ITBE eli Integrity Toys Basic Edition

Aloittaja Milo, tammikuu 05, 2016, 21:05:47

« edellinen - seuraava »

Milo

En löytänyt ITBE-nukeille omaa ketjua joten ajattelin aloittaa sellaisen (saa yhdistää toiseen, jos koette että tämä sopisi jonkin muun ketjun alle!).
Ostiko kukaan muu ITn joulun grab box tarjousta? Niille jotka ei ole siitä kuulleet, niin kyseessä oli tarjous jossa 80 $ sai yhden satunnaisen ITBE nuken kahdeksasta eri vaihtoehdosta. Mukaan laitettiin summa mutikassa ITn vaatteita, asusteita, kuulemma jopa extra nukkeja. Itse sain omani eilen ja en voisi olla tyytyväisempi. Katsoin ensin että nukke on AA mutta taitaakin olla latina. Ensin vierastin hiukan kasvoja, mutta nukke on vaan parantunut mun silmissä tässä toisen päivän aikana. Mukana sain Poppyn villakankaisen asun.  :peukku:
Tässä pari kuvaa uudesta ihanuudesta...



Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

harakka

Yhden tilasin ja sain miltei ainoan jota en olisi halunnut, blondin Finleyn. Nukke on tietenkin oikein kaunis, mutta sellainen hymyilevä Barbien oloinen jollaista en halua IT:ltä, niitä kun saa ihan lähimarketista murto-osalla siitä hinnasta jonka tämä tuli postituksineen ja tulleineen maksamaan.

No, jos jossain vaiheessa innostun saatan laittaa nukelle ainakin uudet hiukset, ehkä se sitten miellyttää enemmän.

Marianne

Mä en tilannut yhtäkään niistä grab boxeista. Ihan nättejä nukkeja, mutta ei mitään pakkohankintoja. Oikeastaan ainut, jonka olisin halunnut, oli Darla. Jos olisin tiennyt, että sen saan, niin varmaan olisin ostanut yhden. Harkitsin vielä siihen asti kun alkoi näkyä mitä ekstroja paketeissa oli. Sitten lopahti mielenkiinto ihan täysin, kun ei ne mun mielestä olleet kovin ihmeellisiä; lähinnä DG-asusteita ja sitten joissakin harvoissa paketeissa sellaisia vanhoja hienoja FR-asuja, jotka ei sovi niille kroppatyypeille mitä mun nukeilla on.

Minkä Poppyn asun sait, Milo?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

harakka

#5
Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 06, 2016, 10:37:18
Harkitsin vielä siihen asti kun alkoi näkyä mitä ekstroja paketeissa oli. Sitten lopahti mielenkiinto ihan täysin, kun ei ne mun mielestä olleet kovin ihmeellisiä; lähinnä DG-asusteita ja sitten joissakin harvoissa paketeissa sellaisia vanhoja hienoja FR-asuja, jotka ei sovi niille kroppatyypeille mitä mun nukeilla on.

Joo, mä sain sen DG Chill Factor asun muunnelman ruskeansävyisenä, Tookan sandaalit (joista olin ihan iloinen) ja sitten surkean DG pakkauksen, jossa on sähkönsiniset muoviset korkkarit, jotka ei pysy jalassa, sininen vyö ja hattu sitä karseeta DG mallia jota on käytetty ainakin Electro Pop Daylen ja Free Spirit Jettin asuissa. Pakkausta en ois edes ilmatteeksi ottanut, se on oikeasti huonompi kuin kämäsin playline asustepakkaus.

Mun mielestä oli vähän huijausta mainostaa ekstroja irtonukeilla ja vanhoilla löydöillä ja sitten valmistaa ne DG tweed asut ja varmaan myös sandaalit ihan näitä pakkauksia varten, joten suurin osa sai samat jutut. Jos ne ei satu miellyttämään niin niistä on varmaan vaikea päästä eroon vaihtamalla tai myymällä, kun markkinat tulvivat niitä.

Ostin omani heti kun ne tulivat saatavaksi, mutta olisi kannattanut odotella hetki ja harkita pitääkö suurimmasta osasta nukkeja ennen kuin ostaa. Innostuin itse juuri niistä ekstroista ja pettymys oli melkoinen kun pakkaukset alkoivat saapua ja niissä oli sitä yhtä ja samaa.

Alice

#6
Mä en ostanut noita grab boxeja kun sieltä olisi kuitenkin tullut sellainen nukke ja tavaraa mistä en tykkää ja yritän nyt pitää tiukkaa ostoslinjaa. En ennakkotilannut edes Elisea, koska ei se kuitenkaan ole sen tyylinen nukke joka mun olisi pakko saada, vaikka tosi upea onkin.

Onko IT tosiaan valmistanut uuden erän niitä DG-asuja tätä varten? Luulin, että  grab boxeissa olisi vaan ylijäänyttä tavaraa menneiltä vuosilta.

Milon ITBE näyttää kyllä tyylikkäälle leidille, taitaa olla se Monogram-kasvomuotti?

Milo

Kiitos kaikille, onni oli tosiaan myöten tämän nukkehankinnan kanssa vaikka ostin sian säkissä. Tän lisäksi olisi oikeastaan vain se punatukkainen miellyttänyt mua. Mutta oheistuotteet olikin sitten pienoinen pettymys.
Itsekin kuvittelin mainonnan perusteella että voi saada vaikka mitä aarteita, kun IT tyhjentää kaappejaan ja komeroitaan noihin grab boxeihin, mutta ehei... Se asu minkä sain, olikin siis näköjään toi DG Chill Factor - paketissa luki vaan että sopii Poppyille ja DG:lle. Sain sen vaaleanvihreän minihameella. Päätyy ehkä myyntiin jossain vaiheessa, ei oo mun makuun. Sitten oli mustat korkkarit, jotka oli ihan asialliset. Muutoin ylimainostettu tempaus - oli varmaan enempi pettyneitä kuin positiivisesti yllättyneitä.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.