Paljon barbeja, lähinnä varmaan 90-l +petra, my scene *paljon kuvia*

Aloittaja Hunajasieni, joulukuu 16, 2015, 16:09:19

« edellinen - seuraava »

Xara

Lainaus käyttäjältä: Xara - joulukuu 17, 2015, 17:57:09
Hmm, ainoa Arieleistani, jolla on nuo samat silmät, on tuo todella pitkätukkainen Whale of a Tale Ariel.

Olinhan sentään yrittänyt auttaa tuon Tyco-Arielisi tunnistamisessa, en vain ollut muistanut tätä ketjua! Mutta tietämykseni ei ole tuosta aiemmasta viestistäni ikävä kyllä kasvanut. Tässä kuitenkin kuva Whale of a Talesta!


Hunajasieni

Juu niin olit. :3
Onko sulla hänestä kasvokuvaa? Joo, asu ja tukka on vääränlaiset, pyrstö tuli vastaan kun viimeksi kävin kaivelemassa laatikoita, niin siitä pitäisi nyt sitten ottaa enää kuva. Bikinit oli ne perus simpukat.

Olen myös pohtinut sitä otsatukat puutetta, että onko mitenkään mahdollista että sellainen nukella olisi ollut vaikka nyt ei näyttäisi olevankaan? Minusta se on todella outoa koska olen ainakin ymmärtänyt ja kokenut että pienikin otsatukka on todella hankala yrittää saada hukkumaan muun tukan sekaan.
Entä sitten miten mahdollista olisi että nuken valmistuksessa olsii yksinkertaisesti ollut virhe, eikä otsista olisikaan esim koskaan tytölle leikattu?
Odointahan on se että muistelin että tytöllä se otsis olisi.

Marianne

#17
Lainaus käyttäjältä: Xara - joulukuu 17, 2015, 17:57:09
Hmm, ainoa Arieleistani, jolla on nuo samat silmät, on tuo todella pitkätukkainen Whale of a Tale Ariel. Se tuli mustavalkoisessa pyrstössä (pinkit evät) ja sillä on maahan asti ulottuva paksu tukka sekä mukana tuli myös valasystävä ja joku uimahärveli. Sillä on myös otsatukka. Eli ei ole tuo sama nukke! Silmät näytti vaan tutulta kun on nuo samat kuviot, pinkki luomiväri ja sininen rajaus silmän alareunassa.

Tosiasiassa en ole varma, onko oman Arielini nimi tuo Whale of a Tale... Se tuli valaan kanssa minulle, mutta tosiaan on tuollainen pitkätukkainen versio. :cuteyes: Yleisempi versio taitaa olla lyhyttukkainen, kuten tässä vanhassa videossa. Näitä Arieleja on kyllä niin loputtoman monta erilaista, että en ota näistä mitään selvää. En ole kovin hyvä asiantuntija näiden kanssa, satun vain omistamaan 8 kpl sarjan nukkeja ja jotain roinaa.



En usko, että sun pitkätukkainen versio on Whale of a Tale. Mulla on se, ja sillä on selvästi lyhyempi tukka. Näyttää tuolta:

https://www.flickr.com/photos/skyler_ellis/10172258186/in/photolist-9HmrKZ-eZCoGn-aCDguR-9MX6iw-9AcVxB-9VFB7i-nFFN54-93g8vk-9AYWjH-RP1DKG-9rVTvP-guTtXQ-fcAd5a-fcAcnx-9A9Fqt-fcAg72-dctk47-guT31t-9ZG1F2-mJfsnd-fcQyLL-a41aam-rdER48-am9PJM-8ZB1i1-NNyZg7-N23YnW-9rV48c-dgbTqP-e9osBc-s1ajbv-eG7RQz-cqtdkW-fcQwyh-pkCjef-e9yvrf-btzudC-dxTvCE-e86qRZ-qkbZYe-porhQF-q3CAEo-pocLyL-qRaDan-q3DopS-9qeiKZ


Muistan kyllä lapsuudesta sellaisen pitkätukkaisenkin Arielin. Pyrstö oli vihreä ja sillä oli ne lilat simpukkabikinit. Sellaisen olisin halunnut, koska mun Arielilla oli mielestäni väärän värinen asu. Mistä lie keksitty sille nuo mustavalkopinkit bikinit ja pyrstö? :chuckle: Muistan myös, että yksi Ariel tuli hääpuvussa Ericin kera. Siskollani oli sellainen normaaliasuinen Eric.


Tässä yksi pitkätukka, joka on varmaan se mitä aikoinaan himoitsin ja se nukke mikä sulla on:

https://www.flickr.com/photos/135479216@N03/20921180685/in/photolist-xSJw8P-h8eYQb-ek6DLn-ek6ooM-ek6DkT-9zGCTU-ekcpTL-qhUaEM-guRGZ5-vYvGiR-GVTyyj-9zGCB5-ekcptY-ekcpRJ-ekcpAu-pKiyzk-ekc9Aj-GLiAgo-G9HFrQ-ekcpHN-guRJju-qWyuNe-GE3V43-G9HN9h-s1ajbv-NrpFkK-qXfac1-rAN7YU-NrpFET-9AYWjP-9AYWjv-9AYWjH-bbqkA4-8ZDayw-8ZA59n-fM3Zud-b4gn6B-EBvpst-rz2QeH-xgtWm8-wJ9EZe-qyCfyo-P9onYh-qyJq8Q-qWmSqY-rBFdsN-qyEqTY-aG5HM4-8ZxW5c-8ZxYYg


Mitä tulee Hunajasienen Arieliin, niin en osaa sanoa mikä versio se on, mutta jotenkin on vaikea uskoa, että siltä olisi alunperin puuttunut otsatukka. Mun mielestä kaikilla 90-luvun Arieleilla oli otsatukka. Kuolasin niitä aika paljon silloin lelulehdistä.  :D Olisiko mahdollista, että sen olisi joku leikannut tai nyppinyt pois?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Hunajasieni

Nukke on aina ollut omani, joten en usko että siihen kukaan muu on käsiksi käynyt. Jos tukkaa olisi nypitty pois niin sillähän pitäisi olla sitten tyhjää rei'issä? En muistaakseni sitä ole nyppinyt, olen aina lapsena ollut tarkka nukeistani (ja uuttahan ei saanut jos vanha tärväsit). Olen tasan yhdeltä nukellta leikannut hiukset enkä sen jälkeen enää tehnyt samaa koska lopputulos ei ollutkaan haluamanilainen.  ::)
Eli se siinä ongelmana onkin kun mielestäni sillä oli otsis, mutta nyt kun katon niin mitäs kummaa. Nuket eivät myöskään ole ollut kenelläkään sukulaisella tai muulla minun ja siskon jälkeen, eli varastossa on olleet, niin ei ole kukaan päässyt sitä myöskään tärväämään minun jälkeeni. Pitänee kaivella tyttö hollille ja täikamman kanssa selvittää miten tuo tukka on tollainen.

Omalla Arielillani ei ole mielestäni tukkaa leikattu, eli se ei ole tuollainen nilkkapituinen ollut.
Ajattelin aina että ne oli samaa julkaisuperhettä kuin siskoni blondi Arielin sisko, sillä oli kiharat blodit hiukset ja ihan erilainen kimaltava pyrstö, mutta nukke ei valitettavasti ole mulla tällä hetkellä niin siitä ei ole kuvaa. Mutta kun kuulostelee miten miljoona erilaista Arielia on tehty, niin ihan hyvin kyllä voivat olla eri sarjaa...  :naamakämmen: