Mattelin DC Super Hero Girls

Aloittaja Freyr, lokakuu 03, 2017, 08:04:23

« edellinen - seuraava »

Freyr

Enpä huomannut näille aihetta vielä, niin laitoinpa tähän. 
Aika metkoja ovat, vaikka vastaikään on suomeen ilmestynyt laajemmalti.
Muutaman olen napannut, ja suomessa esiintyvistä Starfire on vielä tarkoituksena Hakea.

Eli nämä nuket ovat DC - maailman  supersankareita (ja pahiksia) teini-ikäisinä.
Itsellä näistä neitokaisista on  Wonder Woman, Poison Ivy ja Harley Quinn.

Mukaan vielä kuva, Olen Wonder Womanille ja Poison Ivylle laittanut toiset vaatteet, ja Wonder Womanin hiukset ovat työn alla, joten hieman hassut, mutta Harley Quinn on ihan omassa olemuksessaan.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

avotuli

Nämä ovat aikas hauskoja, lelukaupassa ohimennnen piti hipeltää kesällä. Paa toki Freyr lisää kuvia!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Freyr

Laittelen kyllä, kunhan saisin kunnon musitikortin kameraan niin ei tarttisi säätää kännykällä. :)
JA kunhan saan Wonder womanin hiukset kuriin ja pari muuta "huonoa tekosyytä".  Mutta suunnitteilla on lisää kuvia ,muihinkin kejuihin.

näille kun löytyisi standit jostain, niin helpottaisi kovasti, vaikka kun oikein asettelee, seisovat omin voimin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Juuri hiplasin Harley Quinnia kaupassa ja kävin jaakobinpainia itseni kanssa siitä, tahdonko sen? Näissä on kiva idea.

Millaisia nuo Freyr ovat käytössä? Onko noista nivelistä mitään iloa? Olen jo aikaa halunnut Harleyn nivellettynä nukkeja ja sen Pullipversioita katsellut, mutta vielä en ole saanut siirrettyä toivetta toteutukseen.

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Seija V - lokakuu 06, 2017, 22:18:36
Juuri hiplasin Harley Quinnia kaupassa ja kävin jaakobinpainia itseni kanssa siitä, tahdonko sen? Näissä on kiva idea.

Millaisia nuo Freyr ovat käytössä? Onko noista nivelistä mitään iloa? Olen jo aikaa halunnut Harleyn nivellettynä nukkeja ja sen Pullipversioita katsellut, mutta vielä en ole saanut siirrettyä toivetta toteutukseen.

Nivelet on mukavat, jäykät hyvällä tavalla.  piilossa on se torso-nivel jolla saa vähän kallistettua yläruumista suuntaan tai toiseen.  Olen hyvin tyytyväinen.  odotan innolla että tulee lisää rahaa että saan vielä sen Starfiren noudettua tähän sarjaan itselleni.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Minusta näillä on tosi mukavat nivelet. Muutenkin nuket ovat jämäköitä ja mukavia käsitellä ja taipuvat omasta mielestä tarpeeksi. Ja jos Pullipiin vertaa, niin pysyvät, yllättäen, paremmin pystyssä. Itseltä löytyy kaksi ja tahtoisin tietenkin lisää, mutta tällä korkeudella näitä ei ole kaupoissa vielä näkynyt. Jos tulevat, olen varmasti sitten syytämässä viimeisenkin senttini näihin! :D

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - lokakuu 07, 2017, 18:22:58
Minusta näillä on tosi mukavat nivelet. Muutenkin nuket ovat jämäköitä ja mukavia käsitellä ja taipuvat omasta mielestä tarpeeksi. Ja jos Pullipiin vertaa, niin pysyvät, yllättäen, paremmin pystyssä. Itseltä löytyy kaksi ja tahtoisin tietenkin lisää, mutta tällä korkeudella näitä ei ole kaupoissa vielä näkynyt. Jos tulevat, olen varmasti sitten syytämässä viimeisenkin senttini näihin! :D
Varmasti tulevat, sillä ilmestyivät vastikään täännepäin,  ensimmäiseni (wonder woman) hommasin aikaa sitten Toys R Us:sta.

Sitten näin Prismassa, sitten ilmestyi Cittariin.  Kai nyt tunkevat jonkin verran valikoimaa joulua varten markkinoille
My Dream has come true, welcome home, Bastian.