MySize Barbie

Aloittaja myrva, toukokuu 31, 2015, 16:59:59

« edellinen - seuraava »

Nata

Lainaus käyttäjältä: kitecat - maaliskuu 12, 2016, 18:27:46
Jollain tavalla tuo on aika pelottava  :neurotic: vaikka sulonen onkin. Eikä tuo yhdennäköisyys kaveriini ainakaan helpota asiaa  :rofl:

No joo kyllähän sitä alussa varsinkin mies vähän säikähti aina ennen kuin tottui, että meillä seisoo joku tyyppi aina jossain nurkassa, mutta kai me nyt on vähitellen totuttu.  :tongue:

Mulla on kans pari nukkea, joista aina tulee omat kaverit / tutut mieleen. Se ikään kuin vaikuttaa sen nuken persoonaan ja on vähän ärsyttävää, vaikka ne ihmiset olis ihan kivojakin tyyppejä. :blaah:

Mun maisan Hello Kitty -kengät on kokoa 20 ja toi valkoinen mekko on 86 cm. Yks trikoomekko taitaa olla peräti 74 cm, koska se on ollu jo loppuvuodestakin Hempalla käytössä, mutta sopi myös maisalle, mut enimmäkseen taitaa olla just noita vähän isompia, eli n. 90 cm. Housut onkin sitten vaikeampia, kun ei noi mittasuhteet ole ihan samat ainakaan kuin meidän ipanalla...  :D Mutta onneksi voi pitää myös vajaamittaisia housuja, eli luulisin, että saan tuolta neidin vaatelipastosta just ottaa parit pieniksi jäävät legginsit nukenhousuiksi, kokoa 68-74.

Onko myrvan 92 cm pitkikset vyötäröltä sopivat? Mä oon varmaan niin vaateahdistuva hsp taas, etten ehkä voi nukellekaan laittaa vyötäröltä löysiä housuja...  :shuting-up:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Minua kiehtoisi nukke, jota voisi kuvata suurinpiirtein normaalikalusteisessa ympäristössä ja jolle saisi lasten vaatteita vaatetukseksi. Olisi vähän eri nukkeillua sellainen! Sitä en tiedä, toteutanko unelmaani koskaan, mutta jos toteutan, niin se todennäköisemin kyllä olisi tämmöinen My Size. Että kiva lukea ja katsella täällä näitä kuvia, vaikken olekkaan tainnut aiemmin tähän kirjoitella..

myrva

Lainaus käyttäjältä: Nata - maaliskuu 13, 2016, 00:05:46
Onko myrvan 92 cm pitkikset vyötäröltä sopivat? Mä oon varmaan niin vaateahdistuva hsp taas, etten ehkä voi nukellekaan laittaa vyötäröltä löysiä housuja...  :shuting-up:

Ovat sopivat, nää on oikeasti tarkoitettu pitkiksi, mutta juurikin istuvuuden takia otin pienempää kokoa ja nyt menevät capreista :wink: Täytyis tsiikailla narulla kiristettäviä pökiä, jos niissä olis istuvampia vaihtoehtoja ihan oikeassa mitassa...


Nata

Toi uus oliskin varmaan mielenkiintoisen näköinen näiden vanhojen rinnalla, kun näyttää tuo pää olevan taas astetta suurempi... Näillä vanhoillahan on aika pienet päät. En ihan heti kyllä lämpene tuolle uudelle.  :eieieiei:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Nata - huhtikuu 16, 2016, 01:41:26
En ihan heti kyllä lämpene tuolle uudelle.  :eieieiei:

Mietin aivan samaa! Noilla on aivan liian isot päät suhteessa muuhun kroppaan. Noilla vanhoilla pää on paljon pienenpi ja se saa koko nuken näyttämään nätimmältä. Ja jotenkin noilla vanhoilla maisoilla on kasvotkin paljon viattomamman ja kauniimman näköiset.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Nata

Maisa ja astetta hurjempi dobermanni?  :rofl:


Kuva: Nutti
"Light up the darkness"
* Bob Marley

sininen

Vai sitten kuitenkin "astetta hurjempi kukkaruukku"? Pitää olla aikamoinen, kun tuo Maisakin on liki yhtiä pitkiä kinttuja.

Puppeteer

Todella ihana kuva! Kunnon vahtikoira siellä. ^^

Nata

Lainaus käyttäjältä: sininen - kesäkuu 02, 2016, 07:11:57
Vai sitten kuitenkin "astetta hurjempi kukkaruukku"? Pitää olla aikamoinen, kun tuo Maisakin on liki yhtiä pitkiä kinttuja.

On ehkä ottanu mallia Tampereen Hämeenkadun kiistellyistä istutusaltaista?  ::) http://yle.fi/uutiset/hameenkadun_elavoittamiskokeilu_ei_vakuuta_tamperelaisia__katso_kuvat_ennen_ja_jalkeen/8119066
"Light up the darkness"
* Bob Marley

sininen

Hirveän vertailukelpoisia nuo ennen ja jälkeen kuvat, kun näyttäisi että elävöittäjät ovat liimanneet puihin lehtiä saadakseen Hämeenkadun elävämmäksi  :tongue: Mutta ihana ja rakas katu - tulee ihan opiskeluajat mieleen  :hbeat:

Takaisin alkuperäiseen aiheeseen.

Merineiti

Ei vitsi, koskahan joku graffititaiteilija käy maalaamassa vihreiksi nuo ruukut - tuli mieleen super mariosta ne putket mistä pääsee maan alle xD

Natalla hyvä kuva, koirakin sopii skaalaan aika hyvin :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;