Ballerina Barbiet

Aloittaja Hilja, tammikuu 12, 2015, 20:19:25

« edellinen - seuraava »

Hilja

Tänne voi lisäillä kuvia ballerina  :barbie: nukeista!

Mattelilla on aina ollut kokoelmissaan ballerinoja sekä keräily- että playline sarjoissaan. Myös balettiasuja on ollut erikseen Barbielle, Skipperille ja Kellylle. Kuvat omatekoisista asuista tai stailauksista ovat tietysti tervetulleita.

Aloitan vuoden 2014 Ballet Wishes Barbiella. Asu viittaa Prinsessa Ruusunen balettiin. Nukella on kauniisti muotoillut sääret ja polvet on nivelletty asentojen vaihtamiseen.



Näistä asennoista baletintuntijat voivat olla eri mieltä mutta ne ovat osoittamassa barbien taipuisuutta. Nukella on teline jonka satulaosa on liikkuva.




Leikkiä ikä kaikki

whitney

Ihastuttava ballerina!  :Look_Up:

Minullakin on pari aivan ihanaa ballerinabarbieta, täytyypä kuvailla tällä viikolla.

Hilja

#2
Kiitos whitney! Jään odottamaan kuviasi :smiley:

Kaapin kätköissä löytyi My First Barbie ballerina 1986. Tämän ballerinan jäsenet ovat täysin jäykät mutta jalat ja kädet sentään nousevat ja selkä kaareutuu.

MY First  :barbie: ballerina harjoittelee ahkerasti:




Haaveissa on rooli Prinsessa Ruusunen baletissa :smiley:



Leikkiä ikä kaikki

Adalia

Ihana kuvasarja ballerinasta  :cuteyes: :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

Tipitii


Kauniita kuvia Hiljan balleriinoista - ensimmäinen kuva on erityisen kaunis  :hbeat:


whitney

Minun ballerinat  :hbeat:
En ole aivan tyytyväinen kuviin kun en ehtinyt kuvailemaan päivänvalon aikaan, katsotaan josko pidän uusintakuvauksen ehtiessäni.

Babrie Barbie as Marzipane - Nutcracker (Pähkinänsärkijä)




Barbie Swan Queen - Swan lake (Joustenlampi)



Hilja

#6
Kiitos whitney  tunnelmallisista ballerina kuvista :hbeat:

Kummatkin ovat kauniskasvoisia ballerinoja ja kampaukset hiuskoristeineen ihania.

Olen herännyt  ballerina nukkeihin monien keräilyvuosien jälkeen, niistä pitäisi tulla uusi pieni kokoelma :smiley:

Samasta Pähkinänsärkijä baletista on suloinen Snowflake (Classic Ballet Series 1999):

   
   
   
   



Leikkiä ikä kaikki

Adalmina

Kauniita nää balleriinat!
Pähkinänsärkijällä on tosi kaunis puku kuten myös prinsessa ruususella.

Jennijee

Balleriinat ovat niin kauniita! :cuteyes: Oma haaveeni on ollut jo viisi vuotta ostaa ja tehdä balleriinoja vitriiniin. Eipä ole muita ilmaantunut, kuin Pähkinänsärkijä -elokuvan Barbie...

Ninni-doll

#9
Minä puolestani lahjoitin tuon sinipukuisen ballerinan TaruiselleAaveelle, hänellä muuten on tosi monta upeaa ballerinaa (pitääpä pyytää kuvaamaan tänne) Itselläni on enää se 70-luvun ballerina (ja sekin vaan ikänsä takia)  :D

On mulla näköjään toinenkin, tuollainen parin vuoden vanha playline (kun ei vaan muista mitä omistaa kun sitä on liikaa  :blush:)

Ninni-doll

#10
Nämä 2 enää minulla. Eli vertailussa vanha ja uusi:

Täti Monika

Kauniita balleriinakuvia  :cuteyes:
Erityisesti toi My first Ballerina viehättää raikkaudellaan. Toivottavasti saa sen haaveilemansa Prinsessa Ruusus- roolin ( jos ois minusta kiinni niin kyllä saisi  :cuteyes: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

whitney

Ihana tuo ninnin vanha ballerina! Onkohan tuo se mekko jonka myin joskus sulle, yuo näyttää kyllä aika hyväkuntoiselta siihen verrattuna.

Ivla

Mukava uusi aihe! Tosi hauska nähdä, miten erilaisia ballerinoja Mattel onkaan tehnyt.

Hilja

Ninnin 70-luvun ballerina on herttainen pieni kruunu päässään -täytyy laittaa toivomuslistalle :smiley:

Mahtaako kenelläkään olla vintage barbien balettiasu? Olisi hauska nähdä vintage barbie balettiasuisena sekä settiin kuuluvassa tyylikkäässä mustassa treeniasussa :photo:
Leikkiä ikä kaikki