- Tulabelle -

Aloittaja ShoeCat, tammikuu 28, 2013, 22:57:37

« edellinen - seuraava »

Marianne

Nyt on pakko tunnustaa, että murruin tänään ja tilasin kolme Tulabelleä!  :shuting-up: Ja mun kun ei pitänyt niihin sortua. Mulle on tulossa siis Pomp and Circumstance, Violet Femme ja Trend Spotted. Kuolasin niitä jo silloin kun ne paljastettiin ja toivoin että ne olis pienempiä. Nyt pitää vain löytää niille kolo jostain nurkasta!   :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

 :Look_Up: Kuulostaa hyvältä!  :aplause:

Alice

Hyvä Aurora  :D
Mun Pomppis on matkalla Suomeen ja Trend Spotted on myös ennakkotilattu  :smiley:

Huomasin, että Hommejen takit käyvät Tulabellelle, vaikkakin tässä hihat oli hyvin naftit, joten käärin ne ylös:




Ivla

Aivan ihania kuvia täällä! Aicen Emmalla hieno, uusi hiustyyli  :cuteyes: 

J'Adoreni saapui tänään, ja olen ihan myyty! Pakko jossain vaiheessa hankkia toinen (tai pari) Tulabelle(a) kaveriksi..  :D

J'Adore on muuten ensimmäinen Integrityn nukkeni koskaan (jollei parista hetken asuneesta Alysasta tms nivelettömästä pidetä)  :cuteyes:

Ivla

J'Adoreni pääsi kokeilemaan Ellowynen vaatteita. Ovathan ne hieman suuria, mutta kelvannevat  :D








Marianne

Ihania asuja! :hbeat:

Mun kaksi Tulabelleä on matkalla. Kolmas on tulossa joskus ensi kuussa. Pitää vissiin ommella niille jotain että saavat vaihtaa vaatteita, kun eihän mulla ole mitään tuossa koossa.  :shuting-up: Mulla on yksi basic-Tonner, jolla on yhä alusvaatteensa vain päällä. Ja laatikossa se on elellyt nämä pari vuotta. Ehkä se nyt uskaltautuisi pois, kun saa kavereita.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Ihan kivasti näkyy Tonnerin asut istuvan Ivlan nukeille ja on muuten tosi kauniita asuja  :cuteyes:

Alice

Oi, Lizetten mekko näyttää hyvältä J'Adorella, Ivla!

Pomp&Circumstance tuli tänään aamulla ja pääsi tietenkin kuvattavaksi  :smiley:




Alice

Jade sai Cecen turkkia lainaksi:


Ivla

Pomp&Circumstance + etukiehkura on aivan ihana :hbeat: Turkki sopii hyvin Jadelle, jolla on vallan suloinen nuttura  :cuteyes:

J'Adoreni pääsi kokeilemaan uusia vaatteita.






myrva

Pomp&Circumstance on aikas nami tapaus... ^^

Alice

J'Adore on hyvin ladylike Ivlan kuvissa! Hieno tuo kontrasti mustan taustan ja kalpean nuken välillä  :smiley:

Mä olen kyllä ihan myyty näiden Tulabellejen kanssa! Voisin melkein myydä kaikki muut nuket ja leikkiä vain Tulalla  :tongue:

Lisää kuvia:




Ivla

Mietin, pitäisiköhän tämä alue yhdistää uudempaan Tulabelle-aiheeseen?  :smiley:

Marianne

Hyvä idea, ja osasinpas tehdä sen ekalla yrityksellä!   :D :aplause:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Ompelin muutamia hameita Tulabellelle, tässä yksi niistä (ja mahtavat kengät ebaystä)