Barbie joulukalenteri kaupoissa

Aloittaja hensku-96, lokakuu 14, 2015, 20:28:44

« edellinen - seuraava »

kuuma92


Silky

Osaiskos joku vastata sopiiko noiden kalentereiden kengät muusille / silkeille, joilla siis on isompi tuo kengänkoko?  :D Epäilen että eivät sovi...
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Hunajasieni

Eli ihan paskaa puhui mulle. :D On se hienoa. Ja minulla jäi vielä hyvä kuva, oli niin mukavan oloinen mies.  ::) Hmph. Ei sillä, hinnat eivät houkutelleet ostamaan muutenkaan.

Valitettavasti verkkokauppa myy jo ei oo:ta. :(

Puppeteer

Ei sitä joulukalenteria ole näkynyt Prismassa, tai Cittarissakaan. Prismasta olen pari vuotta sitten sellaisen ostanut, joten vähän yllätti, ettei nyt ollut.

Ninni-doll

Toi adlibriksen on viime vuoden. Ite muistin koko kalenterin vasta nyt.

DarkJedi

Tytöillä on tuo tämän vuoden kalenteri, ostin maanantaina Kuopiosta Partasen lelukaupasta jossa noita oli vielä reilusti.

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Layla

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 03, 2015, 07:16:51
Toi adlibriksen on viime vuoden. Ite muistin koko kalenterin vasta nyt.

Tilasin AdLibrikseltä ja se ei ollutkaan tuo niiden sivuilla oleva, minkä lähettivät, vaan ilmeisesti tämän vuoden eli samanlainen mitä BR-Lelut myi. Mulle sinänsä sama, sillä tää on mun eka Barbie-kalenteri  :peukku: Vähän turhan paljon pinkkejä pikkutavaroita, mutta kyllähän tuo suklaakalenterin voittaa :D

Jussi

Ite oon ollu tyytyväinen tän vuoden kalenteriin vaikka pinkkiä tavaraa riittääkin... Mietin jo että vois ostaa alennusmyynnin alennuksesta toisen niin sais toisenkin nukkeläppärin. Ainahan niitä voi maalata toisen väriseks.  :D

Aliisa

Ilokseni huomasin tänään, että paikalliseen K-Citymarkettiin oli tullut myyntiin Barbie-tavarakalentereita. :aplause: Olinkin jo vähän ihmeissäni, kun mistään kaupasta en ole noita löytänyt. Harmi vaan, että olin ehtinyt jo tilaamaan kalenterin netistä. Olisiko Mattel hidastellut tänä vuonna jostain syystä kalenterien jälleenmyymisessä, kun tulivat näin "viimetippaan" myyntiin. Muiden valmistajien kalenterit ovat kuitenkin olleet jo pidempään myynnissä. Vai eikö Barbie kalenterit enää myy niin hyvin? :gonna-cry: Sitä olen pahoin pelännyt, mutta toivottavasti olisin väärässä. Jossain vaiheessa tuntui, että ainakin Barbien suklaakalenterit olivat ulkonäöllisesti vähän liiankin "neutraaleja" kun ei niissä ollut oikeastaan paljon mitään jouluista. Luulisi lasten haluavan, että joulukalenterin pitäisi olla jouluisen näköinen. Uusin tavarakalenteri oli ainakin tosi jouluinen. Toivottavasti Barbie kalentereita ostetaan edelleen. :peukku:

Ninni-doll

Aliisa, oliko vallan tämän vuoden kalenteri? Mulla on muuten yhä 1 kalenteri tuolla jossain paketissaan, kun äitini oli ostanut yksi vuosi. ja se oli sellainen, joka mulla jo oli ollut. Sen kyseisen vuoden kalenteria ei sitten löytynytkään mistään

Aliisa

Ninni-doll, Juu, oli se tämä uusi tämän vuoden kalenteri missä on kuvassa keskellä lumiukko. :smiley:

Ninni-doll

Loistava juttu, Prismasta löysin tänään kyseisen kalenterin. Samalla tuli ostettua 1 tyttökin, se ihana, pitkä irokeesineito  :aplause:

Puppeteer

Minä ostin tänään Barbie joulukalenterin, kun oli hinta melkein 10 euroa tullut alaspäin.  :aplause: Melkein jäi tämä ostamatta, kun hinta tällä kertaa hirvitti vähän, mutta kiitos alejen, pääsin heti kalenterin avaamisessa matkaan!