80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

No nyt hän on ihana! Saitko Adalia muuten sen Loving You Barbien asun?

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - maaliskuu 28, 2013, 17:06:39
No nyt hän on ihana! Saitko Adalia muuten sen Loving You Barbien asun?

Juu sain senkin - koitan muistaa kuvata :D
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Tuo on kyllä yks jännittävimmistä tavoista saada uusi nukke, ensin löytää nudena neidon ja sitten sille kuuluvan asun muualta

Vivi

Kiva, että asu löysi uuden kantajan. Miun nukke on menny ajansaatossa atomeiks. Silleen siinä käy, kun muut antaa toisten nuket penskojen leikkeihin...  :eieieiei:  No, mie keskityn nyt ihan omiin nukkeihin ja leikkeihin ja ihastelen noita lapsuuden nukkeja täällä!  :smiley:
If it makes you happy...

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - maaliskuu 28, 2013, 17:29:10
Tuo on kyllä yks jännittävimmistä tavoista saada uusi nukke, ensin löytää nudena neidon ja sitten sille kuuluvan asun muualta

Komppaan  :peukku:

Hilja

Barbie-keräilyni alkoi kasareista, tyttäreni lapsuuden ajan nukeista  :smiley:

Eilen asettelin osan kokoelmasta esille ja näin hauskoilta ne näyttävät yhdessä:



Vasemmalta: Twirley Curls Barbie, Beauty Secrets Barbie, Dance Seansation Barbie, Magic Moves Barbie, Jewel Secrets Whitney, Crystal Ken and Barbie
Leikkiä ikä kaikki

Ivla


Jasmiina2

Tosi kiva kasari hylly  :aplause: Dance Sensation Barbie on jollain lailla sievä ja Whitney on ihana  :hbeat:

Adalia

Kasarit on niin viehkoja; hieno kokoelma!
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Hieno yhteiskuva Hiljalla. :blush: Tuo Whitney on ihanin ikinä. :cuteyes: Siun Twirly Curls Barbien hiukset on upeassa kunnossa. :shock: Miun nukella on semmonen ärsyttävä liimatukka, jota on mahdoton kammata. Tuon liimatukan hoitoon ei taida olla mitään keinoa? Muutamalla muullakin miun kasarilla on sama vika.

whitney

Voi ihanuuksia! 80-luvun barbiet ovat niin suloisen ja herttaisen näköisiä  :hbeat:

Lapsuuden suuri rakkauteni oli kultahiuksinen Superhair Barbie (1987), jonka omisti isosiskoni. Voi sitä riemua kun yhtenä syntymäpäivänä siskoni antoi minulle paketin, josta paljastui tuo kaunotar, legoista rakennetulla valtaistuimella istuen <3

http://www.flickr.com/photos/anatchim/3228307699/

Jasmiina2

Oi, tosi kiva lahja siskolta!  :cuteyes:

Ivla

Voi, ihana sisko, whitney86!  :aplause:

Sori OT: Tuli whitney86:n tarinasta mieleen oma isosiskoni, joka osti aikoinaan kesälomareissulta pienillä säästöillään sellaisen setin, jossa oli Sindy ja Tanya. Hänen mielestään oli epäreilua, että hän sai 2 nukkea, enkä minä yhtään, joten hän antoi minulle toisen! :hbeat:

HelloDolly

Hiljan kasarihylly näyttää ihanalta (ja auttoi myös tunnistamaan mekon, joka tuli mulle yhden lotin mukana ja se on tuo Jewel Secrets Whitneyn mekko)!  :cuteyes:


whitney