Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

avotuli

Jeh. Se on tähdättävä ostoksilla Sittariin. Thänks! Raportoikaatteen kiits.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nata

Jahaa! Kai se on sitten itsekin käytävä tilanne tarkistamassa, tosin mulla on tiettyjä epäilyksiä kyllä meidän Cittarin suhteen, mutta onhan täällä lähialueilla muitakin. Kai näitä sitten on oltava muuallakin, ainakin hyvin pian: Prisma, BR, TRU...? Hinnat  varmaan sitten about samaa luokkaa kuitenkin keskenään. Ja toivottavasti on muitakin naamoja kuin perusblondia!
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Voihan nenät! Minä olen nukkeostolakossa ja nämä tulivat nyt Suomeen! Ainoa hyvä asia on se, että te ostelette näitä ja saan sitten katsella paljon kuvia!  :aplause:

Vivi

Lappeenrannan Cittarissa oli noita myös, kaikki neljä. Blondia ja brunettea löytyi kaksi molempia ja tummaihoista ja aasialaista yksi.
If it makes you happy...

Adalmina

Vaasassa ei tietenkään kummassakaan sitarissa ollut  :head-to-the-wall:

Nata

No pakkohan se oli valita päivän vaunuttelureitti menemään Cittarin leluosaston kautta :rofl: ja siellä oli kuin olikin kaikkia neljää valittavissa!  :shock: Kerrankin positiivisia yllätyksiä meidän lähi-Cittarin suhteen! Nämä tuli meille, maksoi mitä maksoi, mutta ainakin mä nyt sain nämä! Ja kivempi, jos vaikka kuvaakin joskus jotain, että on kaksi kuin yksi.  :cuteyes:



Kira ilmeisesti on liimapää, luki jossain (?)... Toivottavasti ei se(kin) ala pukkaamaan liimaansa pihalle, riittäis jo noi potilaat sitä osastoa...  :blaah:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Xara

Sattuuko joku tietämään, osuuko tuolla tummahipiäisemmällä kropan väri yksiin Mattelin Disney Pocahontasin kanssa? Olisi yksi pää vailla kroppaa. :D

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Xara - helmikuu 16, 2016, 08:19:09
Sattuuko joku tietämään, osuuko tuolla tummahipiäisemmällä kropan väri yksiin Mattelin Disney Pocahontasin kanssa? Olisi yksi pää vailla kroppaa. :D

Vinkki, ota pää kauppaan mukaan ja vertaa. Mäki oon monet kerrat vertaillu pään kanssa kropan väriä kaupassa   :rofl:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Marianne

#38
Kertokaas sitten kun bongaatte noita Helsingissä tai muualla pk-seudulla. Mua kiinnostaisi eniten juuri nuo kaksi mitkä Natalla on.  :Look_Up:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Täti Monika

Tiedoksi: Heinolan sittarissa ei ole vielä näitä- kuulemma joskus maaliskuussa tulee seuraava nukkesatsi.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

kitecat

Mä en vaan voi ymmärtää, miksi kaikkiin Cittareihin ei voi tulla samat nuket samaan aikaan  :shock: Aivan hullua, että asuinpaikka vaikuttaa siihen, millon saa jotain tiettyä tavaraa jossain tietyssä liikkeessä. Siksipä musta Lidl- konsepti on tosi reilu: kaikissa myymälöissä on samat tavarat myynnissä, samaan aikaan ja samalla hinnalla.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

DarkJedi

Täällä Kuopiossa on kaksi Cittaria ja kummassakin on ihan eri leluvalikoima.

sininen

Kitecat, niin hullua kun se on niin noin se vaan menee. 15 vuotta sitten cittarit oli jaoteltu leluvalikoimien koon mukaan useaan eri luokkaan. Pirkassa kuvatut lelut löytyivät kaikista, mutta muuten myynti ja myymälätilan koko sanelivat sen mitä missäkin myytiin. Vaikka tuo nukke olisi täällä suosittu, se ei välttämättä ole mikään myyntihitti eikä näin päädy kuin isompiin marketeihin. Mutta mene ja tiedä. Soita paikallisen myymäläsi vastaavalle ja tilauta niitä sinne?

Lidleissäkin vaihtelevat rompepuolen valikoimat ihan valtavasti. Helsingin kurvissa ei ole mitään tavaraa, Malmilla osa valikoimasta ja Herttoniemen ja Tammiston jättihalleissa kaikki mahdollinen ja vielä vähän enemmänkin.

Xara

Ei ollut nukenpää mukana niin ei voinu vertailla! :D

Kävin Espoon Sellon Cittarissa. Siellä oli 2 blondia, 2 brunettea ja 1 molempia muita. Bruneteissa oli molemmissa vikaa, höh! Toisella oli huulet printattu vähän liian alas niin että ylähuuli näytti omaan silmääni typerältä, ja toisella oli poskessa ja käsivarressa jotain likaa. Ostin sen mustan minkä halusinkin, ja aasialaisen kun en osannut päättää haluanko sen vai en. :P Kai siitä aina eroon pääsee!

Jäi siis vieläkin Pocahontasin sävy vertaamatta kun ne pikkuvikaiset nuket ei minulle kelvanneet! Blondeistakin toisella oli mielestäni naaman maaleissa pientä häikkää.

Adalia

Täytyypä tilipäivänä (viikon päästä!  :neurotic:) tsekata Lahden Cittarit...
Life in plastic
It's fantastic!