curvy barbiet mielipiteitä

Aloittaja Kirsikka, toukokuu 15, 2016, 18:21:04

« edellinen - seuraava »

Rana

Ostin tänään paketin kenkiä ja siihen oli merkattu perus Barbie ja petitekö se pieni oli. Onko curvy ja tall nuken jalat isommat? Myydäänkö näille edes kenkiä Suomessa ilman nukkea, kun ainakaan siinä kaupassa ei ollut missä kävin.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Freyr

En usko että suomessa vielä myydään näille, mutta en ole varma.  Vast aihan juuri USAssa alettu spottaamaan vaatesettejä etc missä merkitty mille kehotyypille ovat, mutta kun Barbiet kuitenkin suomessakin suosiossa on, niin eiköhän ne kehotyypeille suunnatut tule suomeenkin jossain kohti :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliyah82

Curvyilla on selkeästi mit-kroppia isommat jalat. Kerkesin jos tottua että hybrideille mahtuu kengät kuin kengät, mutta curvylle vain muutama hassu pari. Ainakin uusimmissa kenkäpakkauksissa olevat peeptoe korkkarit menee suosikilleni.

Tutu

Apua, nyt eka curvy tulossa näköisnukekseni, mutta kauhustus ku niiden vaatteet on rumia omaan makuuni! Just sellasilla leikkauksilla mikä leventää entisestään, jos ajattelisi et olisi ihmisen päällä...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliyah82

Kurvyilla on vähän Kim Kardashian lantio (hillitymmällä pyllyllä) joten miusta niille käy parhaiten ihonmyötäiset pitkät mekot ja vaatteet jotka peittämisen sijaan korostavat lantiota :)

Tutu

Juu, mutta toi leikkaus missä vyötärö tulee hiema rintojen alapuolelle ei todellakaan sovi kenellekkään. Todella surkee malli  :naamakämmen:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

^ Jokin vuosi sitten oli paljon empiremallia ihmistenkin vaatteissa. Söpö ja tyttömäinen muoto, mutta totta: ei se oikein kenellekään näytä sopivan, aina tulee sellainen raskaanaoleva vaikutelma :D Curvyn (olkoon nukke tai ihminen) voi pukea paljon paremminkin.

Pääsin vasta nyt näkemään curvyn livenä ja onhan se vähän toisenlainen kuin perinteiset Barbiet. Ihan kivannäköinen kroppa mielestäni, kaipaisin sille tosin isompaa rintavarustusta, olisi jotenkin sopusuhtaisempi. Olen vähän samoilla linjoilla Aliyahin kanssa; korostaisin lantiota ja kurveja piukalla, yhtenäisellä mekolla.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Jussi

Mä löysin molemmat uudet kenkäpaketit jo helmikuun alussa mutta kyseessä olikin yksityinen kauppa joka voi tilailla mitä itse haluaa. Kivoja ovat curvy-nuket:)

Xara

Minulla on ollut hankaluuksia keksiä vaatteita ja kenkiä ensimmäiselle hankkimalleni curvylle, mutta nuken kropanmuodoista pidän todella paljon. Tykkään siitä, että nukella on muhkeat muodot mutta kuitenkin pienehköt rinnat. Yksi ainut mekko sopi tälle nukelle (nuken oman värimaailmaltaan epäsopivan mekon lisäksi) ja yhdet ainoat kengät, mutta tässä stailauksen tulos:



Sain kyllä tänään pari uutta mekkoa tälle, eli garderoobi vähitellen laajenee! :cuteyes:

Xara

Prismoihin oli nyt tullut jotain n. 22 euroa maksavia vaatesettejä, joissa oli kaksi asua joka paketissa. Parissa oli ihan kivojakin vaatteita, vaikka hintaa pidin aika suolaisena.

Eniten ärsyttää kuitenkin se, että jokaisessa pakkauksessa on ylälaidassa minikokoinen kuva, josta ilmenee vaatteen koko. Siluettina on tavis, lyhyt, pitkä ja pullukka Barbie. Niin joka ikinen vaatesetti oli sitä tavallisen standardi-Barbien kokoa! Ei ollut yhtä ainutta settiä näiden curvyjen vaatteita. :-\ Ne olisivat olleet ainoita, joiden vuoksi olisin voinut harkita noin kalliin pakkauksen ostamista, koska tarvitsisin sopivia kenkiä ja vaatteita kipeästi.

Onko teistä jollain tiedossa hyvää nettisivua, jolla näkisi, mitä kaikkia curvyille sopivia vaatesettejä Mattel on julkaissut?

Aliyah82

Oma Madame LaViniani (Greta) saapui miulle keväällä, ostin itselleni synttärilahjaksi. En itse oikein perusta esittelynukeista, joten alkuperäiset vaatteet lähti ja hää on nyt hyllyllä uudelleen stailattuna :)


Jussi

Osa noista vaateseteistä piti tulla kauppoihin ainakin kahtena kappaleina eli normaaleille sekä curvyille/talleilla/petiteille mutta eipä oo näkyny täällä.

Amazon.comissa on joitain mutta niiden hinnat on luokkaa 30 dollaria per pakkaus. :(

Kiitos tästäkin Mattel

Ja oon muuten sitä mieltä että kyllä curvy-nukeilla pitäisi olla hieman kookkaammat rinnat jotta ne olisi sopusuhtaisempia vaikkakin tykkään niistä kovasti nytkin

Aliyah82

Madam LaVinia on rinnakkaampi kuin nää playline nuket. Myös se uusi tumma curvy tyttö (Look?) on samalla kropalla ja rinnakkaampi.

Sitten odottamaan että missä vaiheessa Mattel tajuaa tehdä vaaleita Curvyja jointattuina tai mtm-kropilla...   ::)

Tutu

Kiinnostaako ne curvun vaatepakkaukset? oon jenkkeihin nyt menossa, en noista mitään tiedä mut linkittäkää kuvaa et mikä kiinnostaa jos raahaan sieltä suomeen myyntiin jos löytyy helposti lelukaupasta eikä viä tilaa liikaa.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Jussi