- Nippon Misaki -

Aloittaja Siama, marraskuu 25, 2012, 22:24:38

« edellinen - seuraava »

Siama

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

Party queen on herkku, onnea Shoecat, ja Siaman pyssypimu on tottavie aka vaarallisen oloinen, tainnu joku häjyyllä söpöliinille?

Tässä ketjussa on pahuksen hienoja villauskuvia!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Tai jos se oli ostouhkausmatkalla Shoecatille!? - Mun Menninkäisillä on oma elämä!  :rofl:

Nippon Misaki -sarja on kovin, KOVIN koukuttava!!!!

Kenkäkisu, varoitan, kun hankit yhden, on kohta saatava lissää  :cuteyes:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat

Joo, varmaan sain viimesen slaakin tuosta pyssystä!  :D
Amelie tuli supernopeasti Japanista Suomeen, mutta tullissa alkoi jumitus. Nyt tytsy kuitenkin kotona! Oon kyllä tyytyväinen, laadukkaat vaatteet ja muutenkin ihqu... :cuteyes:
Tässä pari pikaista kuvaa:



 

Ivla

Todella söpö tapaus, ShoeCat! Onnittelut! Tykkään kovasti nuken värimaailmasta ja laukusta.

Letizia

Amelie on hyvin elegantti! Kaunis nukke.

Siama

AIIVAN IHANA AMELIE  :hbeat: :hbeat:


--------------------------------------------------------

Tässä alkupään sarjaa ^^


Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Herättelenpä tätä ketjua ensimmäisellä Misakillani, Always Me  :cuteyes:




Nutti

Voi taivas, kävin koko ketjun läpi, kun en ole aiemmin katsonut ja...  :faint:
Tosi hienoja kuvia! Ja noi kaikki vaatteet!

harakka

Always Me on tosi kaunis, onnittelut!

Tuli hankittua vain As for Me, koska pidin sen asusta enemmän. Olisi pitänyt ostaa molemmat, harmittelen aina kun näen kuvia Always Me:stä, mutta Misakeilla on sen verran hintaa etten raaskinut.

Täti Monika

Onko noi Misakit IT:n?  Laadukkaan näköiset vaatteet ja asusteet, eikä nukkekaan toki hullumpi  :cuteyes: Sellaiset luonnolliset värit.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Alice

Kiitos harakka! Mä pidän lähes aina enemmän mekko/hameasuista, joten Always Me oli helppo valinta niistä kahdesta  :smiley: Misakit tuntuu tosiaan olevan kalliita ja vaikeasti saatavia, juuri yksi päivä katselin ebaystä vanhempia Misakeja ja hurjissa hinnoissa olivat.

Täti Monika, joo nämä ovat IT:n valmistamia, ilmeisesti vaan Aasian markkinoille, jos olen oikein ymmärtänyt.

Alice

Misaki joka jäi tulliin ja josta jouduin maksamaan aivan epäinhimillisen summan   :blaah:  Oi miksi näiden pitää olla niin tuhottoman kalliita  :eieieiei: