MySize Barbie

Aloittaja myrva, toukokuu 31, 2015, 16:59:59

« edellinen - seuraava »

myrva

Tästä se lähtee.



Skannasin tunnistuskirjasta kuvan ensimmäisestä MySize Barbiesta.

Adalia

Tollainenkin olisi hauska - paitsi että säikäyttäisi varmaan Barbie-huoneeseen mennessä  :faint:
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Aina tuota meiän Sofiaa hätkähtää jos on siirretty pois normaalilta paikaltaan... paan kuvia joskus.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nata

Lainaus käyttäjältä: Adalia - toukokuu 31, 2015, 18:01:03
Tollainenkin olisi hauska - paitsi että säikäyttäisi varmaan Barbie-huoneeseen mennessä  :faint:

Ite en oo tota omaa takkupäätäni säikähtänyt vielä, mutta mies on jo pari kertaa hätkähtänyt, kun on luullut, että huoneessa on joku. Eikä nukke ole asunutkaan täällä vielä montaa kuukautta, että saa nähdä montako kertaa vielä pitää säikähtää, ennen kuin se oppii, että meillä tuollainen on täällä!  :rofl:

Tuolla ekalla My Sizella on ihan kauniit kasvotkin. Toi mun on (tämä toki vain mun mielipide, joku voi olla toista mieltä) aika karseen näköinen. Se on vissiin vuoden 1994 morsian. Silmiä maalatessa eivät oo osanneet siellä päättää mitä valopisteitä ja värejä niihin laitetaan, niin on sitten päätetty laittaa kaikki...  :blaah: Maalaukset kyllä lähtee vaihtoon jossain kohtaa, se on varma se.

Onko näitä myyty Suomessakin silloin ysärin alussa? Ei ole mitään mielikuvaa asiasta.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

sininen


myrva

Itsekin kakarana tämmöiseen törmäsin, muistaakseni niinkin eksoottisessa paikassa kuin Anttilassa :D

myrva

#6

Kesämuistoja  ^^






Jasmiina2

Ohoh, onpas neiti päätynyt ostamaan kookkaan juoman.  :D Teetkö muuten itse asut tälle jättiläiselle vai ostatko jostain?  :smiley:

Nata

Ihanat kuvat ja asu sopii hyvin neitokaiselle.  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

myrva

#9
Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - tammikuu 20, 2016, 23:49:55
Ohoh, onpas neiti päätynyt ostamaan kookkaan juoman.  :D Teetkö muuten itse asut tälle jättiläiselle vai ostatko jostain?  :smiley:

Ehen, kaikki Maisan vaatteet on ostettu lastenosastojen ALE-tangoista hintahaitarilla 2–10€ :chuckle:

Tässä vielä kuvaa ensimmäisistä vaateostoksista... Sieltä täältä on kertynyt kaikenlaista pientä, pitäisi vaan ottaa kamera käteen useammin. :photo:


Nata

Meidän neitokaisella on pakko olla hiukset piukasti kiinni, tulee nimittäin hieman osumaa vähän väliä. Saas nähdä kuinka mun tämän nukkeni kanssa käy, kun tuo jälkikasvu sen tuntuu omineen omakseen, vaikka suurin alkuinnostus on jo hieman hälvennyt. Vajaa puolivuotiaana tyttö nimittäin suorastaan kiljui tämän kaverinsa nähdessään...  ::) Sattuneesta syystä en ole vielä edes harkinnut repainteja.  :whaddado:

"Katsotaanpa... sun elämänviivasi näyttää..."


Lapselle mä nämä ostin, mutta hitsit! Nehän sopii just hyvin MySizellekin! Hemppa voi sitten keväällä lainata näitä (jos lupaa, ettei sotke  ;))


Myös mekko on kirpparilöytö ja taidan jättää hyvän nipun muitakin mekkoja yms. nukelle sitten kun meidän pikkuneiti on niistä kasvanut yli.  :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Aliisa

Aivan ihania Maisoja. :hbeat:

Minkä kokoiset vaatteet ja kengät niille käy? Kirpputorilla välillä kattelen lasten mekkoja, mutta en ole uskaltanut ostaa, kun en tiedä onko se sopivaa kokoa. Teidän Maisoilla on kaikilla tosi hyvin istuvat vaatteet. :smiley:

Jasmiina2

Aliisan kanssa samaa mieltä, että tosi kivoja asuja olette näille löytäneet.  :cuteyes:

myrva

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - maaliskuu 12, 2016, 01:42:24
Aivan ihania Maisoja. :hbeat:

Minkä kokoiset vaatteet ja kengät niille käy? Kirpputorilla välillä kattelen lasten mekkoja, mutta en ole uskaltanut ostaa, kun en tiedä onko se sopivaa kokoa. Teidän Maisoilla on kaikilla tosi hyvin istuvat vaatteet. :smiley:

Tuossa Furby-paita -kuvassa:
Paita & pitkikset 92 cm
sukat 22-24
kengät 21

Malleittain vaihtelua, joten paras tapa ottaa Maisasta mitat ja mennä mittanauhan kanssa ostoksille. :peukku:


kitecat

Hihii! nyt on pakko kertoo, että noita maisoja kun kattelin, niin noista nukeista tulee aivan mieleen yks mun entinen luokkakaveri, jonka nimi on muuten Maisa  :rofl:

Kivan näkönen nukke, mutten ihan uskaltas omaan kokoelmaani hankkia. Jollain tavalla tuo on aika pelottava  :neurotic: vaikka sulonen onkin. Eikä tuo yhdennäköisyys kaveriini ainakaan helpota asiaa  :rofl:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-