Tunnistamattomia Barbeja (80-ja/tai 90-luku)

Aloittaja Minski, lokakuu 28, 2017, 17:29:01

« edellinen - seuraava »

Minski

Hei taas,

toinen satsi Barbeja ilman nimiä :blush: Tunnistusavusta jo etukäteen mieletön kiitos  :palvoo:

1. Mattel Inc. China, koukkukädet, ei erikoisuuksia
2. Mattel Inc. Spain, koukkukädet, ei erikoisuuksia
3. Mattel Inc. Malaysia, koukkukädet, muovinen "hiusnuppi" päässä
4. Mattel Inc. Taiwan, koukkukädet, "kytkin" alaselässä



Aliisa

1. Western Fun Barbie 1989
3. Super Hair Barbie 1986
4. Magic Moves Barbie 1985

Nro 2 on Espanjassa myyty Mattelin Barbie ja on harvinainen. Niitä on aika haasteellista tunnistaa, koska niistä on aika vähän tietoa netissä. Hakusanalla "Barbie congost" voi Googlesta löytää jotain. Nukkea on myyty samalla nimellä kuin muissa maissa, mutta kasvot voi olla huomattavastikin erilaiset verrattuna muiden maiden versioihin, lisäksi nuken iho on ruskettuneempi ja hiukset monesti vähän eri materiaalia. Joskus jopa vaatteissa voi olla jotain ihan pieniä eroja, esim. kuvioinnissa. Nuo on mun mielestä tosi mielenkiintoisia just siksi, kun ne on niin erilaisia. :smiley: Tuosta sun Barbiesta tulisi hieman mieleen Dance Magic Barbie. Laittaisin tähän linkin Flickr:n kuvaan, mutta se sivu ei jostain syystä nyt toimi mulla. Hakusanalla Dance Magic Barbie Congost pitäisi löytyä Flickr:stä. :smiley:

Minski

Suurkiitos :smiley:

Numero 2 on tuo Dance Magic (puku löytyy ja vielä Dance Magic Ken-nukkekin!) ja tämän Congostin valmistama Barbie on tosiaan erilainen; hiukset paksummat ja kiiltävämmät ja iho ruskettuneempi  :D

Aliisa

Ei mitään, oli ilo auttaa. :peukku: Jos muuten joskus päätät myydä sen Espanjan Barbien, niin oon erittäin kiinnostunut ostamaan. :wink: