Happy Holidays barbiet

Aloittaja Tutu, marraskuu 04, 2015, 20:29:38

« edellinen - seuraava »

Tutu

Tänne kaikki Happy Holidays-barbiet ja niihin liittyvät kuvat ja keskustelut  :photo:  :aplause:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

#2
^Voi ihmetyksen kauhistus kun ovatkin upeita! Tää on kaunis nukkesarja, näillä nukeilla on aina niin nätit vaatteet  :hbeat: Fiksua pitää laatikoissaan, nuo puvut vie hirveästi tilaa...

Mun lempparit on tietenkin kasarit  :cuteyes:  1988 (onpas kuvassa oudot värit/kontrastit) ja 1989, jonka valkoisesta mekosta tykkään ihan erityisesti:

Happy Holidays Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Happy Holidays Barbie 1989 by Silky, on Flickr

1991 AA ja 1997, jolla onkin muuten jo Shani-kroppa, ovat tässä yhteiskuvassa, Nukkenurkan joululahjaswappia esittelemässä:
Nukkenurkka´s advent calendar by Silky, on Flickr

Sarja muuttui jossain välissä Holidayksi... Niistä mulla on 4 ModelMusea; "joulupukkimekkoinen" 2007, hopeamekkoinen 2008, vaaleanpunamekkoinen 2009 ja puna-valkomekkoinen 2010. Tajusin just että mulla ei olekaan niistä kuvaa...  :photo:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Jasmiina2

Happy Holidays nuket on kyllä upeita.  :cuteyes: Muistan että jo joskus 6-vuotiaana katselin niitä kaupassa, mutta jostain syystä en vieläkään omista yhden yhtä.  :eieieiei:

Silky

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - marraskuu 06, 2015, 20:46:00
Muistan että jo joskus 6-vuotiaana katselin niitä kaupassa

Sama juttu  :D Tuo punapukuinen 1988 on mun lapsuuden nukke; sain sen joululahjaksi, taisin olla ekalla luokalla. Nukella on kaikki korut ym. tallella - se oli niin upea että siitä täytyi pitää hyvää huolta  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Tuo irtonukkenihan on eri holidays kun mitä kantaa yllään eli tuo puku ei siis taida olla hänen. Samaten tuosta 1990luvun holidaysin mekosta on kimalteet hävinnyt? Paketissa on pieni aukko-lommo.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

tokkopahka

Tämä puku on mielestäni upein koko sarjasta. Näin sen joskus Stockmannilla ja ihastuin  :blush: Sittemmin on tullut ostettua nukkekin  ::)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Tutu

Upeita Silkyllä ja Tokkopahkallakin. Tajusin just, että tuo mun irto holidays on tuo sama kuin Silkyn 1989 Holidays-nukke. Nyt tarvisi siis hommata toi "oikea" hame ja oikea nukke  :smiley: sudenkuoppa on valmis  :naamakämmen:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Silky

Lainaus käyttäjältä: Tutu - marraskuu 07, 2015, 12:38:12
Tajusin just, että tuo mun irto holidays on tuo sama kuin Silkyn 1989 Holidays-nukke.

No niinpäs onkin kun tarkemmin katsoo  :D

Tokkopahkan silkillä todella kaunis puku! Hurjan tyylikäs, vähän toisenlainen kuin moni näistä joulupuvuista  :D 
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Näin eilen stocmannilla tämän vuoden "Holiday" barbien. Oli niiiin pliisu näihin muihin verrattuna, jota 80-90-luvulla oli. ja hintaa 75€??? Huh huh. Hame näytti huonolta materiaalilta eikä nyt kovasti ollut kehumista itse barbiessakaan.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Illuusia

Sitä samaa olen tässä vuosien mittaan ihmetellyt - laatu laskee ja materiaalit halpenevat entisestään. Punainen ohut hötökangas tai hopeista halpaa ja kovaa tekokuitua... Nukkekin näyttää laaduttomalta ja mitäänsanomattomalta. Ja pukujen mallitkin mitäänsanomattomia. Kertakaikkiaan aivan eri meininki kuin aiempina vuosina, mutta hintaa löytyy kyllä. Ja vielä laatikotkin aivan kevyitä, tietysti, sopii kuvaan... Yleensä mä en valita näin paljon :gonna-cry: Mutta tässä tapauksessa kyllä...

Täällä meillä päin nuket ovat pysyneetkin hyvin hyllyissään :) Eikä sellaista alea (kai) tulekaan, että minä ostaisin.

talo-i-sa


Hilja

#13
Tämä on ensimmäinen Happy Holidays Barbieni (2015). Ihastuin juhlapuvun tummanpunaiseen sävyyn.

Joulu meni menojaan ja  :barbie: on nyt pukeutunut aamutakkiasuun :smiley:




Leikkiä ikä kaikki

Illuusia

Nukke on kyllä viimisen päälle edukseen ja Hiljan kuvaamo on tehnyt upeaa työtä  :aplause:

Ihanat valot ja pehmeät sävyt - ja aamutakki ja korut ovat kyllä tyylikkäät tässä  :smiley: