Barbie joulukalenteri kaupoissa

Aloittaja hensku-96, lokakuu 14, 2015, 20:28:44

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Tilasin tänä vuonna Barbie tavarakalenterin Saksasta. Toissavuonna tilasin myös ja silloin oli niin iloinen yllätys, että tilasin taas. Mielestäni siinä sakasalaisessa versiossa on laadukkaammat tavarat kuin siinä mitä Suomessa myydään. Kun viime vuonna ostin sen Suomen version niin siinä oli paljon vaaleanpunaisia tavaroita. Niin tuossa saksalaisessa on tosi paljon muitakin värejä. Ja värit on vähän "rauhallisempia", ei niin kirkkaan värisiä tai "muovisen" näköisiä. Tuo on toki vain minun mielipiteeni. :smiley: Tänään luukusta tuli Barbien piparkakkutalo. :blush: Se on muovia, mutta semmoista "mattapintaista".


tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jussi

Tosi hieno piparitalo :)

Millainen kalenteri on kyseessä? Pakko udella koska tuommoset ois kivoja omissakin kokoelmissa.

Aliisa

#34
Se on nimeltään Barbie Adventskalender, vuodelta 2008. Niitä on tosi harvoin saatavilla, mut just nyt näyttäisi Saksan eBayssä olevan yksi sama vuoden 2008 kalenteri:

http://www.ebay.de/itm/ADVENTSKALENDER-BARBIE-CHRISMAS-CALENDER-ADVENTS-CALENDER-OVP-PINK-MADCHEN-/201728923682?hash=item2ef7fb1822:g:80UAAOSwiONYOByk

Mun edellinen kalenteri oli myös vuodelta 2008, mutta siinä oli erilainen kuva ja erilaiset yllätykset. Mulla olisi itseasiassa yks semmonen ylimääräisenä vielä muoveissa. Ajattelin pistää ens vuonna joulun alla foorumille myyntiin. :smiley:

Mä en oikeen tiedä mikä systeemi noissa kalentereissa oli ja milloin niitä valmistettiin. Oon nähnyt niitä vain kaksi ja molemmat on vuodelta 2008. Ne on kokonaan saksankielisillä teksteillä, eli on varmaan vain ollut myynnissä Saksassa.

Ja nuo on sikälikin kivoja, kun niissä ei ole sitä "spoilauspaperia" mukana, ettei tarvi pyytää kaveria heittämään se roskiin. :D Jos siis ei halua nähdä kalenterin sisältöä etukäteen. Kalenterin sivussa on joku irrallinen kortti, jossa on muutaman tavaran kuva, mut en tiedä onko ne kalenterin sisältöä.

Edit. Löytyi vielä toinenkin kappale samaa kalenteria, jos monet haluaa tilata. :smiley:
http://www.ebay.de/itm/ADVENTSKALENDER-BARBIE-CHRISMAS-CALENDER-ADVENTS-CALENDER-OVP-PINK-MADCHEN-/201728920498?hash=item2ef7fb0bb2:g:lVkAAOSw-0xYOBht

rainbowie

Itsekkin tänään kävin kaupoilla ja löysin kalenterin -50%! tottakai se lähti matkaan, laskiessani nuo tavarathan tulis vaan kalliimmaksi ostaa erikseen  ^^

Aliisa

Onko kukaan nähnyt vielä tämän vuoden Barbie-joulukalenteria myynnissä missään (kalenteri, jossa mukana Barbie-nukke ja luukuista tulee Barbie-tavaroita)? En ole nähnyt missään kaupassa ja netistäkin olen tuloksetta etsinyt. Toys"R"Us- ja BR-Lelut -sivuilla on maininta kalenterista ja hinta, mutta siellä lukee vain, että ostettavissa myymälästä, mutta sitten en löytänyt mainintaa, että mistä myymälästä niitä voi ostaa.

Ihan kuin mulla olisi hämärä muistikuva, että viime vuonna Barbie-joulukalenteri tuli kauppoihin myyntiin aika viime tippaan marraskuun loppupuolella. Mietin, että voisko Mattelilla olla niiden suhteen hidas toimitus tai jotain (?).

Saksan Ebaystä sen saisi kyllä tilattua, mutta postikuluineen hinta on melkoisen korkea mielestäni, 55,49 €. Tosin sieltä voisi ostaa myös Barbie cosmetics calendar. Sen sarjan kalenteri mulla oli jonain vuonna. Ne on ihan kivoja, kun sieltä tulee kaikkia pikkuisia Barbie-logolla varustettuja meikkejä yms tavaraa.

tokkopahka

Kuulemma Tokmanista on löytynyt ja hinta oli 35 euroa
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Aliisa

:Look_Up: No jopas, kävin tällä viikolla Tokmannilla, mutta en nähnyt. Ehkä en vaan sitten katsonut tarpeeksi tarkkaan. Nettisivuilla ei ollut mitään mainintaa vielä. Käynkin ensi viikolla uudestaan. :smiley:

Vähän off topic, mutta monissa kaupoissa kyllä vähän harmittaa joulukalenterien sijoittelu. Esim. isoissa marketeissa ne voi olla sijoiteltu ympäri kauppaa. Hirveen vaikeaa sitten asiakkaan näkökulmasta, kun haluais nähdä kaikki joulukalenterit kerralla, että sitten voisi päättää minkä niistä ostaa. Suklaakalenterit makeisosastolla, paperikalenterit kirjaosastolla, meikkikalenterit meikkiosastolla ja muut kalenterit milloin missäkin tai vähän siellä täällä. Muistaakseni joskus kävi niin, että ostin yhden kalenterin ja sitten myöhemmin toisella osastolla huomasin olevan vielä kiinnostavamman kalenterin. Enkä ollut sitten ennen katsonut sieltä, kun en tiennyt, että niitä voisi olla sielläkin osastolla.

Aliisa

Kävin Tokmannilla uudelleen, mutta en löytänyt Barbie-joulukalenteria. Tietääkö joku, onko Barbie-kalenterit leluosastolla vai jollain muulla osastolla? Onkohan niitä tulossa muihin kauppoihin myyntiin? :smiley:

tokkopahka

BR-toyssa on kanssa nähty. Toivottovasti löydät sen  :hug:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ivla

Kävin tänään Tokmannilla ja :barbie:-kalenterit olivat kassojen vieressä kaikkien muiden tavarakalenterien ja suklaakalenterien kanssa.


Ivla

Voin diilata kalenterin mutta sitten hintaan tulee postarit päälle eli ehkä kannattaa vielä etsiä :)

Aliisa

:Look_Up: Kiitos Ivla. :blush:

Huomasin muuten juuri, että nyt noita on tullut myyntiin nettiinkin: Toys"R"Us nettikaupassa 33,99 € ja ilmainen toimitus tällä hetkellä.

Jussi

Miä kävin Kööpenhaminassa ja Malmössa viikonloppuna ja koitin sieltä etsiä tän vuoden kalenteria kun ei oo näillä kulmilla näkynyt. Onneksi ei löytynyt sieltäkään kun tuo on niin julmetun iso että ois ollu vaikea tuoda se Suomeen.

Tänään aamulla ajattelin tilata sen sitten Saksasta mutta onneksi huomasin että sitä saa halvemmalla BR-leluista ja niinpä reippaana poikana kävelin sen ostamaan.