Moikka!

Aloittaja Dr.Nolls, toukokuu 31, 2017, 16:34:38

« edellinen - seuraava »

Dr.Nolls

Heippa vaan kaikki :)

Olen nyt pikkaisen reilun yli vuosikymmenen ollut aktiivinen nukkeharrastaja ja vaan kävi, että tulin niin kaikkiruokaiseksi, että melkein mikä tahansa nukke kelpaa, jos siitä voi muokata mieleisensä. Dioramat kiinnostaisivat, mutta kissaturvallista tilaa minulla ei valitettavasti ole tällä hetkellä. Työhuoneenikin on kuin musta-aukko, joka syö kaiken mahdollisen askartelu- ja harrastustarvikkeen.

Laatikollinen MH nukkeja löytyy odottamassa inspiraatiota ja tällä hetkellä työn alla on lähinnä Ken, jonka yritän saada valmiiksi mahdollisimman nopeasti. Olen viimeaikoina tökkinyt värjäämääni mohairia tukaksi ja maalatakin se vielä pitäisi, puhumattakaan vaatteista. Nukkeja vähän joka lajista odottaa omaa vuoroaan tulla käsitellyksi.

En ole vuosiin tehnyt mitään esittelytekstejä ja foorumeillakaan en ole pyörinyt pitkiin aikoihin, joten pahoittelen tätä aiheesta toiseen hyppimistä...

Louhi


rosalinda


Aliisa

Tervetuloa foorumille!! Kenin mohair-hiukset kuulostaa mielenkiintoiselle, laittele ihmeessä kuvia projektistasi. :peukku:

HelloDolly


Adalmina


avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Paukku

Ikuinen pikku tyttö

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-