Voimassaolevat Säännöt (Päivitetty 25.11.2012)

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 00:59:44

« edellinen - seuraava »

avotuli

Mä jo hätähousuna tekaasin sinne yhden ketjusen BJD:lle, ja uusia saa tietysti tehdä! Alastomuus on ihanaa varsinkin kun kroppa on noin kaunis kuin Lindan androidilla! Saako paljon kuvia please...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Linda S. Irina

Hyvä että tekasit, oli parempi kuin omani! xDD

Voi kiitos!  :blush: Tässä ihan punastuu!

Dolliwood

Nyt tää ihan pölönä kysyy, missä se kirppis-alue on? Ei osu silmään. Mulla olisi näitä ylimääräisiä nukkeja teille tarjota.  :whaddado:

Aliisa

Kirppis-alue aukeaa, kun on kirjoittanut vähintään 5 viestiä foorumille. :peukku:

Dolliwood


Jennijee

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - joulukuu 01, 2012, 17:44:02
Lisätty alkuperäiseen viestiin sääntö suoralinkityksestä:

Kuvien suoralinkitys on sallittua ainoastaan omasta blogista, Flickeristä ja muista photo storage/photo sharing -sivuilta. Tässä lisää tietoa suoralinkityksestä: http://www.enma-daio.net/karaytys/ukk.html#mita

Eli ei kuormiteta toisten nettisivuja suoralinkityksellä. Kiitos. :)

Yritetäänpä taas huomioida tämä asia, uudet että vanhat kanssajäsenet :lecture:

BarbieMania23

Moi!
En löydä uusien jäsenien esittely kohdasta mitään mihin kirjoittaa. Voisiko joku neuvoa mihin esittely tekstini kirjoita? :)

Jennijee



Alice

Kysyn nyt täällä, kun en parempaa paikkaa keksinyt  :smiley: 
Ketkä on foorumin modeja? Ylläpitäjä on Aliisa, se nyt on selvää, mutta ilmeisesti täällä on kuitenkin muitakin, joilla on esim. oikeus siirrellä ketjuja?

Aliisa

Täällä on muutama henkilö, jolla on oikeudet siirrellä ketjuja, mutta en halua julkistaa listaa. Ettei tulisi epäselvyyttä, keneen ollaan yhteydessä ongelmatilanteissa. Eli jos on kysyttävää ylläpidolta, niin vain minä vastaan niistä. :peukku: