana, kun naapurn tyttökavereiden kanssa askarreltiin huonekaluja ja ommeltiin barbeille vaatteita yms. Kiitos vanhemmilleni saimme autotallimme ja työvälineet käyttöömme isän avustuksella :hbeat: Valmistan itse tyttäreni barbeille vaatteita, askartelen huonekaluja ja väkerrän mm koruja, kauniita hattuja, kukka-asetelmia yms... 

terveisin Barbella :barbie:

Ivla

Ihana juttu! Olisi mukava nähdä kuvia kaikesta tekemästäsi!

Louhi


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush: Olisi tosiaan kiva nähdä kuvia tekemistäsi kalusteista, ym. Itse tehdyt on kivoja, monesti niin paljon persoonallisemman ja kodikkaamman näköisiä kuin kaupoista ostetut.

Esittelytekstisi luettuani muistin, että silloin kun olin lapsi, isä teki Barbeille huonekaluja ja minä seurasin silmä tarkkana. Hän teki vanerista ison Barbie-talon, kerrossängyn, yöpöydän ja kirjahyllyn. Sitten vielä pahvista nojatuolin, joka vuorattiin pehmusteilla ja verhoiltiin lopuksi kankaalla. Autotallin puutyöt olivat kyllä mukavimpia muistoja lapsuudesta. Ja se sahatun vanerin tuoksu. :hbeat: Olin jo ihan unohtanut nuo, pitäisikin joskus hakea ne omaan kotiin. Ovat vaan niin tilaavieviä, etten siksi ole hakenut vielä.

Paukku

Tervetuloa!
Olen niin kateellinen ihmisille joilla on valtava mielikuvitus luoda visionsa todeksi.
Ikuinen pikku tyttö

HelloDolly

Hei, ja tervetuloa! :wave:

avotuli

Tervetuloa!
Mulle kävi kutakuinkin samoin, tytärten leikkeihin nukkeja katsellessa lipesi ote  :whaddado: :rofl:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-