Joulunukke 2017

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 26, 2017, 03:13:07

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Viime vuonna tämä projekti meni kokonaan ohi niin ajattelin kysellä jo nyt onko ihmisillä kiinnostusta väsätä joulunukkeja tänä vuonna?

DarkJedi


Louhi

Kyllä on, minulla on nyt vartaloitakin valmiina.

Jasmiina2

Kiva jos kiinostusta löytyy.  :aplause: Meillä on nukkeilu ollut pitkään vähän taka-alalla niin ehkä tämän projektin vetäminen saisi omaankin nukkeiluun vähän eloa. Me Jasmiinat voidaan jossain vaiheessa avata vaikka erillinen ilmoittaitumisketju niin katsotaan sitten tuleeko paljon ilmoittautumisia.

Hunajasieni

Kannattaisi varmaan mahdollisimman pian pistää ketju tulille, sillä itse ainakin haluaisin hyvissäajoin lähteä nukkea kasaamaan, eli pari olisi hyvä tietää mahdollisimman pian. Oma "pohja" valikoimani on kyllä vähän mitä on, eli siinäkin mielessä hyvissäajoin liikkeellaolo olisi hyvä, että sopivan nuken/kehon saisi hankituksi. Myöskin jos roottaa tai täytyy hankkia kankaat ja ommella niin itse toivoisin että aikaa olisi runsaasti, useampi kuukausi, eikä vasta joskus syyslokakuussa, kun joulua ennen kuitenkin pitäisi perillekin asti saada.

Jasmiina2

Joo..voidaan tässä lähipäivinä vaikka avata ketju niin saadaan homma rullaamaan  :peukku:

Jasmiina2