90-luvun Barbiet

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 27, 2013, 04:07:06

« edellinen - seuraava »

Iidula

Täällä näkyi monta tuttua, mutta ei varmaan yhtään samanlaista kuin itsellä, täytyy koittaa kuvata nuo omat joskus.. Tuo jolla on mekossa niitä meikkejä, löytyy blondina vaaleanpunaisella hameella, mutta ne meikit haisi niin pahalle että leikkasin sen mekon pois ja nyt sillä nukella on tyhmä muovinen vaaleanpunainen rengas lantiolla.. Pitää joku pelastus keksiä.  :D Ihanaa miten joillain löytyy ihan avaamattomia pakkauksiakin!

Morticia74

Lainaus käyttäjältä: karrieerik - heinäkuu 09, 2013, 15:06:45
Seuraavana esittelyvuorossa olisi Angel Lights Barbie vuodelta 1993 (kiitokset Jasmiina2:lle :hug: )



Nuken hameen alla on iso muovinen kehikko jossa on valoja, ja ostaessani nukkea en tiennyt toimiiko valot enää. Nuken mukana tuli johto jossa on amerikkalainen pistoke. Sain hankittua oikeanlaisen adapterin, pistorasian ja nuken johdon väliin piti laittaa himmennin, koska Suomessa on korkeampi jännite kuin Amerikassa, ja sain lopulta nukkeen valot :dance-to-the-groooowe:



En tiedä onko valot niin kirkkaat kuin pitäisi, koska välissä on himmennin kun oikeanlaista muuntajaa ei vielä löytynyt ::)


Tuo on upea!  :hbeat:

Aliisa

Iidula, Se nukke on varmaankin Twirlin' Make-Up Barbie, minullakin on se ja siltä myös puuttuu se hameosa. Se hameen pidikelieriö tuo kieltämättä vähän haastetta asuvalintoihin.

Natha


Susannak

Voi mitä muistoja tuleekaan mieleen kun selvää tätä ketjua! Upeita!  :cuteyes:

Nukkebuumi

Jee, vihdoin tän keskusteluketjun ansiosta löytyi se Barbie mikä oli mun eka aito Barbie (jos oikein muistan): Expressions Barbie! Muistin tarkalleen miltä asu näytti, mutta nimestä ei ollut tietoa. Nyt vaan metsästämään kyseistä nukkea.

Ihanan nostalgisia noi ysäribarbit, melkeinpä parhaat muistot lapsuudesta liittyy niihin.

Tutu

Mulla olis myydä ainakin sen mekko  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliisa

#127
Nukkebuumi, Jos se oli Suomesta ostettu Barbie, se on varmaan ollut kyseisen nuken eurooppalais-versio. USA:ssa se oli nimellä Special Expressions Barbie ja Euroopassa nimellä Fashion Play Barbie (1990). Jos tarkoitat tätä nukkea:
http://www.barbievalues.com/showbarbie.aspx?barbieid=3946

Mä oon noiden Fashion Play nukkejen suuri fani. Muistan vieläkin niin elävästi, kun niitä oli kaupoissa myynnissä silloin 90-luvulla. :smiley:

Tutu

Mää en jotenkin muista noita yhtään. nätti se kyl oli. harmittaa ku tulia nnettua se sille muksulle, varsinkin kun se ei osannut arvostaa sitä yhtään; piti rumana. 
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Miiuli

Fashion play Barbie -91

Aliisa

:Look_Up: Oi, tuo Fashion Play Barbie. :blush: Muistan vieläkin, kun aikoinaan olin tosi iloinen, kun löysin sen kirpparilta alkuperäisissä vaatteissa. Tuo on muistaakseni myös juuri se Barbie, jota lapsena olin miettinyt ostavani, mutta säästöt eivät riittäneet. Taisi maksaa 39mk silloin, mutta jäi ostamatta, kun en saanut sen verran säästettyä. Ainoat "tulot" taisi silloin olla viikkoraha 5mk ja sitten rikkaruohoja kitkemällä sain muutamia pennejä vanhemmilta. :D