- Tulabelle -

Aloittaja ShoeCat, tammikuu 28, 2013, 22:57:37

« edellinen - seuraava »

ShoeCat

Tulabelle on Integrityn uusi nukkesarja. Tulabelle on 16" eli n. 40 cm korkea nukke ja omaa samanlaisen vartalon 16" Poppyn kanssa. Tulabelle on moderni muotibloggari ja Poppyn lapsenlapsi...  :smiley:

Täällä on esittely hahmoista.

Taidan ennakkotilata Trend Spotted -neitosen, jotenkin fiftari-tyyli vetoaa ja on hänessä jotakin Carrietakin... Eihän nämä nyt mitään wow-reaktiota saaneet aikaan, suuria Dynyjähän nämä lähinnä ovat. Vaatteet on kivoja...  :cuteyes:
Mutta ei varmaan mikään säväytä enää niinkuin Jätittäret, eli AG:t..   :wink:  :D

MUTTA kevättä ja Tulabellea odotellessa!  :peukku:

HelloDolly

#1
Yeti To Wear-typykän pitsipusero on ihana  :cuteyes:, tosin mun mielestä hänellä oli muutenkin paras asukokonaisuus.

Violet Femmen toppi on kans aika bueno!  :beast:

Täti Monika

Ihan kiinnostavia  :cuteyes: Jos olisin ostoaikeissa, oma valintani kohdistuisi Pomp and Circumstanceen  :hbeat: ( ehkä näyttävän kampauksen ansiosta )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milia C

Ois kauniita mutta ONNEKSI rajoittaa tuo koko.  :cuteyes:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Kivoja vaatteita ainakin tytöillä näyttää olevan. Oma suosikki tais olla se punapää Coated in Glamour (naaman perusteella)

Marianne

Mun suosikki nukkena on Violet Femme, mutta Yeti to Wearilla on paras asukokonaisuus. Onneksi nää ei ole Poppyn kokoa, tai muuten olisin ostanut kaikki!  :rofl:  :hbeat:

Tosin kasvomuotti on liian pyöreä mun makuun.  ::) Mutta ne vaatteet ottaisin mieluusti pienemmässä koossa.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Kaikilla on ihanat asut  :hbeat: Trend Spotted on ehkä lemppari, sillä on niin kreisi asuyhdistelmä  :cuteyes:

Ivla

Ovat kyllä nättejä, ja asut ihania :cuteyes: Pidän eniten Trend Spottedin ja Pomp and Circumstancein kasvoista, mutta Yeti to Wear mielestäni paras kokonaisuus. 

Jasmiina2

Uuh, nättejä. Oma suosikkini on varmaan Trend Spotted kun sillä on niin kiva asu  :hbeat:

Vivi

Asultaan Yeti to Wear olis miun makuun, mutta kasvoiltaan paras olis Coated in Glamour. Jos noilla olis ollu AG-nukkien kaltaiset meikit, ni ois voinu kyllä meikäläinenkin sortua....  :cuteyes:
If it makes you happy...

Siama

Mä rakastuin Lullabaloozaan jo kun näin sneak peekin siitä joskus :D
Mä kutsuin sitä Lullabaloozaksi silloin, kun en muistanut nimeä.. Niin se jäi siitä sitten käyttöön =)
Mä ennakkotilasin Yeti to Wearin, Coasted in Glamourin ja J'Adoren ^^
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

No kas mikä herkku se siinä! Kerroppas lisää ken hän on? Villaa lisää...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

On se vaan niin suloinen  :cuteyes: